Επίσημο: Ανανεωμένα VW Golf και Golf GTI

Σχετικά άρθρα

Το Golf γιορτάζει φέτος τα 50α του γενέθλια, με την Volkswagen να ανανεώνει τη τρέχουσα γενιά του, θέλοντας να το διατηρήσει φρέσκο. Μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί περισσότερα από 37 εκατομμύρια Golf, το οποίο βρίσκεται στην όγδοη γενιά του.

Το ανανεωμένο μοντέλο αποκτά νέους προφυλακτήρες, επανασχεδιασμένη γρίλια, φωτιζόμενο λογότυπο, νέα LED φωτιστικά σώματα και νέα σχέδια ζαντών διαστάσεων από 16″ έως 19″.

Στο εσωτερικό το μοντέλο αποκτά καλύτερης ποιότητας υλικά, νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 12,9″ και ευκολότερο χειρισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,4″, με τα κουμπιά αφής στο τιμόνι να έχουν αντικατασταθεί από φυσικά κουμπιά, αλλά τα αφής έχουν παραμείνει για τη ρύθμιση του κλιματισμού και της έντασης. Η VW λέει πως αυτά έχουν βελτιωθεί και είναι πλέον φωτιζόμενα.

Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας ενσωματώνει το ChatGPT και τον “έξυπνο” φωνητικό βοηθό Ida, με το ανανεωμένο Golf να μπορεί να εξοπλιστεί και με head-up display.

Το μοντέλο φέρει τη βελτιωμένη λειτουργία Park Assist Plus που κάνει ευκολότερο το παρκάρισμα, με το Park Assist Pro να επιτρέπει στους οδηγούς να καθοδηγούν το αυτοκίνητου τους ακόμη και αν δεν βρίσκονται στο εσωτερικό του, μέσω του smartphone τους.

Ο ήπιος υβριδικός 1.500 κ.εκ eTSI κινητήρας βενζίνης απόδοσης 116 και 150 ίππων συνδυάζεται με 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DSG, με τις εκδόσεις χωρίς ήπια υβριδική υποβοήθηση (TSI) να συνδυάζονται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και να προσφέρονται με την ίδια ιπποδύναμη, 116 και 150 ίππων. Ο 2.0 TSI κινητήρας αποδίδει 204 άλογα και συνδυάζεται με 7-τάχυτο DSG κιβώτιο.

Οι plug-in υβριδικές εκδόσεις, οι Golf eHybrid και Golf GTE, αποκτούν τον turbo 1.500άρη eTSI Evo EA211 κινητήρα με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, αφήνοντας στο παρελθόν τον 1.400άρη TSI EA211. Σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα νέας γενιάς και ένα ενημερωμένο πακέτο ηλεκτρονικών, το eHybrid αποδίδει 204 άλογα, ενώ το GTE φτάνει στα 272 άλογα.

Και οι δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις συνδυάζονται με 6-τάχυτο DSG κιβώτιο, με την μπαταρία να μεγαλώνει σε χωρητικότητα από τα 10,6 στα 19,7 kWh, που παρέχει και στα δύο μοντέλα ηλεκτρική αυτονομία 100 χιλιομέτρων στον κύκλο μέτρησης WLTP, υποστηρίζοντας φόρτιση με ταχυφορτιστή έως 50 kW, που επιτρέπει τη φόρτιση από το 10% στο 80% σε 25 λεπτά.

Από πλευράς diesel κινητήρων υπάρχει διαθέσιμος ο 2.0 TDI απόδοσης 115 ίππων (6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο) και 150 ίππων (7-τάχυτο DSG).

Στο ανανεωμένο GTI ο 2,0-λιτρος TSI EA888 κινητήρας αποδίδει πλέον 265 άλογα και συνδυάζεται μόνο με 7-τάχυτο DSG κιβώτιο ταχυτήτων. Το GTI φέρει ατμοσφαιρικό κρυφό φωτισμό 30 χρωμάτων, σύστημα κλιματισμού τριών ζωνών και προαιρετική εσωτερική επένδυση από πραγματικά ανθρακονήματα.

Οι πωλήσεις των ανανεωμένων εκδόσεων του Golf θα ξεκινήσουν από το ερχόμενο καλοκαίρι.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...