Ακολουθώντας την τάση που θέλει τα λογότυπα να γίνονται πιο απλά, η Mazda απλοποιεί και αυτή το λογότυπό της. Το νέο λογότυπο, δεξιά στη φωτογραφία, δεν έχει τα τρισδιάστατα στοιχεία του σημερινού λογότυπου, ενώ και το “M” έχει πιο απλή σχεδίαση.

Το νέο λογότυπο έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο πρωτότυπο Arata που παρουσιάστηκε τον περασμένο Απρίλιο στο περιθώριο της έκθεσης του Πεκίνου και παραμένει άγνωστο από πότε θα το δούμε στα μοντέλα παραγωγής της ιαπωνικής εταιρίας.
