Video: Subaru Impreza WRX STI στο Nurburgring με οδηγό τον Tommi Makinen

Δύο video και φωτογραφίες για το νέο Impreza WRX STI έδωσε στην δημοσιότητα η Subaru σήμερα. Τα videos είναι γυρισμένα στην θρυλική πίστα του Nurburgring και στο τιμόνι του νέου STI βρίσκεται ο θρύλος του WRC, Tommi Makinen. Ο 4 φορές πρωταθλήτης στα WRC οδήγησε το ισχυρότερο WRX STI που έβγαλε ποτέ η Ιαπωνική φίρμα και κατάφερε να πετύχει χρόνο 7:55.00 στην πίστα, τον γρηγορότερο χρόνο που πέτυχε ποτέ η Subaru στο Nurburgring αφού ο προηγούμενος καλύτερος χρόνος ήταν 4 δευτερόλεπτα αργότερος (7:59.41).

To Subaru WRX STI 2011 θα ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα το καλοκαίρι και θα είναι διαθέσιμο τόσο σε sedan όσο και σε hatchback έκδοση. Απολαύστε τις επίσημες φωτογραφίες και τα δύο video που ακολουθούν φυσικά σε ποιότητα HD.

Έρχεται η ανοικτή Ferrari 599

Από τα ποιο επίσημα χείλη ανακοινώθηκε σήμερα ότι η ανοικτή έκδοση της Ferrari 599 θα παρουσιαστεί αυτό το καλοκαίρι στο περίφημο event Pebble Beach Concours d’Elegance που διεξάγεται κάθε Αύγουστο στην Καλιφόρνια της Αμερικής.

Η είδηση βγήκε σήμερα μέσα από συνέντευξη που έδωσε ο CEO της Ferrari Luca di Montezemolo στο Βρετανικό Autocar. Ο Ιταλός δήλωσε ότι η ανοικτή 599 (την χαρακτήρισε Roadster) θα βγει στην παραγωγή σαν limited σειρά και θα διαθέτει δικό της ξεχωριστό όνομα όπως κάνει η Scuderia στα τελευταία μοντέλα της (458 Italia, 599 Fiorano) και δεν θα παρουσιαστεί σε κάποια έκθεση αυτοκινήτου αλλά οι ενδιαφερόμενοι θα πηγαίνουν στο Maranelo ώστε να το δούνε από κοντά σε ιδιωτικά event που θα οργανώνει για αυτούς η Ferrari.

Από μηχανικής πλευράς θα παραμείνει ο V12 6.0 λίτρων κινητήρας αλλά θα τοποθετηθεί η έκδοση της 599 GTO με τα 670 άλογα και όχι με τα 620 που βγάζει η 599 GTB Fiorano. Ο λόγος είναι ότι το ανοικτό supercar, όπως είναι λογικό, θα είναι βαρύτερο και έτσι οι άνθρωποι της Ferrari δεν θα θέλουν το νέο τους δημιούργημα να υστερεί σε επιδόσεις.

Spy Photos: Audi R8 e-Tron

To Autoweek έδωσε στην δημοσιότητα τις πρώτες spy φωτογραφίες από το Audi R8 e-Tron. Το αυτοκίνητο φωτογραφήθηκε κάπου στην Ευρώπη και είναι βαριά καμουφλαρισμένο ώστε να μας κάνει την ζωή δύσκολη, αφού δεν μπορείς να καταλάβεις και πολλά, πέραν ότι το αυτοκίνητο δεν διαθέτει τις χαρακτηριστικές εισαγωγές αέρα στο πλάι.

Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με 4 ηλεκτροκινητήρες 58 kW (78 ίππων) ο καθένας (313 άλογα στο σύνολο) οι οποίοι μπορούν παράγουν συνολική ροπή 449,6 κιλών !!! (1112.4 ο καθένας)  αλλά στην έκδοση παραγωγής θα παράγουν μόλις 68 κιλά για ευνόητους λόγους. Οι ηλεκτροκινητήρες που βρίσκονται τοποθετημένοι πάνω σε κάθε τροχό, τροφοδοτούνται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 53 kWh. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 4.8 δευτερόλεπτα, 0.2 δεύτερα ποιο αργά από το R8 με τον V8 κινητήρα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ/ώρα ώστε η μπαταρία να έχει αυτονομία της τάξεως των 248 χλμ.

Η παραγωγή του θα περιοριστεί στις 1000 μονάδες με την τιμή του να κυμαίνεται γύρω στις €100.000. Αν σου φαίνεται ακριβό τότε μπορείς να περιμένεις στο μέλλον όπου θα παρουσιαστούν τα Α1 e-Tron και R4 e-Tron.

