Όλα ξεκίνησαν όταν ο αγοραστής ενός φορτηγού αυτοκινήτου γερμανικής προέλευσης, λόγω των πολλών ελαττωμάτων και βλαβών που παρουσίαζε, ζήτησε από την εισαγωγική εταιρεία την αναστροφή της πώλησης του αυτοκινήτου και η εταιρεία αρνήθηκε. Η αντιπροσωπεία δεχόταν και επισκεύαζε συνεχώς τις βλάβες στο πλαίσιο της εγγύησης και ειδικότερα, το αυτοκίνητο παρουσίασε βλάβη στο διαφορικό, την κρεμαγιέρα, τη βαλβίδα επιστροφής καυσαερίων και πολλές άλλες! Αγανακτισμένος ο ιδιοκτήτης απευθύνθηκε στη δικαιοσύνη και κατάφερε να βρει το δίκιο του! Έτσι πλέον, όπως έκρινε ο Άρειος Πάγος, με την υπ’ αριθμό 147/2010 απόφασή του, θα είναι δυνατή η απαίτηση αντικατάστασης καινούργιου αυτοκινήτου λόγω κατασκευαστικών ελαττωμάτων που παρουσιάζονται μετά την αγορά, μέσα σε δύο χρόνια και όχι σε έξι μήνες, όπως ίσχυε και μέχρι πριν το 2002. Κάτι μου λέει ότι όλες οι ελληνικές αντιπροσωπείες θα ψάξουν να βρουν ποιος ήταν αυτός που σκέφτηκε ατομικά και όχι “κλαδικά” και θα φάει πολύ ξύλο! Σε κάθε περίπτωση αυτό μόνο θετικό μπορεί να είναι για τον Έλληνα καταναλωτή, αρκεί και οι ελληνικές αντιπροσωπείες να σέβονται τους πελάτες και να μη τους αναγκάζουν να τρέχουν στα δικαστήρια για δικά τους λάθη!

[Πηγή: enet.gr, Via: IbizaMania | Photo: stacksncracks]