Blogger είμαι και το γεγονός ότι γράφω για αυτοκίνητα δε με κάνει λιγότερο geek! Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι δε μπορώ να μη γράψω για το ότι η Mercedes θα είναι μια απο τους πρωτοπόρους που θα χρησιμοποιήσουν το iPad της Apple ως εργαλείο στις αντιπροσωπείες της ανα την υφήλιο! Για το λόγο αυτό η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ανέπτυξε ένα δικό της λογισμικό για το iPad, που το ονομάζει Advantage (πλεονέκτημα επί τω ελληνικότερον) το οποίο θα δίνει στο πωλητή που το χρησιμοποιεί το… πλεονέκτημα να έχει στη διάθεσή του προσφορές και πακέτα για κάθε μοντέλο καθώς και σχετικό διαφημιστικό υλικό για τη καλύτερη προώθηση του κάθε μοντέλου. Η προσπάθεια αυτή θα ξεκινήσει πολύ σύντομα με σαράντα αντιπροσώπους στην Αμερική και αν το πείραμα κριθεί επιτυχημένο, θα επεκταθεί και στις υπόλοιπες χώρες. Πλέον η εμπειρία της πώλησης αυτοκινήτου πάει σε άλλο επίπεδο και πραγματικά ανυπομονώ να έρθει και στις ελληνικές αντιπροσωπείες, αλλά και να ακολουθήσουν και άλλες εταιρίες με αντίστοιχες προσπάθειες! Για περισσότερες λεπτομέρειες, δες το video και το δελτίο τύπου που ακολουθεί!
Panamera Stingray: Απ’τη Ρωσία με αγάπη
Μέχρι τώρα είχες δει τη Panamera cabrio! Την έχεις δει taxi! Την είχες δεί όμως… τούμπανο; Γι αυτό φρόντισαν οι φίλοι μας στη TopCar από τη Ρωσία που τη βελτίωσαν σε τρεις διαφορετικές βασικές εκδόσεις. Η πρώτη είναι μια σε μαύρο-ματ χρώμα με κάποιες λεπτομέρειες βαμμένες σε γυαλιστερό μαύρο! Η δεύτερη θα έρχεται σε άσπρο χρώμα με αντίστοιχες λεπτομέρειες βαμμένες μαύρες, ενώ η τρίτη που θα φέρει το όνομα carbon θα είναι γκρι με τις λεπτομέρειες αυτές από ανθρακόνημα. Το ενδιαφέρον είναι ότι μπορείς να κάνεις τους δικούς σου συνδιασμούς, επιλέγοντας τμήματα και χρώματα!
Η TopCar σκοπεύει να επέμβει και στο κινητήρα της Panamera, αλλά προς το παρόν για την ιπποδύναμη τα πράγματα δεν είναι πολύ συγκεκριμένα, αφού η TopCar μας λέει ότι θα είναι απο 550 έως 750 άλογα. Είτε μας κάνουν πλάκα, είτε παίζουν με το πόνο μας! Ακούς εκεί 200 άλογα πάνω-κάτω… Η τιμή του πακέτου για την έκδοση με το ανθρακόνημα θα είναι 29.130 ευρώ (φαντάζομαι με το ΦΠΑ) και η τιμή δεν περιλαμβάνει τη μηχανική βελτίωση, αλλά περιλαμβάνει μια νέα τετράδα ζάντες 21″ που κοστίζουν σχεδόν 12.000 ευρώ (μαζί με τα λάστιχα)! Συγχύζομαι όταν διαβάζω κάτι τέτοια! Μέχρι να μου περάσει, δες τη gallery με τη Panamera Stingray στις τρεις αυτές εκδόσεις και αν θέλεις να μάθεις περισσότερες λεπτομέρειες, διάβασε το δελτίο τύπου που ακολουθεί! Πέρα από τη πλάκα, είναι σκέτη… κούκλα (αν εξαιρέσεις το εσωτερικό)!
