Νέα οδηγία από την FIA για την μέτρηση της πίεσης του καυσίμου

6

F12015GP01AUS_JK1672242

Πριν ακόμα τελειώσει ο πρώτος αγώνας της χρονιάς, η FIA εξέδωσε νέα οδηγία για την μέτρηση της πίεσης του καυσίμου, η οποία θα πρέπει να εφαρμοστεί το αργότερο μέχρι το τρίτο Grand Prix του πρωταθλήματος, στην Κίνα. Όπως ξέρεις, από πέρσι η Formula 1 θέλησε να δείξει το οικολογικό της προφίλ και σε μια παράλληλη προσπάθεια για να μην απομονωθεί από την αυτοκινητοβιομηχανία, έθεσε όρια στην συνολική κατανάλωση καυσίμου (100 κιλά ανά αγώνα), αλλά και την ροή καυσίμου προς τον κινητήρα (100 κιλά ανά ώρα).

Μόνο ο τερματισμός ενδιέφερε τη McLaren στην Αυστραλία

McLaren

Βάσει των αποτελεσμάτων στις χθεσινές κατατακτήριες, μια 11η θέση στον σημερινό αγώνα θα ήταν ένα πολύ ενθαρρυντικό αποτέλεσμα για τη McLaren. Ναι, ο Jenson Button ολοκλήρωσε τον αγώνα 11ος, μόνο που τερμάτισαν 11 μονοθέσια! Αυτό πολύ απλά σημαίνει ότι η McLaren τερμάτισε στην τελευταία θέση ενώ ήταν η μοναδική ομάδα που δέχθηκε δύο γύρους από τη Mercedes.

Μπορεί σε κάποιους να φαίνεται περίεργο, όμως ο Button είναι πολύ ικανοποιημένος από το σημερινό αποτέλεσμα, διότι επισημαίνει πως κύριος στόχος της McLaren ήταν ο τερματισμός και όχι οι βαθμοί.

Είναι πραγματικά τρομακτικό, αλλά είμαι ευχαριστημένος από την 11η θέση. Οι βαθμοί δε σημαίνουν τίποτα για ‘μάς αυτή τη στιγμή, υπάρχουν τόσα πολλά που πρέπει να κάνουμε πριν γίνουμε ανταγωνιστικοί. Αλλά ναι, είναι μια καλή μέρα για ‘μάς τελικά.

Το μεγαλύτερο stint που κάναμε ήταν 12 γύροι πριν από το Σαββατοκύριακο, έτσι νομίζω ότι ήταν αρκετά εντυπωσιακό που τερματίσαμε. Προφανώς, είμαστε πολύ πολύ μακριά, αλλά είναι καλό ξεκίνημα. Υπάρχουν πολλά χρήσιμα δεδομένα που μπορούν να μας δώσουν ένα μεγάλο βήμα προόδου για τη Μαλαισία. Τα ηλεκτρονικά δούλεψαν σύμφωνα με το σχέδιο. Πρέπει απλώς να κάνουμε προόδου για τη συνέχεια, αλλά αυτό μας έχει βοηθήσει πολύ.

Red Bull: Ο κινητήρας της Renault έχει 100 άλογα λιγότερα από της Mercedes

Red Bull

Θυμάσαι πόσο περίπου ήταν η διαφορά που χώριζε πέρυσι το power unit της Ranault από το αντίστοιχο της Mercedes; Εντάξει, δεν τα έβαλες στο δυναμόμετρο, απλώς η Red Bull υπολόγιζε αυτό το χάσμα στα 75 άλογα περίπου. Οι Γάλλοι έχουν κάνει σημαντικές προσπάθειες πάνω στον Renault Energy F1-2015, ώστε αυτός να είναι πιο κοντά στον PU106B Hybrid της Mercedes. Είναι, όμως, τα πράγματα έτσι;

Σύμφωνα με τον επί κεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, όχι! Ο Βρετανός έχει πολλά παράπονα από τη Renault, καθώς υποστηρίζει πως η διαφορά στην ιπποδύναμη έχει ανέβει στα 100 άλογα, ενώ και η οδηγική συμπεριφορά είναι σε χαμηλά επίπεδα.

Είμαστε πιθανότατα 100 άλογα κάτω από τη Mercedes αυτή τη στιγμή. Κανένας από τους οδηγούς μας δεν έχει κάνει κάτι λάθος αυτό το Σαββατοκύριακο. Ο κινητήρας απλά έχει κάκιστη οδηγική συμπεριφορά. Μπορείτε να το δείτε και να το ακούσετε από τις παρατηρήσεις των οδηγών.

Με όλο το σεβασμό, αμφιβάλλω αν η Sauber βρήκε κάτι τόσο μεγάλο στο σασί σε σχέση με πέρυσι, διότι το μεγαλύτερο μέρος είναι ίδιο. Είναι απογοητευτικό το γεγονός ότι είμαστε ακόμα πιο πίσω απ’ ό,τι στο Abu Dhabi όσον αφορά τη δύναμη και την οδηγική συμπεριφορά. Η Ferrari έχει κάνει ένα καλό βήμα. Η Renault, σ’ αυτή τη φάση, δείχνει πως έχει κάνει βήμα προς τα πίσω.

