
Μιλώντας σε δημοσιογράφους στην Σαγκάη, ο CEO της Geely, Gui Sheng Yue, αποκάλυψε μερικές πληροφορίες για το πρώτο μοντέλο που θα κατασκευάσουν από κοινού η Volvo με την Geely.
Το μοντέλο αυτό, σύμφωνα με τον Sheng Yue, είναι στο στάδιο της ανάπτυξης ακόμα και η παραγωγή του αναμένεται να ξεκινήσει κάποια στιγμή το 2015. Προφανώς το στέλεχος αρνήθηκε να αποκαλύψει λεπτομέρειες αλλά ήδη ξέρουμε από προηγούμενες ανακοινώσεις των εταιριών πως το αυτοκίνητο θα βασίζεται στην νέα αρθρωτή πλατφόρμα που θα αποτελεί τη βάση για μοντέλα του C-Segment και των δύο εταιριών. Είναι μικρότερη από την Scalable Platform Architecture (SPA) της Volvo και θα μειώσει σημαντικά τα κόστη εξέλιξης, δοκιμών και sourcing.
Όπως είναι φυσιολογικό από τέτοιου είδους κοινοπραξίες, τα νέα δεν έχουν ιδιαίτερα θερμή υποδοχή από τους φανατικούς της Volvo καθώς φοβούνται «εκπτώσεις» και «περικοπές» σε διάφορους σημαντικούς τομείς, συνυφασμένους με την μάρκα όπως η ασφάλεια, η πολυτέλεια και η ποιότητα κατασκευής αλλά ο πρόεδρος της Geely, Li Shuf έχει πει στο παρελθόν:
Η ανταλλαγή γνώσης και τεχνολογίας πρέπει να γίνει χωρίς να διακινδυνεύσει η ταυτότητα της μάρκας και η ατομική εξέλιξη προϊόντων. Πιστεύουμε πως ένα αυτόνομο αλλά ταυτόχρονα κοινό R&D κέντρο με περισσότερο εστιασμένη προσέγγιση είναι ο καλύτερος τρόπος να το πετύχουμε αυτό.
Παράλληλα η Volvo πήρε έγκριση από τη Κυβέρνηση της Κίνας ώστε να κατασκευάσει στα νέα της εργοστάσια στις πόλεις Daqing και Zhangjiakou κινητήρες και αυτοκίνητα. Το πρώτο θα ξεκινήσει τη πλήρη λειτουργία του το 2014, ενώ το δεύτερο θα ξεκινήσει το τρίτο τρίμηνο του 2013 και θα κατασκευάζει κινητήρες,
Εύκολα λόγια για κάποιον που θα ωφεληθεί περισσότερο από την συνεργασία. Η Volvo τι έχει να κερδίσει και πολύ περισσότερο πως μπορούμε να είμαστε σίγουροι πως δεν θα χάσει;