Η Ford υπέβαλε αίτηση στο Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης για να κατοχυρώσει το όνομα RS200, αναζωπυρώνοντας τις φήμες για ένα νέο σπορ μοντέλο.
Το αυθεντικό RS200 κυκλοφόρησε στα μέσα της δεκαετίας του 1980 όταν η Ford, για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις για την έγκριση τύπου του παγκόσμιου πρωταθλήματος rally (Group B) της σεζόν του 1986, έπρεπε να βγάλει στην παραγωγή την έκδοση δρόμου του αγωνιστικού.
Συνολικά παρήχθησαν 200 RS200 που ζυγίζουν 1.050 κιλά και μηχανικά φορούν έναν 1.800αρη κινητήρα απόδοσης 250 ίππων. Αυτός συνδυάζεται με 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, με την κίνηση να στέλνεται σε όλους τους τροχούς.