Nio και CATL συνεργάζονται για μπαταρίες με μεγαλύτερο κύκλο ζωής

Σχετικά άρθρα

Η Nio ήρθε σε συμφωνία συνεργασίας με την CATL για την ανάπτυξη μπαταριών μεγαλύτερης διάρκειας ζωής, ως μέρος των προσπαθειών τους για να μειώσουν το συνολικό κόστος των ηλεκτρικών οχημάτων.

Η συνεργασία θα αξιοποιήσει τεχνολογίες και από τις δύο εταιρείες, που επιδιώκουν να μειώσουν το λεγόμενο κόστος “πλήρους κύκλου ζωής” των μπαταριών, με τον William Li, ιδρυτή και διευθύνων σύμβουλος της Nio, να τονίζει ότι αυτό είναι το σημαντικότερο στοιχείο για το κόστος λειτουργίας των χιλιάδων σταθμών ανταλλαγής μπαταριών και φόρτισης της Nio.

Συγκεκριμένα, ο Li είπε:

Ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα που ουσιαστικά δεν έχει λυθεί ούτε έχει προσελκύσει ευρεία προσοχή είναι η διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Αυτό δεν είναι μόνο ένα πρόβλημα που πρέπει να λύσει η Nio, αλλά για να λύσει ολόκληρη η βιομηχανία πρέπει να συνεργαστεί.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσφέρουν εγγυήσεις που καλύπτουν συνήθως τις μπαταρίες των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων για οκτώ χρόνια ή 160.000 χλμ., όποιο έρθει πρώτο.

Η κινεζική κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων αναφέρει ότι μεταξύ 2025 και 2032, σχεδόν 20 εκατομμύρια εγγυήσεις μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα θα λήξουν, επισημαίνοντας τη μικρότερη διάρκεια ζωής των μπαταριών σε σχέση με τα αυτοκίνητα και το κόστος της αντικατάστασης τους.

Η Nio είπε ότι είχε παρατείνει τη διάρκεια ζωής των ανταλλάξιμων μπαταριών μέσω των ερευνητικών της προσπαθειών, με αυτές να διατηρούν το 80% της χωρητικότητας τους μετά από 12 χρόνια. Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε μείωση έως και 33% στα μηνιαία τέλη ενοικίασης μπαταριών για τους χρήστες της Nio σε ένα πρόγραμμα ενοικίασης μπαταριών, το οποίο λειτουργεί για να μειώσει το κόστος αγοράς ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου κατά 128.000 γουάν (16.500 ευρώ).

Πέρυσι, η Nio εξασφάλισε χρηματοδότηση 740 εκατ. δολαρίων από την κυβέρνηση του Άμπου Ντάμπι, με την εταιρία να προσπαθεί να γίνει πιο κερδοφόρα, μειώνοντας το εργατικό δυναμικό της και αναβάλλοντας τις μακροπρόθεσμες επενδύσεις για να βελτιώσει την αποδοτικότητα.

Η εταιρεία, ωστόσο, είπε ότι θα συνεχίσει να επενδύει στην ανάπτυξη βασικών τεχνολογιών, όπως οι μπαταρίες. Η Nio προσφέρει ήδη μπαταρίες ημι-στερεάς κατάστασης στο ES6, χωρητικότητας 150 kWh, που κατασκευάζονται από την Beijing Welion New Energy, οι οποίες έχουν αυτονομία έως και 1.000 χλμ.

Η Nio έχει επίσης επενδύσει πολλά σε υποδομές για τη φόρτιση και την ανταλλαγή μπαταριών. Αυτή τη στιγμή διαθέτει 2.382 σταθμούς ανταλλαγής και 21.652 δημόσιους σταθμούς φόρτισης, με τον CEO της εταιρίας να αναφέρει ότι η υπηρεσία φόρτισης των αυτοκινήτων έχει γίνει κερδοφόρα για τη Nio, αλλά εξακολουθεί να χάνει χρήματα από την ανταλλαγή μπαταριών.

Η ανταλλαγή θα μπορούσε να βοηθήσει στη μείωση της πίεσης στα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας σε περιόδους αιχμής, αλλά αναλυτές και στελέχη του κλάδου αναμένουν ότι θα γίνει mainstream μόνο εάν οι μπαταρίες γίνουν πιο τυποποιημένες.

Επί του παρόντος, η Nio αγοράζει τις περισσότερες μπαταρίες της από την CATL και διερευνά προμήθειες μπαταριών από νέους συνεργάτες όπως η CALB.

ΠηγήReuters

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Με 460 άλογα το Tesla Model 3 Performance στην Ευρώπη

Στις αρχές της εβδομάδας η Tesla παρουσίασε το Model 3 Performance με την εταιρία να ανακοινώνει πως φέρει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 510 άλογα...

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...