Στοπ η χορηγία της Γερμανικής Κυβέρνησης στην Opel

Δάνειο – χορηγία προς την Opel, Stop. Αυτή είναι η γραμμή που ακολούθησε η “αγαπημένη” μας Angela Merkel η οποία είναι αντίθετη στο να δώσει η Γερμανική κυβέρνηση τις απαραίτητες εγγυήσεις της τάξεως 1.1 δις ευρώ προς την Opel. Η Opel αρχικά αρνήθηκε το δάνειο ύψους 4.5 δις ευρώ και ζήτησε μόνο την παροχή εγγυήσεων από το Γερμανικό κράτος.  Τα χρήματα ήταν να έρθουν από το γερμανικό ταμείο που δημιουργήθηκε κατά την διάρκεια της χρηματοπιστωτικής κρίσης του 2008 – 2009 ώστε να βοηθηθούν οι εταιρίες που αντιμέτωπιζαν προβλήματα βιωσιμότητας. Η θέση της Γερμανικής κυβέρνησης είναι πρώτον: ότι η GM, μητρική εταιρία της Opel, δεν μπορεί να ενταχθεί στο ταμείο αυτό, αφού το έλλειμμα της δεν είναι αποτέλεσμα της κρίσης αλλά λάθος επιλογών marketing και δεύτερον πιστεύει ότι πλέον η General Motors είναι σε θέση να βοηθήσει μόνη της την Opel.

Αρκετοί είναι αυτοί που πιστεύουν ότι η κίνηση της Γερμανικής κυβέρνησης οφείλεται στο γεγονός των σκληρών μέτρων που ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα αφού σκοπεύει να μειώσει τις δαπάνες της κατά 10 δις ευρώ. Ότι και να γίνει η Opel δεν κινδυνεύει να χρεοκοπήσει αφού τόσο η αυτοκινητοβιομηχανία όσο και η Γερμανική κυβέρνηση θα στραφούν σε εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης όπως είναι η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.

Porsche Panamera Turbo tuned by Mansory

Ο Ελβετικός βελτιωτικός οίκος Mansory ανακοίνωσε το πακέτο βελτίωσης για την Porsche Panamera Turbo με τις αλλαγές να εντοπίζονται τόσο από μηχανικής όσο και από στιλιστικής πλευράς. Ο 4.8 λίτρων turbo αποδίδει πλέον 690 άλογα, 190 περισσότερα από την εργοστασιακή έκδοση με την ροπή να ανέρχεται στα 80 κιλά. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 4.0 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 328 χλμ/ώρα. Για να πετύχουν την αύξηση αυτή στην ιπποδύναμη οι Ελβετοί τοποθέτησαν μεγαλύτερα turbo, νέα εξάτμιση και επαναπρογραμμάτισαν την ECU.

Στιλιστικά το αυτοκίνητο απέκτησε LED φώτα ημέρας, νέους προφυλακτήρες, carbon καπό, φαρδύτερα φτερά, νέα πλαϊνά spoiler, carbon διαχύτη και carbon αεροτομή. Οι ζάντες είναι 22″ με ελαστικά Dunlop SP SportMaxx διαστάσεων 265/30 μπροστά και 295/25 πίσω. Στο εσωτερικό το οποίο είναι επενδυμένο εξολοκλήρου με δέρμα, συναντάμε ένα νέο sport τιμόνι, αλουμινένια πετάλς με τον ιδιοκτήτη να μπορεί να επιλέξει ξύλινα ή carbon διακοσμητικά. Λίγο υπερβολικό το βρίσκω αλλά οκ, θα πουλήσει στο Dubai και στο Abu Dhabi μόνο και μόνο επειδή είναι Mansory. Φωτογραφίες και δελτίο τύπου στη συνέχεια.

Volkswagen Passat CC Exclusive

Ένα νέο διακοσμητικό πακέτο για το Passat CC ανακοίνωσε η Volkswagen για την Ευρωπαϊκή αγορά. Το πακέτο εξωτερικά διαθέτει το νέο χρώμα Moonlight Blue Pearl, νέες ζάντες αλουμινίου 18″ καθώς και αρκετά αλουμινένια διακοσμητικά. Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο δερμάτινος διάκοσμος σε τόνους μπεζ και μαύρου, τα μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά, τα πλήρως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα και τα φωτιζόμενα φιλέτα στις πόρτες. Το πακέτο είναι διαθέσιμο με όλη την γκάμα των κινητήρων με την αρχική τιμή στην Γερμανία να ξεκινά από τις €35.225.

Επίσημο: Για ακόμη 2 χρόνια ο Massa στη Ferrari

Silly Season, τέλος. Ο κύκλος της Silly Season κλείνει για φέτος αφού η Ferrari ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του Felipe Massa για ακόμη 2 χρόνια μέχρι το 2012. Ο Massa ο οποίος θα είναι για ακόμη 2 χρόνια ομόσταβλος με τον Fernando Alonso δήλωσε: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα έχω την ευκαιρία να οδηγώ για την Scuderia Ferrari για τις επόμενες 2 σεζόν. Σε όλη την καριέρα μου οδηγώ μονοθέσια που κατασκευάζονται στο Maranello και νοιώθω περήφανος που θα συνεχίσω να δουλεύω για την ομάδα αφού την θεωρώ δεύτερη οικογένεια μου.”

