Ο Max Verstappen τιμωρήθηκε επειδή χρησιμοποίησε μια βρισιά προκειμένου να περιγράψει το μονοθέσιο του, με αποτέλεσμα η FIA να του επιβάλει ποινή κοινωνικής εργασίας.
Στη συνέντευξη Τύπου πριν το Grand Prix της Σιγκαπούρης ο Ολλανδός ρωτήθηκε για την απόδοση της Red Bull στους τελευταίους αγώνες και συγκεκριμένα τον αγώνα στο Αζερμπαϊτζάν, με τον 3 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να απαντά:
Προσπάθησα να βελτιώσω το στήσιμο του μονοθεσίου αλλά όταν μπήκα στις κατατακτήριες κατάλαβα ότι ήταν γ@μ…..
Με τον πρόεδρο της FIA να ζητά από τους πιλότους να σταματήσουν να βρίζουν “σαν ράπερ” είχε ως αποτέλεσμα οι αγωνοδίκες να καλέσουν τον Verstappen σε απολογία.
Από την πλευρά του ο 26χρονος θέλησε να δικαιολογηθεί λέγοντας ότι ανέφερε μία λέξη που χρησιμοποιείται συχνά, χωρίς ωστόσο να θέλει να προσβάλει κάποιον, ενώ παράλληλα ανέφερε πως τα αγγλικά δεν είναι η μητρική του γλώσσα.
Οι αγωνοδίκες αποδέχτηκαν εν μέρει τα λόγια του Verstappen, ωστόσο γνωρίζοντας πως οι πιλότοι, ειδικά του μεγέθους του Ολλανδού αποτελούν πρότυπο, θα πρέπει να είναι προσεκτικοί στις δηλώσεις τους.
Καθώς η λέξη που χρησιμοποίησε δεν απευθυνόταν σε κάποιον άνθρωπο ή ομάδα ανθρώπων, τελικά ο 26χρονος δεν τιμωρήθηκε με χρηματικό πρόστιμο, αλλά θα υποχρεωθεί να κάνει κοινωνική εργασία.
Όλοι οι πιλότοι αντέδρασαν στην απόφασή του προέδρου της FIA να σταματήσουν να βρίζουν, με τον Lewis Hamilton μάλιστα, να προτρέπει τον Verstappen να μην εκτίσει την ποινή του για την κοινωνική εργασία, μιας και ο ίδιος αν ήταν στη θέση του θα έκανε το ίδιο.
Ο Verstappen ως αντίδραση στις επόμενες επίσημες συνεντεύξεις του απαντούσε μονολεκτικά, λέγοντας πως έχει πρόβλημα με την φωνή του.
Αυτή είναι η δεύτερη φορά που ο Max Verstappen τιμωρείται με κοινωνική εργασία, με από αυτή του 2019 που του είχε επιβληθεί για τον διαπληκτισμό του με τον Esteban Ocon μετά το τέλος του GP της Βραζιλίας τον Νοέμβριο του 2018.
