Lewis Hamilton: Ζω έναν εφιάλτη εδώ και καιρό

Σχετικά άρθρα

Ο Lewis Hamilton χαρακτήρισε ως “εφιαλτικό” το αποτέλεσμα στο GP της Βραζιλίας, καθώς ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 αποσύρθηκε στα μισά του αγώνα.

Ο οδηγός της Ferrari άντεξε 37 γύρους με ζημιά στο πάτωμα του μονοθεσίου του που προκλήθηκε από την επαφή που είχε με τον Carlos Sainz αλλά και από αυτή που είχε με τον Franco Colapinto, επαφή για την οποία τιμωρήθηκε με ποινή 5 δευτερόλεπτων.

Είναι ένας εφιάλτης. Το ζω εδώ και καιρό. Η εναλλαγή μεταξύ του ονείρου να οδηγήσω για αυτή την καταπληκτική ομάδα και στη συνέχεια του εφιάλτη των αποτελεσμάτων που είχαμε. Τα πάνω και τα κάτω. Είναι δύσκολο. Αύριο θα ξανασηκωθώ. Θα συνεχίσω την προπόνηση.

Θα συνεχίσω να δουλεύω με την ομάδα. Ήθελα πολύ να πάρω καλούς βαθμούς αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά θα επιστρέψω όσο πιο δυνατός μπορώ στον επόμενο αγώνα και θα προσπαθήσω να ανακάμψω,

είπε ο Hamilton που πρόσθεσε:

Θα ήταν λάθος να πούμε ότι δεν υπάρχουν καθόλου θετικά. Αν κοιτάξετε την απόδοση του Charles [Leclerc] στις κατατακτήριες, δείχνει ότι το αυτοκίνητο έχει όντως κάποια ταχύτητα. Αλλά αυτή τη στιγμή πρέπει πραγματικά να παλέψουμε με αυτές τις δυσκολίες. Πιστεύω ότι υπάρχει κάτι εξαιρετικό μπροστά στη ζωή και στο πεπρωμένο μου.

Εξακολουθώ να πιστεύω ακράδαντα σε αυτήν την ομάδα και σε όσα μπορούμε να πετύχουμε μαζί. Απλώς πρέπει να συνεχίσω να πιέζω και να τους δίνω ό,τι μπορώ.

Σίγουρα ένας αγώνας που θα ξεχάσουμε. Αφού ήρθαμε σε επαφή στον πρώτο γύρο, η ζημιά που προκλήθηκε μας κόστισε πολλή κάθετη δύναμη και έκανε το πίσω μέρος πολύ δύσκολο στη διαχείριση. Παρά τις προσπάθειες της ομάδας να βρει έναν τρόπο να προχωρήσει, η έλλειψη ανταγωνιστικότητας σε συνδυασμό με την ποινή σήμαινε ότι τελικά έπρεπε να αποσύρουμε το αυτοκίνητο. Σίγουρα δεν ήταν όπως ήθελα να τελειώσει η εβδομάδα, αλλά είμαι ευγνώμων στους Βραζιλιάνους οπαδούς για την απίστευτη υποστήριξή τους, όπως πάντα. Μας απομένει μια τελευταία ευθεία και θα τα δώσουμε όλα.

Ο Charles Leclerc από τη πλευρά του δήλωσε:

Είναι κρίμα να τελειώνουμε με εγκατάλειψη. Ήμουν παράπλευρη απώλεια ενός περιστατικού μεταξύ του Kimi [Antonelli] και του Oscar [Piastri], οι οποίοι συγκρούστηκαν και ο Kimi έπεσε πάνω στο αυτοκίνητό μου ως αποτέλεσμα. Είναι απογοητευτικό, δεδομένου ότι παλεύουμε για τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Θα είναι δύσκολο για εμάς να εξασφαλίσουμε αυτή τη θέση τώρα και πρέπει να εκτελέσουμε τέλεια τα επόμενα τρία αγωνιστικά Σαββατοκύριακα για να έχουμε την ευκαιρία να το κάνουμε. Η αντίδραση ολόκληρης της ομάδας μας, η οποία ανέτρεψε εντελώς την κατάσταση από την Παρασκευή μέχρι σήμερα, ήταν μια πραγματικά καλή προσπάθεια.