Christian Horner

Ο Βρετανός ανησυχεί από το γεγονός ότι η Mercedes είναι τόσο μπροστά και η Renault τόσο πίσω, όχι μόνο για την απόδοση της αυστριακής ομάδας, αλλά και για το γενικότερο καλό της Formula 1.

Η FIA, σύμφωνα με τους κανονισμούς, έχει μηχανισμό εξισορρόπησης. Νομίζω πως είναι κάτι που πρέπει να εξετάσουμε. Η Mercedes έχει κάνει εκπληκτική δουλειά: έχουν ένα καλό μονοθέσιο, έναν φανταστικό κινητήρα και δύο καλούς οδηγούς. Το πρόβλημα είναι ότι η διαφορά είναι τόσο μεγάλη. Θα καταλήξουμε να έχουμε ένα πρωτάθλημα τριών ταχυτήτων και νομίζω πως αυτό δεν είναι υγιές για τη Formula 1.

Καμία τιμωρία για την απουσία της Manor από το grid της Αυστραλίας

5

PA1651928.0036

Η FIA ζήτησε εξηγήσεις εχθές από την Manor, επειδή τα μονοθέσιά της δεν κατάφεραν να βγουν στην πίστα, με αποτέλεσμα να μην έχει δικαίωμα να αγωνιστεί στο σημερινό Grand Prix. Αυτός ήταν ο τέταρτος συνεχόμενος αγώνας που η ομάδα δεν πήρε μέρος, μετρώντας άλλους τρεις στο τέλος του 2014 ως Marussia, ξεπερνώντας κατά ένα το όριο της ομοσπονδίας, που επιφέρει ποινές.

Massa: Θα μπορούσα να ανέβω στο βάθρο, ήταν λάθος η στρατηγική

6

Felipe Massa 2

Μπορεί ο Pat Symonds να θεωρεί πως το αποτέλεσμα σήμερα ήταν δίκαιο, αλλά ο Felipe Massa πιστεύει πως η Williams θα μπορούσε να τερματίσει μπροστά από τη Ferrari του Sebastian Vettel, αν η στρατηγική της ομάδας του δεν ήταν λανθασμένη. Μετά το τέλος του αγώνα ο Βραζιλιάνος δήλωσε:

Ricciardo: Είμαστε 2 με 2,5 δευτερόλεπτα πιο αργοί

6

P-20150315-00145_News

Ποιος να έλεγε στον Daniel Ricciardo στις χειμερινές δοκιμές, πως θα τερμάτιζε πίσω από μια Sauber στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, χωρίς καν να υπάρχει κάποιος αστάθμητος παράγοντας που θα το επέτρεπε αυτό. Η αλήθεια είναι πως η RB11 δυσκολεύεται πολύ με τον Renault Energy F1-2015, που ήταν η τρίτη δύναμη στους κινητήρες -τουλάχιστον για το Albert Park- με τον Αυστραλό να τοποθετεί τη διαφορά από τους μπροστά συνδυασμούς στα 2,5 δευτερόλεπτα!

Η Mercedes σχεδίασε μία A45 AMG ειδικά για τον Lewis Hamilton

Lewis-Hamilton-Mercedes-Benz-A45-AMG-1

Η Mercedes-Benz, αποφάσισε να δωρίσει μία ολοκαίνουρια, special A45 AMG στον Hamilton. Ένα μικρό sport αυτοκίνητο, για να κάνει παρέα στην SLS AMG Black Series και την one-off Pagani Zonda 760 LH που έχει ήδη στο γκαράζ του.

Symonds: Έχουμε δουλειά στη Williams, οι Ferrari είναι πιο γρήγορες από εμάς

4

symonds_pat_001

Στο σημερινό αγώνα η Williams αναγκάστηκε να μπει νωρίτερα στα pit για να αλλάξει ελαστικά, καθώς οι Βρετανοί μηχανικοί έβλεπαν τον Sebastian Vettel να κινείται σε γρήγορους ρυθμούς πίσω από τον Felipe Massa. Το αποτέλεσμα μετά τα pit stop δεν ήταν το αναμενόμενο για την Williams, παρ’ όλα αυτά ο Pat Symonds θεωρεί πως η κατάληξη ήταν δίκαιη, καθώς πιστεύει πως η Ferrari έχει ταχύτερα μονοθέσια φέτος από την ομάδα του.

Επίσημο: BMW X5 xDrive40e

BMW X5 xDrive40e 29

Η BMW αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής της X5 eDrive concept που είδαμε για πρώτη φορά στην έκθεση της Φρανκφούρτης, τον Σεπτέμβριο του 2013 και μετά ξανά στην έκθεση της Νέας Υόρκης, τον Απρίλιο του 2014. Το μοντέλο που ονομάζεται επίσημα X5 xDrive40e.

Η GM συμβιβάστηκε εξωδικαστικά στην μήνυση που ξεκίνησε τις ανακλήσεις για τη μίζα

140603144728-gm-melton-family-car-1024x576

Την Παρασκευή που μας πέρασε, οι δικηγόροι της οικογένειας της 29-χρονης Brooke Melton ανακοίνωσαν ότι επετεύχθη εξωδικαστικός συμβιβασμός με την General Motors στην υπόθεση που αφορούσε τον θάνατο της νεαρής νοσοκόμας εξαιτίας της ελαττωματικής μίζας στο Chevrolet Cobalt της.