Η Ferrari παρουσίασε το φετινό της μονοθέσιο

Σχετικά άρθρα

Έγιναν τα αποκαλυπτήρια του φετινού μονοθεσίου της Ferrari, του SF-24, με το μονοθέσιο να είναι το 70στο αυτοκίνητο που κατασκεύασε η Scuderia για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1.

Η παρουσίασή του έγινε στην πίστα του Fiorano εκεί όπου παρευρέθηκαν ο Πρόεδρος της Ferrari John Elkann, ο Διευθύνων Σύμβουλος Benedetto Vigna και ο Αντιπρόεδρος Piero Ferrari, μαζί με εκπροσώπους των εταίρων, καθώς και μέλη της ομάδας, ξεκινώντας από τον επικεφαλής Fred Vasseur και τους οδηγούς Charles Leclerc και Carlos Sainz.

Το SF-24 έχει εντελώς νέα εμφάνιση, με την ομάδα σχεδιασμού, με επικεφαλής τον Enrico Cardile, να είχε ως στόχο να δώσει στον Leclerc και στον Sainz ένα αυτοκίνητο που είναι εύκολο στην οδήγηση και που αντιδρά προβλέψιμα, με αφετηρία τη θετική αίσθηση που είχαν οι οδηγοί στο cocpit κατά τους τελευταίους αγώνες της περασμένης σεζόν. Στόχος της Ferrari είναι να επιτραπεί στους πιλότους της να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες της μονάδας ισχύος, ενώ θέλει το SF-24 να έχει καλύτερο και πιο σταθερό ρυθμό αγώνα, όπως και βελτιωμένη απόδοση στις υψηλές ταχύτητες.

Το μονοθέσιο έχει νέο χρωματισμό, με το κόκκινο ματ να κυριαρχεί και να συνδυάζει με κίτρινες και λευκές λεπτομέρειες, ενώ υπάρχουν και άβαφα εκτεθειμένα carbon τμήματα. Τα καλύμματα των τροχών είναι σε κόκκινο χρώμα έχοντας και αυτά κίτρινες και λευκές λεπτομέρειες.

Ο επικεφαλής της Ferrari Frederic Vasseur έχει δηλώσει πως το νέο μονοθέσιο θα έχει 95% διαφορετικά εξαρτήματα από το περσινό, με την Ferrari να φέρεται να έχει καταφέρει το φετινό της μονοθέσιο να ζυγίζει στο ελάχιστο επιτρεπτό βάρος των 798 κιλών. Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Ferrari κατάφερε να πετύχει το συγκεκριμένο επίτευγμα από τότε που εισήχθησαν οι κανονισμοί των μονοθεσίων με το ground effect.

Πέρυσι, η SF-23 ζύγιζε 6 κιλά περισσότερα από το ελάχιστο επιτρεπτό βάρος, με τον Enrico Cardile, τεχνικός διευθυντής πλαισίου και η ομάδα του να καταφέρνουν να μειώσουν το βάρος του φετινού μονοθεσίου κυρίως με αλλαγές στο αμάξωμα, με στενότερο κιβώτιο ταχυτήτων -για να φιλοξενήσει έναν μεγαλύτερο διαχύτη, με αλλαγές στον φορέα της πλήμνης και στη μπαταρία.

Αναφορές θέλουν αυτή τη μείωση βάρους να κάνει το μονοθέσιο να γυρνά κατά 1,5 δέκατο του δευτερολέπτου γρηγορότερα σε μια πίστα όπως αυτή της Βαρκελώνης. Το μειωμένο βάρος εικάζεται πως θα έχει ως αποτέλεσμα το μονοθέσιο να φθείρει λιγότερο τα ελαστικά, ένας από τους στόχους που είχε θέσει για φέτος η Ferrari.

Ο Enrico Cardile είπε:

Με το SF-24 θέλαμε να δημιουργήσουμε μια εντελώς νέα πλατφόρμα και στην πραγματικότητα, κάθε περιοχή του αυτοκινήτου έχει επανασχεδιαστεί, ακόμα κι αν η αφετηρία μας ήταν η κατεύθυνση ανάπτυξης που υιοθετήσαμε πέρυσι και που είδαμε να κάνουμε ένα άλμα προς τα εμπρός όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα στο τελευταίο μέρος της περσινής σεζόν.

Λάβαμε υπόψη μας όσα μας ότι μας είπαν οι οδηγοί και μετατρέψαμε αυτές τις ιδέες σε μηχανική πραγματικότητα, με στόχο να τους δώσουμε ένα αυτοκίνητο που είναι πιο εύκολο στην οδήγηση και επομένως πιο εύκολο να αξιοποιήσουν στο έπακρο και να το πιέσουν στα όριά του. Δεν θέσαμε στους εαυτούς μας άλλους σχεδιαστικούς περιορισμούς εκτός από αυτόν της παροχής ενός δυνατού και ειλικρινούς αγωνιστικού αυτοκινήτου, το οποίο μπορεί να αναπαράγει στην πίστα ό,τι έχουμε δει στην αεροδυναμική σήραγγα.

Ο Enrico Gualtieri, τεχνικός διευθυντής της μονάδας ισχύος πρόσθεσε:

Αν και η ανάπτυξη της μονάδας ισχύος έχει παγώσει από τους κανονισμούς, αυτό δεν σημαίνει ότι το 2024 δεν παρουσιάζει κάποιες ενδιαφέρουσες προκλήσεις. Θα αντιμετωπίσουμε περισσότερους αγώνες από οποιαδήποτε άλλη χρονιά του πρωταθλήματος και αυτό απαιτεί από εμάς να αντιδράσουμε πιο γρήγορα, με λιγότερες ώρες διαθέσιμες στον πάγκο δοκιμών.

Για να προετοιμαστούμε για αυτό, εξετάσαμε όλες τις διαδικασίες που σχετίζονται με τον κινητήρα – προετοιμασία, έγκριση και διαχείριση – προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση. Επιπλέον, έχουμε συνεργαστεί πολύ στενά με τους συνεργάτες μας για την περαιτέρω βελτιστοποίηση των διαδικασιών που σχετίζονται με την αξιοπιστία: για παράδειγμα, στην πίστα, χάρη στην τακτική παρακολούθηση των υγρών στο αυτοκίνητο, η Shell είναι σε θέση να ελέγχει συνεχώς την κατάσταση της υγείας της μονάδας ισχύος.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το πρώτο gameplay από το F1 2024

Η EA Sports έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο gameplay από το F1 24, το επίσημο βιντεοπαιχνίδι του sport που θα γίνει διαθέσιμο στις 31...

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...