“Έξυπνες” κάμερες: 2.500 παραβάσεις σε 4 ημέρες – Από τα μέσα Ιανουαρίου η αποστολή των κλήσεων

Σχετικά άρθρα

Από τα μέσα Ιανουαρίου θα σταλούν τα πρώτα “ραβασάκια” για τις παραβάσεις που κατέγραψαν οι πρώτες “έξυπνες” κάμερες, ανέφερε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, δίνοντας διευκρινίσεις και για τις ενστάσεις οι οποίες θα γίνονται ηλεκτρονικά.

Μόλις βγει στον αέρα το ενιαίο ηλεκτρονικό σύστημα καταγραφής των κλήσεων, θα μπορούμε ψηφιακά να βλέπουμε τη φωτογραφία ή το βίντεο τη στιγμή που περνάμε με κόκκινο ή τη στιγμή που περνάμε μιλώντας στο κινητό. Κάνουμε ηλεκτρονικά την ένστασή μας και θα κλείνουμε ραντεβού αν θέλουμε να μιλήσουμε με κάποιον αξιωματικό σε αστυνομικό τμήμα. Θα υπάρχει περιθώριο 13 ημερών για ενστάσεις,

ανέφερε, προσθέτοντας πως η κλήση θα έρχεται με μήνυμα αυθημερόν.

Από τα 8 σημεία που θα λειτουργούν κάμερες του πιλοτικού συστήματος της Αττικής, η κάμερα στη Λεωφόρο Συγγρού από την Τρίτη έως την Παρασκευή έχει καταγράψει περισσότερες από 1.000 παραβιάσεις κινητού και ζώνης και περίπου 800 παραβιάσεις ορίου ταχύτητας με όριο τα 90 χλμ/ώρα.

Άλλες σοβαρές παραβάσεις περιλαμβάνουν 480 παραβάσεις ερυθρού σηματοδότη στη Λ. Μεσογείων-Χαλανδρίου και 285 παραβάσεις στη Λ. Βουλιαγμένης-Τήνου.

Όταν παραβιάζεις τον ΚΟΚ την πληρώνουν και οι άλλοι. Έχουν χαθεί νέοι άνθρωποι στους ελληνικούς δρόμους και ο απολογισμός των δύο νεκρών την ημέρα πρέπει να μηδενιστεί,

ανέφερε, εξηγώντας πως οι κάμερες της Περιφέρειας καταγράφουν την παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη από την πλευρά των πίσω πινακίδων, άρα δεν φαίνεται ο οδηγός. Ωστόσο στη Λεωφόρο Συγγρού η κάμερα καταγράφει τον οδηγό:

Στη Συγγρού με τις νέες κάμερες διακρίνεται ο οδηγός και μάλιστα να πηγαίνει με 90 χλμ/ώρα και τα δύο του χέρια στο κινητό. Ελπίζω μέσα Γενάρη να έχουμε υπογράψει πλέον με τις εταιρείες που παίρνουν τον διαγωνισμό για να ξεκινήσει να λειτουργεί το Ενιαίο Πληροφοριακό Σύστημα που ετοιμάζει το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Ως τότε οι κάμερες θα διασυνδεθούν με το υπάρχον σύστημα της Τροχαίας. Σχετικά με τις λεωφορειολωρίδες, τρέχει διαγωνισμός για 600 κάμερες. Συνεπώς πολύ σύντομα θα δούμε τις λεωφορειολωρίδες να αδειάζουν.

Τα 8 σημεία στα οποία λειτουργούν πιλοτικά οι μοναδικές κάμερες AI (και ανήκουν αποκλειστικά στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης), περιλαμβάνουν τον Δήμο Αθηναίων στην Πανεπιστημίου και Λ. Βασ. Σοφίας, τον Δήμο Αγίας Παρασκευής στη Λ. Μεσογείων και Λ. Χαλανδρίου, καθώς και περιοχές όπως η Ραφήνα και η Καλλιθέα.

Συνοπτικά:

  • Δήμος Αθηναίων – Πανεπιστημίου και Λ. Βασ. Σοφίας
  • Δήμος Αγίας Παρασκευής – Λ. Μεσογείων και Λ. Χαλανδρίου
  • Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου – Λ. Μαραθώνος και Φλέμινγκ
  • Δήμος Καλλιθέας – Λ. Συγγρού και Αγίας Φωτεινής
  • Δήμος Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης – Λ. Ποσειδώνος και Ερμού
  • Δήμος Αλίμου – Λ. Ποσειδώνος και Λ. Αλίμου
  • Δήμος Ελληνικού-Αργυρούπολης – Λ. Βουλιαγμένης και Τήνου
  • Δήμος Φιλοθέης-Ψυχικού – Λ. Κηφισίας και Εθν. Αντιστάσεως

Διάβασε ακόμη

Τοποθετήθηκαν οι πρώτες “έξυπνες” κάμερες που “κόβουν” κλήσεις στην Αττική – Που βρίσκονται

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Rally Acropolis 2026: Νικητής ο Ogier

Ο Sebastien Ogier κατέκτησε τη νίκη στο φετινό Rally Acropolis, έπειτα από ένα δραματικό φινάλε που στέρησε από τον Thierry Neuville την ευκαιρία να...

Rally Acropolis 2026, Ειδική διαδρομή: 16 (Άγιοι Θεόδωροι 2) – O Ogier αγκαλιά με τη νίκη

Μεγάλο δράμα στην προτελευταία ειδική του αγώνα, με τον Thierry Neuville να είχε δύο κλαταρίσματα (των πίσω ελαστικών) και πλέον ο Sebastien Ogier είναι...

Με κάμερες και μικρόφωνα οι εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης

Η μείωση της γραφειοκρατίας και η ενίσχυση της διαφάνειας αποτελούν τους δύο βασικούς άξονες των μεταρρυθμίσεων που προωθούνται από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών,...

Ψηφιακά η έκδοση πινακίδων κυκλοφορίας

Σε τροχιά πλήρους ψηφιοποίησης εισέρχεται η διαδικασία έκδοσης πινακίδων κυκλοφορίας, καθώς πλέον θα πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου ηλεκτρονικά, με στόχο την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών...