Μετά από περισσότερες από τέσσερις δεκαετίες λειτουργίας και συναρμολόγησης μοντέλων, όπως τα Fiat 126, Panda και Punto, οι γραμμές παραγωγής του εργοστασίου της Fiat στο Termini Imerese της Σικελίας σταμάτησαν να λειτουργούν στις 25 Νοεμβρίου του 2011, με τελευταίο αυτοκίνητο μια Lancia Ypsilon.
Το μέλλον του εργοστασίου βρισκόταν στα χέρια της DR Motor, μιας ανεξάρτητης ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας που ανήκει στην οικογένεια Di Risio, η οποία συναρμολογεί αυτοκίνητα βασισμένα σε εξαρτήματα που παρέχονται από την κινεζική Chery Automobile.
Την 1η Ιανουαρίου του 2015 το εργοστάσιο πέρασε στην Blutec, μια εταιρεία του ομίλου Metec για την παραγωγή εξαρτημάτων αυτοκινήτων, με την υποστήριξη της χρηματοδότησης από την Invitalia.
Την ίδια χρονιά, 90 εργαζόμενοι επαναπροσλήφθηκαν, αλλά μόνο για επιχειρησιακή προετοιμασία μελλοντικών θέσεων εργασίας. Με την αγορά και την άφιξη των μηχανημάτων και τις απαραίτητες τροποποιήσεις στα συστήματα, το εργοστάσιο θα έπρεπε να είχε επιστρέψει στην παραγωγή αυτοκινήτων.
Ωστόσο, το πρόγραμμα στην πραγματικότητα δεν υλοποιήθηκε και προέκυψαν προβλήματα σχετικά με τη χρηματοδότηση της Invitalia. Παρά τις προθέσεις και τα προγράμματα, καμία δραστηριότητα δεν ξεκίνησε μετά το 2011. Τον Μάρτιο του 2019, η ανώτατη διοίκηση της Blutec (ο πρόεδρος Roberto Ginatta και ο διευθύνων σύμβουλος Cosimo Di Cursi) κατέληξε σε κατ’ οίκον περιορισμό για υπεξαίρεση κατά του κράτους, με την Guardia di Finanza (οικονομική αστυνομία) να κατάσχει το εργοστάσιο και 16 εκατ. ευρώ.
Σήμερα, το εργοστάσιο δεν είναι πλέον προσβάσιμο και κατεδαφίζεται.