Red Bull: Δεν μπορούμε να κάνουμε τον Verstappen πιο χαρούμενο για τα φετινά μονοθέσια, αλλά μπορούμε να του φτιάξουμε ένα που κερδίζει

Σχετικά άρθρα

Με τον Max Verstappen να αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο ακόμη και να αποχωρήσει από την Formula 1 επειδή δεν του αρέσουν τα νέα μονοθέσια, ο τεχνικός διευθυντής της Red Bull, Pierre Wache, όταν ρωτήθηκε τι μπορεί να κάνει η ομάδα για να κάνει τον Ολλανδό πιο χαρούμενο για την τρέχουσα κατάσταση είπε:

Δεν είναι στόχος μου να τον κάνω ευτυχισμένο. Μπορούμε να τον κάνουμε χαρούμενο κερδίζοντας τον αγώνα. Η δουλειά μου και η δουλειά της ομάδας, στο δικό μου επίπεδο, είναι να βεβαιωθούμε ότι του δίνουμε τα εργαλεία που θα του επιτρέψουν να ανταγωνιστεί στην πρώτη γραμμή.

Ο ίδιος ο κανονισμός και ο τρόπος σχεδιασμού του αυτοκινήτου, όσον αφορά το πως νιώθουμε με το αυτοκίνητο, λόγω αυτού του κανονισμού, είναι κάτι που δεν μας ενδιαφέρει. Είναι μια συζήτηση της FIA και μπορούμε να συμμετάσχουμε σε αυτήν, αλλά ο κύριος σκοπός και η κύρια εστίαση είναι να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο.

Παράλληλα, ο Wache απέρριψε τους ισχυρισμούς της Mercedes και των υπολοίπων ομάδων που χρησιμοποιούν τους κινητήρες της Mercedes, πως η Red Bull είναι το σημείο αναφοράς και πως ο κινητήρας της είναι ένα βήμα μπροστά όσον αφορά την αξιοποίηση την ενέργειας από τον έναν γύρο στον άλλο.

Είναι δύσκολο να πούμε. Δεν είμαστε σίγουρα το σημείο αναφοράς. Βλέπουμε ξεκάθαρα ότι οι τρεις πρώτες ομάδες, Ferrari, Mercedes και McLaren, είναι μπροστά μας. Φαίνεται ότι, από την ανάλυσή μας, είμαστε πίσω. Αλλά που νομίζουμε ότι βρισκόμαστε, είναι δύσκολο να πούμε για τους άλλους, επειδή το πλάνο τρεξίματος του καθενός, το επίπεδο καυσίμου που καταναλώνουν, το επίπεδο ισχύος που χρησιμοποιούν, είναι δύσκολο να πούμε.

Αλλά αυτή τη στιγμή η ανάλυσή μας δείχνει πως η Red Bull είναι το τέταρτο ταχύτερο πακέτο, αλλά θα μπορούσε να είναι λάθος, για να είμαστε ειλικρινείς. Δεν αφιερώνουμε πολύ χρόνο σε αυτό, προσπαθούμε να επικεντρωθούμε στο πως να βελτιωθούμε. Σαφώς, έχουμε κάποιες βελτιώσεις να κάνουμε. Η πρόκληση της διαχείρισης της πρόσφυσης σε χαμηλή ταχύτητα είναι πολύ μεγάλη και νομίζω ότι αυτό θα είναι ένα από τα κλειδιά για την τελειοποίηση των κανονισμών.

Ο επικεφαλής της Red Bull, Laurent Mekies, δήλωσε πως δεν φοβάται ότι ο Max Verstappen θα φύγει από την Formula 1 και μάλιστα πιστεύει ότι ο Ολλανδός μπορεί να γίνει ο καλύτερος στην κατανόηση των νέων κανονισμών.

