Sergio Perez: Ό,τι κι αν έκανα στη Red Bull ήταν πρόβλημα, ακόμη και όταν ήμουν πιο γρήγορος από τον Verstappen

Σχετικά άρθρα

Λίγο πριν την έναρξη της νέας σεζόν, που σηματοδοτεί την επιστροφή του στην ενεργό δράση με την Cadillac, ο Sergio Perez μίλησε για την περίοδο που ήταν οδηγός της Red Bull.

Ο 35χρονος Μεξικανός υπέγραψε στην Red Bull το 2021, σε μια περίοδο όπου το μέλλον του στην Formula 1 ήταν αβέβαιο στα τέλη του 2020, παρά την πρώτη του νίκη στο Μπαχρέιν με την Racing Point. Στην πρώτη του χρονιά δυσκολεύτηκε να φτάσει το επίπεδο του teammate του, ωστόσο κατέκτησε τη νίκη στο Αζερμπαϊτζάν και ολοκλήρωσε τη σεζόν τέταρτος στο πρωτάθλημα.

Το 2022 ήταν πιο σταθερός διεκδικητής βάθρων, με δύο νίκες και τρίτη θέση στο πρωτάθλημα, ενώ το 2023 έκλεισε τη χρονιά ως δεύτερος πίσω από τον κυρίαρχο Ολλανδό. Η απογοητευτική σεζόν του 2024, με μόλις τέσσερα βάθρα, οδήγησε στην απώλεια της θέσης του στην Red Bull.

Σε συνέντευξή του στο podcast Cracks, ο Perez αποκάλυψε ότι ό,τι κι αν έκανε θεωρούνταν “πρόβλημα” εντός της ομάδας, ακόμη και όταν ήταν πιο γρήγορος από τον Max Verstappen, λέγοντας:

Τα πάντα, σχεδόν τα πάντα. Στη Red Bull, τα πάντα ήταν πρόβλημα. Αν ήμουν πολύ γρήγορος, ήταν πρόβλημα. Γιατί, φυσικά, δημιουργούσε ένα πολύ τεταμένο περιβάλλον στην Red Bull. Αν ήμουν πιο γρήγορος από τον Max, ήταν πρόβλημα. Αν ήμουν πιο αργός από τον Max, ήταν πρόβλημα. Οπότε τα πάντα ήταν πρόβλημα.

Ωστόσο, ο Perez ανέφερε ότι αυτή η εμπειρία τον βοήθησε να μάθει πώς να διαχειρίζεται δύσκολες καταστάσεις, τονίζοντας:

Έτσι έμαθα κι εγώ πολλά, σωστά; Ότι, λοιπόν, στις συνθήκες που βρίσκομαι, αντί να παραπονιέμαι, πρέπει να κάνω το καλύτερο δυνατό και να αποσπάσω το μέγιστο από αυτές.

Είχαμε την καλύτερη ομάδα. Δυστυχώς, όλα κατέρρευσαν. Είχαμε την ομάδα για να κυριαρχήσουμε στο άθλημα για τα επόμενα 10 χρόνια, πιστεύω. Και δυστυχώς όλα τελείωσαν, αλλά ήμουν στην καλύτερη ομάδα, σε μια περίπλοκη ομάδα.

Γιατί το να είσαι teammate του Max στην Red Bull είναι ήδη πολύ δύσκολο, αλλά το να είσαι teammate του Max στην Red Bull είναι η καλύτερη και η χειρότερη δουλειά στη F1, με διαφορά. Και, λοιπόν, όλοι ξέχασαν, σωστά; Όταν ήρθα στην Red Bull, άρχισα να φέρνω αποτελέσματα, τα πάντα. Όλοι ξέχασαν πόσο δύσκολο ήταν να βρίσκεσαι σε αυτή τη θέση.

Ήμουν πολύ συνειδητοποιημένος για το τι αντιμετώπιζα, δεν πήγαινα στην Red Bull για να ανταγωνιστώ έναν από τους καλύτερους.

Για τη σεζόν του 2025, ο Perez αντικαταστάθηκε από τον Liam Lawson, ο οποίος αγωνίστηκε μόλις σε δύο αγώνες με την Red Bull πριν επιστρέψει στην Racing Bulls. Στη συνέχεια, τη θέση του πήρε ο Yuki Tsunoda, ο οποίος έχασε το συμβόλαιό του με την Red Bull στο τέλος μιας απογοητευτικής σεζόν. Για το 2026, ο Isack Hadjar θα πλαισιώσει τον Max Verstappen στην Red Bull.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Grand Prix Αυστρίας: Νικητής ο George Russell, μείωσε τη διαφορά από τον Antonelli

Ο George Russell κατέκτησε τη νίκη στο γεμάτο δράση Grand Prix της Αυστρίας, αφήνοντας πίσω του τον Max Verstappen και το έτερο οδηγό της...

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Ο Wolff είπε πως η Mercedes θα έχει το ίδιο οδηγικό δίδυμο το 2027 και φήμες θέλουν τον Verstappen να μιλά με την McLaren

Ο Toto Wolff διέψευσε τις φήμες περί πιθανής ένταξης του Max Verstappen στην ομάδα για τη σεζόν 2027, επιβεβαιώνοντας πως οι George Russell και...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...