P-20150315-00145_News

Ποιος να έλεγε στον Daniel Ricciardo στις χειμερινές δοκιμές, πως θα τερμάτιζε πίσω από μια Sauber στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, χωρίς καν να υπάρχει κάποιος αστάθμητος παράγοντας που θα το επέτρεπε αυτό. Η αλήθεια είναι πως η RB11 δυσκολεύεται πολύ με τον Renault Energy F1-2015, που ήταν η τρίτη δύναμη στους κινητήρες -τουλάχιστον για το Albert Park- με τον Αυστραλό να τοποθετεί τη διαφορά από τους μπροστά συνδυασμούς στα 2,5 δευτερόλεπτα!

Ο (φετινός) χειμώνας ήταν πολύ καλύτερος από τον περσινό, αλλά από πλευράς ρυθμού δεν είμαστε ένα δευτερόλεπτο μακριά, είμαστε πιο πολύ 2 με 2.5 δευτερόλεπτα μακριά. Ξέρουμε πολλά από αυτά που βρίσκονται, αλλά προφανώς υπάρχουν και κάποια περισσότερα κι αυτό δεν το περιμέναμε.

Είμαστε σίγουρα πίσω, αλλά έτσι είναι τα πράγματα και πρέπει να προσπαθήσουμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο με αυτό (που έχουμε). Είμαι σίγουρος ότι θα φτάσουμε μπροστά, μπορεί όμως να πάρει χρόνο.

Ο Daniel αναγκάστηκε να αλλάξει και κινητήρα χθες, χάνοντας ουσιαστικά έναν από τους τέσσερις που έχει στη διάθεσή του για ολόκληρη τη χρονιά, με τον Helmut Marko να είναι έξαλλος με την Renault για την κατάσταση του power unit. Από την άλλη, οι Γάλλοι ήξεραν από πριν πως η οδηγησιμότητα δεν είναι σε επιθυμητά επίπεδα, με τους πιλότους της RBR να διαμαρτύρονται συνεχώς μέσα στο Σαββατοκύριακο και τον Ricciardo να δηλώνει μετά το τέλος του αγώνα:

Δεν ήταν εύκολο να οδηγήσεις εδώ. Πάλευα για να προσπαθήσω να βρω έναν τρόπο γύρω από την Sauber, αλλά απλά δεν είχαμε τη δύναμη. Το βασικό πρόβλημα είναι με τη δύναμη και την οδηγησιμότητα, αλλά υπάρχει ασυνέπεια με ό,τι αισθάνομαι από το τιμόνι. Κάθε γύρος έχει διακυμάνσεις και είναι δύσκολο να δείξεις τι φταίει.

Για τον Daniil Kvyat, το δύσκολο αυτό Grand Prix ολοκληρώθηκε πριν καν ξεκινήσει ο αγώνας, με πρόβλημα στο κιβώτιο. Έτσι, η Αυστριακή ομάδα έχει πολλή δουλειά μπροστά της μέχρι τον επόμενο αγώνα στην Μαλαισία, που διεξάγεται σε δυο εβδομάδες.