Ο Toto Wolff παραδέχτηκε ότι η Mercedes απλώς απέτυχε να προσαρμοστεί στους ground-effect κανονισμούς που εισήχθησαν στην Formula 1 το 2022. Η κυριαρχία της ομάδας τελείωσε με την εισαγωγή των κανονισμών του 2022, με την Mercedes να κυριαρχεί στη προηγούμενη μεγάλη αλλαγή των κανονισμών, το 2014, κυρίως χάρη στην ισχύ του κινητήρα της.

Ο Wolff εξήγησε ότι η Mercedes ξεκίνησε τον τρέχοντα κύκλο κανονισμών με καθυστέρηση και δυσκολεύτηκε να μειώσει τη διαφορά από τους αντιπάλους της.
Νομίζω ότι απλώς δεν μπορέσαμε να προσαρμοστούμε σωστά σε αυτό το σύστημα κανονισμών. Ήμασταν σε μειονεκτική θέση από την αρχή και στη συνέχεια ήταν τρομερά δύσκολο να προλάβουμε τόσο σπουδαίους αντιπάλους.
Χαίρομαι που είχαμε μερικές ωραίες στιγμές, όπως πέρυσι στο Silverstone, την τελευταία νίκη του Lewis [Hamilton] στο Βρετανικό GP, αλλά κυριαρχήσαμε στο Spa και κυριαρχήσαμε απόλυτα στο Las Vegas. Μερικές φορές είχαμε ένα νικηφόρο αυτοκίνητο, όπως στο Montreal φέτος, και ελπίζω να μπορέσουμε να συνεχίσουμε να το κάνουμε αυτό για το υπόλοιπο της σεζόν.
Όπως οι περισσότερες ομάδες, η Mercedes έχει διοχετεύσει όλους τους πόρους της στην κατασκευή του μονοθεσίου της επόμενης χρονιάς εξαιτίας της αλλαγής των κανονισμών. Ωστόσο, ο Wolff πιστεύει ότι υπάρχουν ακόμη πολύτιμα μαθήματα που πρέπει να αντληθούν από την τρέχουσα εποχή της F1.
Πιστεύω ότι υπάρχει πάντα κάτι να μάθουμε και να βελτιστοποιήσουμε στον επιχειρησιακό τομέα. Η διαχείριση κόστους θα είναι επίσης πιο αποτελεσματική.
Η Mercedes βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών με 236 βαθμούς, 24 βαθμούς πίσω από την Ferrari.