Από την μεριά του ο Stefano Domenicali δήλωσε ότι:” Ο Felipe είναι μέλος της Ferrari σχεδόν μια δεκαετία, μεγάλωσε μαζί μας τόσο ως οδηγός όσο και ως άνθρωπος. Μαζί περάσαμε ευχάριστες και δυσάρεστες στιγμές. Από την μεριά μας, θέλαμε να εξασφαλίσουμε σταθερότητα για το μέλλον και έτσι ανανεώσαμε το συμβόλαιο του, δίχνοντας εμπιστοσύνη στο οδηγικό μας δίδυμο το οποίο διαθέτει ισορροπία σε ότι αφορά στο ταλέντο, στην ταχύτητα αλλά και στην ικανότητα να δουλεύουν μαζί για το κοινό καλό της ομάδας”.

Φήμες για φέτος τέλος. Δεν βλέπω να έχουμε καμία συνταρακτική μεταγραφή αφού και ο Mark Webber ανανέωσε το συμβόλαιο του με την Red Bull. Το δελτίο τύπου της Ferrari στη συνέχεια.

Video: 24 ώρες στο Nurburgring σε 19.500 frames

Απίθανο video από έναν απίθανο αγώνα. Με μία Canon 5d Mk II ο Tim Hahne δημιούργησε ένα εκπληκτικό video που μας μεταφέρει όλο το feeling του 24ωρου αγώνα στην θρυλική πίστα του Nurburgring σε εμάς που δυστυχώς δεν είμασταν εκεί ώστε να τον δούμε από κοντά. Τα λόγια είναι περιττά και έτσι δεν γράφω τίποτα άλλο. Καθίστε αναπαυτικά και δείτε το εκπληκτικό video διάρκειας 13 λεπτών στη συνέχεια.

Φήμες: Επταθέσιο Mini Countryman – Στην παραγωγή το Beachcomber

Οι φήμες θέλουν την Mini να εξετάζει το ενδεχόμενο να βγάλει στην παραγωγή ένα 7θέσιο μοντέλο το οποίο θα βασίζεται στο νέο Countryman που έκανε το ντεμπούτο του στην Γενεύη. Το πιθανότερο όνομα του νέο μοντέλου θα είναι Countryman Plus και θα διαθέτει 3 σειρές καθισμάτων χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο που θα διαθέτει. Το αυτοκίνητο θα τοποθετηθεί απέναντι από το άκρως πετυχημένο Nissan Qashqai+2 καθώς και από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας όπως είναι το VW Touran.

Επίσης η Mini ανακοίνωσε ότι σκέφτεται σοβαρά να βγάλει στην παραγωγή το πρωτότυπο Beachcomber που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Detroit τον περασμένο Ιανουάριο.Σύμφωνα με τον Dr. Wolfgang Armbrech, γενικό διευθυντή της Mini σε δηλώσεις του στο Auto Express ανέφερε ότι η BMW, μητρική εταιρία της Μini, εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να βγάλει στην παραγωγή το Beachcomber αφού θέλει να δημιουργήσει το “δικό της” Jeep Wragler.Αν τελικά βγει στην παραγωγή, θεωρείστε δεδομένο ότι θα αποκτήσει πιο συμβατική εμφάνιση από αυτή του πρωτότυπου.

Panoz Abruzzi Spirit of Le Mans

Νέα ημέρα, νέο Supercar. Η Αμερικάνικη Panoz παρουσίασε το “Abruzzi Spirit of Le Mans” ένα νέο “χειροποίητο” supercar το οποίο αποδίδει 600 άλογα με 80 κιλά ροπής. Μόλις 81 αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν μέσα στα επόμενα 3 χρόνια και θα παραδίδονται κάθε Ιούνιο στον 24ωρο αγώνα του Le Mans μέχρι το 2013 τότε που θα διεξαχθεί ο 81ος αγώνας στην θρυλική πίστα.

Σχεδιαστικά το μπροστινό μέρος θυμίζει αυτό του GTR-1 “Batmobile” που μεσουράνησε στα τέλη της δεκαετίας του 1990 με την μηχανή να είναι τοποθετημένη στο μπροστινό μέρος και το προηγμένο σύστημα ψύξης στο πίσω. Το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο από ένα συνθετικό υλικό το οποίο είναι ελαφρύτερο, δυνατότερο, ανακυκλώσιμο και ανθεκτικότερο από το ανθρακόνημα.

Οι πλούσιοι οδηγοί του μαζί με το αυτοκίνητο θα παίρνουν “δώρο” και ένα σεμινάριο οδήγησης στην πίστα “Bugatti Circuit at Le Mans”. Μέχρι στιγμής το αυτοκίνητο έχει πάρει έγκριση για κυκλοφορία μόνο στους δρόμους της Ευρώπης, Ασίας, Μέσης Ανατολής και Νότιας Αμερικής με την τιμή του να παραμένει ακόμη άγνωστη.