Ο επικεφαλής της Ferrari, Fred Vasseur πρόσθεσε:

Μετά από ένα απόγευμα σαν κι αυτό, πρέπει να δεις ποια ήταν τα θετικά του Σαββατοκύριακου, ακόμα κι αν είναι δύσκολο να βρεις κάποια όταν η σεζόν πλησιάζει στο τέλος της και έχεις διπλή εγκατάλειψη.

Στις κατατακτήριες Sprint πήραμε ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα, στον αγώνα Sprint ο ρυθμός ήταν καλός και οι κατατακτήριες πήγαν καλά με τον Charles. Ήταν μια πολύ δύσκολη Κυριακή. Είχα την αίσθηση ότι, τουλάχιστον με τον Charles, ήμασταν σε καλή θέση, αλλά πληρώσαμε το τίμημα για μια σύγκρουση μεταξύ του Antonelli και του Piastri, η οποία είναι πολύ σκληρή για αυτόν και την ομάδα. Ήταν στο σωστό μέρος, ήταν δεύτερος και μετά έμεινε εκτός. Είναι απογοητευτικό, γιατί βρισκόταν σε μια θέση όπου θα μπορούσε να είχε παλέψει για την πρώτη θέση ή τουλάχιστον για το βάθρο.

Σε μια τέτοια κατάσταση, όχι μόνο χάνεις βαθμούς, αλλά δίνεις βαθμούς και στους άλλους. Με τον Lewis, έχασε τεράστια ποσότητα κάθετης δύναμης, είτε από τη σύγκρουση με τον Sainz είτε όταν κατέληξε με την μπροστινή πτέρυγα κάτω από το πάτωμα είτε και από τα δύο περιστατικά. Ο Lewis είχε καλό ρυθμό, αλλά δεν μπορείς να επιστρέψεις μετά από δύο επαφές.

Το να τον καλέσουμε να αποσυρθεί ήταν λογικό, καθώς ήταν τελευταίος και έχανε 30 με 40 μονάδες κάθετης δύναμης στο αυτοκίνητο. Έτσι, εκτίσαμε την ποινή και μετά αποσύραμε το αυτοκίνητο. Είναι πολύ δύσκολο να βγάλουμε συμπεράσματα από αυτό το Σαββατοκύριακο λόγω του τρόπου που τελείωσε. Ανακάμψαμε καλά μετά από ένα δύσκολο ξεκίνημα την Παρασκευή, αλλά αυτό το αποτέλεσμα είναι κρίμα για εμάς, κρίμα για τη μάχη του πρωταθλήματος, αλλά τώρα θα επιστρέψουμε στο Maranello και θα προετοιμαστούμε όσο το δυνατόν καλύτερα για τον τελευταίο τριπλό αγώνα της χρονιάς.

#trending

Ανακαλούνται 1.362 Mini Aceman και Mini Cooper

1.362 Mini Aceman και Mini Cooper που κατασκευάστηκαν μεταξύ...

#trending

Ανακαλούνται 1.362 Mini Aceman και Mini Cooper

1.362 Mini Aceman και Mini Cooper που κατασκευάστηκαν μεταξύ...

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Ο Wolff είπε πως η Mercedes θα έχει το ίδιο οδηγικό δίδυμο το 2027 και φήμες θέλουν τον Verstappen να μιλά με την McLaren

Ο Toto Wolff διέψευσε τις φήμες περί πιθανής ένταξης του Max Verstappen στην ομάδα για τη σεζόν 2027, επιβεβαιώνοντας πως οι George Russell και...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...

Grand Prix Αυστρίας, FP3: Ξανά “1-2” η Mercedes, σειρά του Russell για κορυφή

Ο George Russell ολοκλήρωσε στην κορυφή την τρίτη και τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Αυστρίας, με τον οδηγό της Mercedes να σημειώνει...