Toto Wolff: Δεν έχουμε καταπιεί κάποιο χάπι που μας έκανε ανόητους

Σχετικά άρθρα

Η Mercedes κυριάρχησε στη Formula 1 από το 2014 έως το 2021, κατακτώντας 8 πρωταθλήματα κατασκευαστών αλλά με την αλλαγή των κανονισμών το 2022, επέλεξε τον zero sidepod σχεδιασμό, που όπως αποδείχτηκε δεν κατάφερε ποτέ να καταφέρει να τον κάνει να αποδόσει όπως περίμενε.

Πέρυσι στη μέση της σεζόν άλλαξε φιλοσοφία, αφήνοντας πίσω τον zero sidepod σχεδιασμό, όπως έκανε και φέτος, αλλά δεν έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να είναι ανταγωνιστική και να παλεύει για νίκες.

Ο Toto Wolff μετά το GP της Αυστραλίας, εκεί όπου είδε τον Lewis Hamilton να εγκαταλείπει λόγω προβλήματος στην μονάδα ισχύος και τον George Russell να εγκαταλείπει λόγω ατυχήματος έναν γύρο πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, δήλωσε πως η Mercedes δεν έχει “καταπιεί κάποιο χάπι που τους έκανε ανόητους”, ούτε αισθάνεται την ανάγκη να παραιτηθεί από την θέση του ως επικεφαλής.

Ο Wolff πιστεύει ότι η Mercedes έχει ένα “πρόβλημα φυσικής” και υπάρχει ένα ζήτημα συσχέτισης μεταξύ των δεδομένων της αεροδυναμικής σήραγγας και της απόδοσης στην πίστα. Όπως είπε:

Ως συνιδιοκτήτης αυτής της επιχείρησης – σ.σ: κατέχει το 33% της ομάδας- πρέπει να βεβαιωθώ ότι η συνεισφορά μου είναι θετική και δημιουργική. Λοιπόν, είμαι ο πρώτος που θα λέει αν κάποιος έχει μια καλύτερη ιδέα, να την πει. Με ενδιαφέρει να κάνω ξανά αυτήν την ομάδα ανταγωνιστική όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Θα δώσω ευχαρίστως την θέση μου, αλλά έχουμε πρόβλημα φυσικής και όχι φιλοσοφικό ή οργανωτικό πρόβλημα, γιατί δεν έχουμε καταπιεί ένα ανόητο χάπι από το 2021. Απλώς δεν καταλαβαίνουμε μερικές από τις συμπεριφορές του αυτοκινήτου που στο παρελθόν πάντα θα καταλαβαίναμε.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το πρώτο gameplay από το F1 2024

Η EA Sports έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο gameplay από το F1 24, το επίσημο βιντεοπαιχνίδι του sport που θα γίνει διαθέσιμο στις 31...

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...