H Volkswagen αποφάσισε να κλείσει ένα μεγάλο εργοστάσιο της στην Κίνα, το οποίο βρίσκεται στην πόλη Ναντζίνγκ. Αυτό λειτουργούσε υπό την μακροχρόνια κοινοπραξία της γερμανικής εταιρίας με την SAIC, παράγοντας αυτοκίνητα εδώ και 17 χρόνια, με ετήσια παραγωγική ικανότητα 360.000 οχημάτων.
Η είδηση του κλεισίματος προέκυψε για πρώτη φορά από την γερμανική Handelsblatt, με την Volkswagen να την επιβεβαιώνει λίγο αργότερα. Ωστόσο, δεν έχει διευκρινιστεί πότε θα μπει το λουκέτο στο εργοστάσιο. Σύμφωνα με πληροφορίες, όμως, αυτό αναμένεται να γίνει σταδιακά κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

Το μέλλον του εργοστασίου κρεμόταν σε μια κλωστή για αρκετό καιρό. Τον περασμένο Σεπτέμβριο, αποκαλύφθηκε ότι θα έκλεινε φέτος λόγω της μείωσης των τοπικών πωλήσεων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, με το εργοστάσιο να παρήγαγε το VW Passat και αρκετά μοντέλα της Skoda.
Η Volkswagen απασχολεί περισσότερους από 90.000 εργαζομένους στην Κίνα και λειτουργεί 39 εργοστάσια. Ωστόσο, τα ποσοστά αξιοποίησης σε πολλά από τα εργοστάσια έχουν μειωθεί σημαντικά μετά την πανδημία της Covid-19, με τη συνολική αξιοποίηση των εργοστασίων της με την SAIC να έφτανε μόλις στο 58%, με μέγιστη παραγωγική δυνατότητα 2,1 εκατομμυρίων μονάδων.