Η σύντομη απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι όχι, καμία ανησυχία γι’ αυτό. Και ναι, θυμάμαι τις συζητήσεις μας πέρυσι, όταν άλλαζε από το ένα μοντέλο αυτοκινήτου στο άλλο, δηλαδή από το ’25 στο ’26 στην προσομοίωση. Και ναι, η διαφορά ήταν τόσο μεγάλη που σε κάποιο στάδιο, νομίζω δικαίως, αποφάσισε να επικεντρωθεί στην προσέγγιση του ’25.

Αλλά, ξέρετε, η πραγματικότητα είναι ότι οι προκλήσεις αυτών των κανονισμών είναι τεράστιες. Είναι τεράστιες για τις ομάδες, τεράστιες για τους κατασκευαστές μονάδων ισχύος και τεράστιες για τους οδηγούς επίσης. Είναι διαφορετικό για όλους μας, αλλά αυτό είναι επίσης που αγαπάμε, να προσπαθούμε να ξεπεράσουμε αυτές τις προκλήσεις, να προσπαθήσουμε να βρούμε λύσεις που πιστεύαμε ότι δεν ήταν διαθέσιμες. Και αυτό θα κάνουμε με τη βοήθεια του Max.

Είμαι αρκετά σίγουρος ότι, όπως θα αποδειχθεί, πιθανότατα θα γίνει ο καλύτερος στην εκμάθηση αυτών των κανονισμών, καθώς και των τεχνικών λεπτομερειών και των κόλπων, όσο ήταν και στο προηγούμενο σύνολο κανονισμών.

Όπως ο Wache, έτσι και ο Mekies άφησε να εννοηθεί ότι δεν πιστεύει ότι η Red Bull έχει αυτή τη στιγμή το καλύτερο αυτοκίνητο στο grid, αφού και αυτός προβλέπει πως η Red Bull θα είναι η τέταρτη ταχύτερη ομάδα κατά τη διάρκεια του εναρκτήριου αγώνα της σεζόν στη Μελβούρνη.

Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε, δυστυχώς, δεν είμαστε το σημείο αναφοράς. Έχουμε μεγάλη εμπιστοσύνη ότι πιθανότατα υστερούμε σε σχέση με την ομάδα των κορυφαίων αυτή τη στιγμή.

Δεν πρόκειται να μπω στο παιχνίδι των εικασιών, αλλά πιστεύουμε ότι η Mercedes-Benz, η Ferrari και η McLaren είναι πιθανώς αυτοί οι τύποι, και ότι οι τρεις τους είναι αρκετά πιο γρήγοροι από εμάς αυτή τη στιγμή.

#trending

Η Mitsubishi εύχεται να μπορούσε να επαναφέρει το Lancer Evolution

Η Mitsubishi αναγνώρισε ότι θα επιθυμούσε την επιστροφή του...

#trending

Η Mitsubishi εύχεται να μπορούσε να επαναφέρει το Lancer Evolution

Η Mitsubishi αναγνώρισε ότι θα επιθυμούσε την επιστροφή του...

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...

Grand Prix Αυστρίας, FP3: Ξανά “1-2” η Mercedes, σειρά του Russell για κορυφή

Ο George Russell ολοκλήρωσε στην κορυφή την τρίτη και τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Αυστρίας, με τον οδηγό της Mercedes να σημειώνει...

Η FIA απαγόρευσε τις αεροτομές στην εξάτμιση σαν της Ferrari για το 2027

Η FIA, το διοικητικό όργανο της Formula 1, προχώρησε σε αυστηροποίηση των τεχνικών κανονισμών για το 2027, απαγορεύοντας επίσημα τη χρήση των αεροτομών στην...

Grand Prix Αυστρίας, FP2: Και πάλι θέτει το ρυθμό ο Antonelli, μπροστά από τις δύο McLaren

Ο Kimi Antonelli σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Αυστρίας, ολοκληρώνοντας την Παρασκευή στην κορυφή των χρόνων μπροστά...