
Μετά φήμες και τις εικασίες αρκετών μηνών, η Aston Martin και η Mercedes-AMG GmbH ανακοίνωσαν από κοινού την συνεργασία τους.
Η τελική συμφωνία θα πραγματοποιηθεί λίγο πριν το τέλος του έτους, όμως γνωρίζουμε ότι μέρος της συμφωνίας είναι ότι η Βρετανική εταιρία θα έχει πρόσβαση στο υλικό της AMG, κάτι που σημαίνει ότι θα παίρνει κατά παραγγελία τους V8 κινητήρες της. Ακόμα, η Aston Martin θα χρησιμοποιεί ορισμένα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά μέρη που έχουν εξελίξει οι Γερμανοί, έτσι ώστε να τα τοποθετήσει στα νέα V8 μοντέλα της.
Από την άλλη, η Daimler AG γίνεται άλλος ένας μέτοχος της Aston Martin, μετά την Adeem Investment και Investindustrial και θα μπορεί να κατέχει μέχρι και 5% των μετοχών της, ενώ η Mercedes-AMG GmbH, η Daimler AG και Aston Martin υπέγραψαν μια συμφωνία ως προμηθευτές.
Ο Διευθυντής Ανάπτυξης Προϊόντος της Aston Martin, Ian Minards, δήλωσε:
Έχουμε επιλέξει ειδικά την AMG, σαν βάση για την διαδικασία ανάπτυξης αυτού του κινητήρα
Ο επικεφαλής της Mercedes-AMG GmbH, Ola Källenius, δήλωσε με τη σειρά του:
Είμαστε περήφανοι που θα δουλέψουμε με την Aston Martin και θα τους προμηθεύουμε κινητήρες, ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά για τα νέα τους sportscars. Αυτή είναι μια απόδειξη της εμπειρίας της AMG σε τεχνολογικά και θέματα επιδόσεων, καθώς απότελεί μια κατάσταση win-win και για τους δύο πλευρές.









