Η MG αποκάλυψε στην έκθεση της Γενεύης το νέο υβριδικό MG3, στην άλλοτε κραταιά κατηγορία της Ευρώπης του B-Segment, και με την κατάργηση σημαντικών μοντέλων -όπως του Ford Fiesta- η εταιρία εκτιμά ότι οι πωλήσεις της θα υπερβούν τις 300.000 στην Ευρώπη το 2024.
Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 231.684 αυτοκίνητα στην Ευρώπη πέρυσι, νούμερο διπλάσιο σε σχέση με το προηγούμενο έτος, λόγω της μεγάλης ζήτησης του MG4 και του ZS σε όλες τις εκδόσεις του.
Το λανσάρισμα του νέου υβριδικού MG3 δίνει στη μάρκα -που ανήκει στη SAIC- για πρώτη φορά ένα μοντέλο στη supermini κατηγορία διαθέσιμο σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές της, καθώς το απερχόμενο MG3 πωλείται μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η MG ήταν η 20η μάρκα -από πλευράς πωλήσεων- της Ευρώπης πέρυσι, τερματίζοντας μπροστά από τις Cupra, Suzuki, Mini και Mazda. Μια αύξηση σε 300.000 πωλήσεις, η MG θα προσπεράσει την Volvo και την Nissan, με βάση τα στοιχεία του 2023, με την MG να είναι αυτή τη στιγμή η μεγαλύτερη κινεζική μάρκα της Ευρώπης.