Η Toyota παραδέχεται ότι η μαζική παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης δεν θα είναι πραγματικά μαζική

Σχετικά άρθρα

Η Toyota προχωρά με το σχέδιό της να παράγει μπαταρίες στερεάς κατάστασης, οι οποίες, όπως λέει, θα προσφέρουν στα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυτονομία έως και 1.448 χιλιομέτρων.

Ο προγραμματισμός της Toyota θέλει η παραγωγή των μπαταριών στερεάς κατάστασης να ξεκινήσει το 2027, αλλά αυτή δεν θα είναι όσο μαζική φανταζόμαστε όλοι, μιας και η παραγωγή τους θα περιοριστεί σε “αρκετές εκατοντάδες τόνους” ετησίως.

Από το 2030, όταν έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει η “μαζική παραγωγή”, ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί σε “αρκετές χιλιάδες τόνους” ετησίως. Αυτό μπορεί να ακούγεται πολύ, και κατά μία έννοια, είναι, αλλά δεν πρόκειται να μεταφραστεί σε εκατοντάδες χιλιάδες ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα εξοπλίζονται με μπαταρίες στερεάς κατάστασης. Αντίθετα, σύμφωνα με την Toyota, μιλάμε για περίπου 10.000 αυτοκίνητα από το 2030, με αυτές να τοποθετούνται σε μοντέλα υψηλής τιμής και μικρής παραγωγής, όπως η ηλεκτρική ναυαρχίδα της Lexus.

Αυτό σημαίνει πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που απευθύνονται στο ευρύ κοινό, στη καλύτερη των περιπτώσεων, θα αποκτήσουν μπαταρίες στερεάς κατάστασης κάποια στιγμή προς τα μέσα της δεκαετίας του 2030.

Στις σχετικές ειδήσεις η Toyota καταργεί το μπλε λογότυπο της που χρησιμοποιεί στα υβριδικά, plug-in υβριδικά, ηλεκτρικά και αυτοκίνητα υδρογόνου της από το 2009, αντικαθιστώντας το με μια μπλε κουκίδα στο πίσω μέρος του κάθε μοντέλου.

ΠηγήToyota

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα