Πριν περίπου ένα μήνα η Volvo έκανε γνωστό ότι θα σταματήσει την παραγωγή του V90, και το εικονιζόμενο είναι το τελευταίο που συναρμολογήθηκε στο εργοστάσιο της Torslanda, στη Σουηδία.

Το αυτοκίνητο αποτελεί πλέον μέρος της συλλογής κληρονομιάς της Volvo, και μπορείς να το δεις από κοντά στο World of Volvo στο κέντρο του Γκέτεμποργκ, δίπλα στους προκατόχους του.
Η εταιρία αναφέρει στην ανακοίνωσή της πως η κατάργηση του μεγάλου station wagon “είναι σύμφωνη με το παγκόσμιο σχέδιο κύκλου ζωής του”, καθώς το S90 είχε αποσυρθεί πέρυσι για να δώσει τη θέση του στο ηλεκτρικό ES90.

Η σουηδική εταιρία έχει κάνει γνωστή τη πρόθεσή της να εγκαταλείπει τα station wagon, αφού πιστεύει πως οι πελάτες τους στρέφονται όλο και περισσότερο στα SUV.
