O μάνατζερ του Verstappen “τα έχωσε” στον Marko

Σχετικά άρθρα

Ο μάνατζερ του Max Verstappen, Raymond Vermeulen, φέρεται να “τα έχωσε” στον Helmut Marko μετά την κακή εμφάνιση της Red Bull στο Μπαχρέιν, με τον Ολλανδό τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να τερματίζει στην έκτη θέση.

Ο Ολλανδός οδηγός βρίσκεται πλέον οκτώ βαθμούς πίσω από τον Lando Norris στην κατάταξη του πρωταθλήματος των οδηγών, μετά την τρίτη θέση του Βρετανού στον αγώνα.

Ο Verstappen παραπονέθηκε πως το μονοθέσιό του έχει πρόβλημα με την διαχείριση των ελαστικών, και μετά τον αγώνα, o Ted Kravitz, ρεπόρτερ του Sky Sports F1 εντόπισε τον μάνατζερ του Verstappen, Raymond Vermeulen, να ξεσπάει κατά του συμβούλου της Red Bull, Helmut Marko.

Ο Kravitz δήλωσε:

Στο τέλος του αγώνα, περίμενα μερικούς επικεφαλής ομάδων, και είδα τον Raymond Vermeulen, τον μάνατζερ του Max, να μπαίνει στο γκαράζ της Red Bull και να λέει στον Helmut Marko κάτι που μπορεί να περιγραφεί μόνο ως επίπληξη.

Στη συνέχεια, διαμαρτύρονταν στον Helmut Marko, και ο Marko απλώς στεκόταν και τον άκουγε. Ο Raymond στη συνέχεια έφυγε εκνευρισμένος από το πίσω μέρος του γκαράζ, βγάζοντας την κάρτα διαπίστευσής του καθώς έφευγε. Είναι ξεκάθαρο πως δεν είναι ευχαριστημένοι.

Ο Marko μετά το τέλος του αγώνα δήλωσε στους δημοσιογράφους:

Είναι μια πολύ δύσκολη μέρα για την Red Bull, αυτό είναι προφανές σε όλους μας. Πρέπει να έχουμε, το συντομότερο δυνατό, απόδοση στο μονοθέσιο ξανά και επίσης πρότυπα όπως ένα πιτ στοπ, πρέπει να λειτουργήσουν. Το μονοθέσιο δεν είναι το πιο γρήγορο και μετά τα πιτ στοπ δεν λειτουργούν. Αυτό δεν είναι αποδεκτό.

[Είναι] πολύ ανησυχητικό. Ξέρουμε ότι δεν είμαστε ανταγωνιστικοί και θα έρθουν νέα εξαρτήματα στους επόμενους αγώνες, και ελπίζουμε ότι θα φέρουν βελτίωση. Έχουμε πολλά προβλήματα. Το βασικό πρόβλημα είναι η ισορροπία και το κράτημα.

Και από αυτό, υποθέτω ότι προέκυψαν τα προβλήματα με τα φρένα. Και μετά, η κανονική διαδικασία, όπως ένα πιτ στοπ, δεν λειτουργεί, οπότε το ένα [πρόβλημα] φέρνει το άλλο.

Ο Verstappen ήταν σκυθρωπός καθώς μιλούσε στα μέσα ενημέρωσης μετά από μια δύσκολη νύχτα στο Σακχίρ και είπε:

Ό,τι μπορούσε να πάει στραβά, πήγε. Ο ρυθμός ήταν πολύ κακός. Έχουμε τα προβλήματά μας, και ακόμα κι αν κερδίσεις έναν αγώνα, αυτά δεν εξαφανίζονται, οπότε συνεχίζουμε να τα συζητάμε και να προσπαθούμε να βελτιωθούμε.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Grand Prix Αυστρίας: Νικητής ο George Russell, μείωσε τη διαφορά από τον Antonelli

Ο George Russell κατέκτησε τη νίκη στο γεμάτο δράση Grand Prix της Αυστρίας, αφήνοντας πίσω του τον Max Verstappen και το έτερο οδηγό της...

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Ο Wolff είπε πως η Mercedes θα έχει το ίδιο οδηγικό δίδυμο το 2027 και φήμες θέλουν τον Verstappen να μιλά με την McLaren

Ο Toto Wolff διέψευσε τις φήμες περί πιθανής ένταξης του Max Verstappen στην ομάδα για τη σεζόν 2027, επιβεβαιώνοντας πως οι George Russell και...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...