Tο μέλλον της αυτοκίνησης είναι πράσινο
“Η κλιματική αλλαγή και η υπερβολική ρύπανση του περιβάλλοντος οδήγησε σχεδόν όλες τις χώρες του κόσμου να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα ώστε να περιορίσουν τις συνέπειες. H Ευρωπαϊκή Ένωση εδώ και αρκετά χρόνια πιέζει συνεχώς τα κράτη-μέλη αλλά και τις αυτοκινητοβιομηχανίες να μειώσουν στο ελάχιστο τις εκπομπές ρύπων των μοντέλων τους. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο και το γεγονός πως η φράση «ο ρυπαίνων πληρώνει» υιοθετήθηκε από όλα τα κράτη-μέλη με υψηλό τίμημα τόσο για τις αυτοκινητοβιομηχανίες όσο και για τους κατόχους ρυπογόνων αυτοκινήτων. O κύβος ερρίφθη, και εδώ και αρκετά χρόνια σε όλες τις Eυρωπαϊκές Eκθέσεις Aυτοκινήτων τα «πράσινα» μοντέλα αποτελούν το βασικό θέμα τους. Από την άλλη μεριά οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξακολουθούν να εξελίσσουν τους βενζινοκινητήρες αλλά και τους πετρελαιοκινητήρες, ενώ εδώ και μια δεκαετία τα υβριδικά μοντέλα έχουν κατακλύσει την παγκόσμια αγορά.
Περιθώριο δύο ετών για αντικατάσταση αυτοκινήτων
Όλα ξεκίνησαν όταν ο αγοραστής ενός φορτηγού αυτοκινήτου γερμανικής προέλευσης, λόγω των πολλών ελαττωμάτων και βλαβών που παρουσίαζε, ζήτησε από την εισαγωγική εταιρεία την αναστροφή της πώλησης του αυτοκινήτου και η εταιρεία αρνήθηκε. Η αντιπροσωπεία δεχόταν και επισκεύαζε συνεχώς τις βλάβες στο πλαίσιο της εγγύησης και ειδικότερα, το αυτοκίνητο παρουσίασε βλάβη στο διαφορικό, την κρεμαγιέρα, τη βαλβίδα επιστροφής καυσαερίων και πολλές άλλες! Αγανακτισμένος ο ιδιοκτήτης απευθύνθηκε στη δικαιοσύνη και κατάφερε να βρει το δίκιο του! Έτσι πλέον, όπως έκρινε ο Άρειος Πάγος, με την υπ’ αριθμό 147/2010 απόφασή του, θα είναι δυνατή η απαίτηση αντικατάστασης καινούργιου αυτοκινήτου λόγω κατασκευαστικών ελαττωμάτων που παρουσιάζονται μετά την αγορά, μέσα σε δύο χρόνια και όχι σε έξι μήνες, όπως ίσχυε και μέχρι πριν το 2002. Κάτι μου λέει ότι όλες οι ελληνικές αντιπροσωπείες θα ψάξουν να βρουν ποιος ήταν αυτός που σκέφτηκε ατομικά και όχι “κλαδικά” και θα φάει πολύ ξύλο! Σε κάθε περίπτωση αυτό μόνο θετικό μπορεί να είναι για τον Έλληνα καταναλωτή, αρκεί και οι ελληνικές αντιπροσωπείες να σέβονται τους πελάτες και να μη τους αναγκάζουν να τρέχουν στα δικαστήρια για δικά τους λάθη!
Photo Gallery: Audi TTS Facelift 2011

Πορτοκαλί ή άσπρο; Σε ότι χρώμα και αν πάρεις το facelift Audi TTS είναι πραγματικά υπέροχο. Οι αλλαγές σε σχεση με το προηγούμενο μοντέλο εντοπίζονται κυρίως στο νέο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, και τον πίσω που διαθέτει ενσωματωμένο διαχύτη. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα πλέον διαθέτουν φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, ενώ και τα πίσω έχουν επανασχεδιαστεί ελαφρώς. Το φάσμα των αλλαγών ολοκληρώνεται με την μπροστά γρίλια η οποία είναι πλέον βαμμένη σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα καθώς και με τις νέες απολήξεις των εξατμίσεων. Στο εσωτερικό έχουν γίνει πολύ μικρές αλλαγές οι οποίες περιλαμβάνουν νέους χρωματισμούς, διακοσμητικά αλουμινίου και νέο τύπου δέρματος ο οποίος έχει επεξεργαστεί κατάλληλα για να αντέχει στη θερμότητα από τον Ήλιο.
Μηχανικά το αυτοκίνητο δεν έχει δεχτεί αλλαγές και έτσι ο 2.0 λίτρων TFSI συνεχίζει να αποδίδει 272 άλογα με 35 κιλά ροπής διαθέσιμα από τις 2.500 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 5.2 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.









