Η Bentley έκανε γνωστό πως και οι επόμενες γενιές των Bentayga, Continental GT και Flying Spur θα διαθέτουν κινητήρες βενζίνης, κάνοντας στροφή από τον αρχικό της σχεδιασμό που προέβλεπε την πλήρη μετάβαση της στην ηλεκτροκίνηση.
Η Bentley είχε ήδη μεταθέσει τον στόχο να προσφέρει μονάχα ηλεκτρικά μοντέλα από το 2030 στο 2035, επικαλούμενη τη στασιμότητα στη ζήτηση για πολυτελή ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά πλέον και η νέα προθεσμία του 2035 έχει ακυρωθεί.
Η απόφαση έρχεται σε συνέχεια της πρόσφατης αλλαγής στρατηγικής της Porsche, η οποία ανακοίνωσε επένδυση 3,1 δισ. ευρώ για την παράταση της ζωής των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Παράλληλα, και η Audi έχει εγκαταλείψει το πλάνο να γίνει μάρκα αποκλειστικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2033.

Δεδομένου ότι οι τρεις εταιρείες μοιράζονται πλατφόρμες, συστήματα μετάδοσης κίνησης και άλλα βασικά εξαρτήματα, οι αποφάσεις που λαμβάνονται στο Στουτγκάρδη και το Ίνγκολσταντ έχουν επίπτωση στην Bentley. Όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Bentley, Frank-Steffen Walliser, αυτή η στενή τεχνολογική συνεργασία με τις άλλες μάρκες του VW Group επηρεάζει άμεσα τις αποφάσεις της εταιρείας.
Επισήμανε επίσης ότι, παρότι η Bentley θα λανσάρει από το 2026 και κάθε χρόνο ένα νέο plug-in υβριδικό ή ηλεκτρικό μοντέλο, η ισχυρή ζήτηση για αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε βασικές αγορές της όπως η Μέση Ανατολή και η Βόρεια Αμερική επιβάλλει τη διατήρηση αυτών των αυτοκινήτων.
Η ζήτηση για πολυτελή ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχει μειωθεί και δεν είναι ακόμη αρκετά ισχυρή ώστε να υποστηρίξει μια στρατηγική αποκλειστικά ηλεκτροκίνησης. Ο στόχος μας παραμένει η ηλεκτροκίνηση, αλλά πρέπει να προχωρήσουμε μαζί με τους πελάτες μας,
ανέφερε ο Walliser.
Παράλληλα, η επένδυση στο εργοστάσιο του Crewe συνεχίζεται, με τη δημιουργία νέας γραμμής συναρμολόγησης ηλεκτρικών μοντέλων, νέου βαφείου και κέντρου σχεδιασμού.
