Όπως είχε προαναγγείλει από τον περασμένο Μάιο, η Nio ετοιμάζεται να κάνει διαθέσιμο από τον Ιούλιο στην αγορά Κίνα το ES6 με μια ολοκαίνουρια μπαταρία ημι-στερεής κατάστασης και χωρητικότητας 150 kWh. Αυτή έχει μήκος 2.062 χλστ., πλάτος 1.539 χλστ. και ύψος 185,6 χλστ.
Η μπαταρία ημι-στερεής κατάστασης δεν έχει στερεό ηλεκτρολύτη, αλλά έναν “στερεοποιημένο στερεό-υγρό” ηλεκτρολύτη, η οποία παρέχεται από την Beijing WeLion Energy Technology. Σύμφωνα με τα ενημερωμένα εγχειρίδια χρήσης που κυκλοφόρησε η κινέζικη εταιρία, αποκαλύπτεται ότι η νέα μπαταρία των 150 kWh ζυγίζει 575 κιλά, όντας μόλις 20 κιλά βαρύτερη από τη μπαταρία των 100 kWh της CATL, που είναι ευρέως διαθέσιμη στα μοντέλα Nio.
Η νέα μπαταρία (σαν πακέτο) προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα, φτάνοντας τις 261 Wh ανά κιλό, ήτοι 44,44% υψηλότερη από τη μονάδα της CATL, που έχει 180 Wh/kg.
Επιπλέον, η νέα μπαταρία διαθέτει 384 κυψέλες/στοιχεία, όταν η αντίστοιχη της μονάδα της CATL έχει μόλις 96 κυψέλες/στοιχεία. Σύμφωνα με πληροφορίες της WeLion, η ενεργειακή πυκνότητα αυτών των νέων κυψελών είναι 360 Wh/kg.
Το ES6 γίνεται το πρώτο μοντέλο που φέρει αυτή τη νέα μπαταρία ημι-στερεής κατάστασης, με τη Nio να ανακοινώνει ότι θα μπορεί να διανύσει έως 930 χιλιόμετρο με μια φόρτιση, ενώ στο ET7 –το πρώτο σεντάν της μοντέλο– η αυτονομία του θα αγγίζει τα 1.000 χλμ.