Το 2023 η Ford κατέγραψε 10,42 δισ. δολάρια σε προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων και φόρων (EBIT), έσοδα 176,2 δισ. δολαρίων, αυξημένα κατά 11% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και ταμειακές ροές 6,8 δισ. δολαρίων, μειωμένες κατά 2,3 δισ. δολάρια σε σχέση με το 2022. Τα καθαρά κέρδη ήταν 4,33 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι ζημίας 2,15 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022.
Παράλληλα, για την τρέχουσα οικονομική χρονιά, η Μπλε Οβάλ εταιρία προσμένει προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων και φόρων μεταξύ 10 και 12 δισ. δολαρίων, ταμειακές ροές από 6 έως 7 δισ. δολαρίων και κεφαλαιουχικές δαπάνες από 8 έως 9,5 δισ. δολαρίων, ενώ ανακοίνωσε επίσης πρόσθετο μέρισμα 18 σεντς ανά μετοχή πέραν του τακτικού μερίσματος του πρώτου τριμήνου ύψους 15 σεντς ανά μετοχή, με ημερομηνία καταβολής την 1η Μαρτίου.
Η αυτοκινητοβιομηχανία έχασε 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια προ τόκων και φόρων από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που πούλησε πέρυσι. Αυτό μεταφράζεται σε απώλεια περίπου 38.000 δολαρίων για κάθε ηλεκτρικό μοντέλο που πούλησε πέρυσι η εταιρία. Το τέταρτο τρίμηνο του 2023 ο βραχίονας ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Ford, ονόματι Model E, είχε ζημιές 47.000 δολαρίων ανά αυτοκίνητο, με τα κέρδη από τον βραχίονα συμβατικών οχημάτων, τον Ford Blue και την επιχείρηση επαγγελματικών οχημάτων Ford Pro, να ήταν αρκετά για να αντισταθμίσουν αυτές τις ζημιές, όμως στο εξής η διοίκηση ανακοίνωσε ότι αλλάζει ρότα. Από εδώ και πέρα η Ford θα κυκλοφορεί ηλεκτρικά μοντέλα στις ΗΠΑ μόνο όταν μπορούν να είναι κερδοφόρα.