cadillac-glamour-concept-3

Όπως συνηθίζει η Cadillac τα τελευταία χρόνια, θα μας παρουσιάσει ένα ακόμα ένα πρωτότυπο στο Pebble Beach Concours d’ Elegance. Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο δεν έχουμε ακόμα καθώς μένουν περί τις 20 ημέρες μέχρι το χλιδάτο event αλλά ίσως να είναι μία προχωρημένη εκδοχή του Glamour Concept που η φίρμα είχε teasάρε μέσω φωτογραφιών το περασμένο καλοκαίρι. Προς το παρόν κανείς εκτός της εταιρίας δεν μπορεί να πει.


Σε άλλα νέα που αφορούν την Cadillac, η αμερικάνικη εταιρία αποφάσισε να αλλάξει το σήμα της. Ο ανασχεδιασμός οφείλεται σε έρευνες που έκανε η ίδια που δείχνουν πως:

Κάθε φορά που κάναμε κάποια έρευνα οι αντιδράσεις ήταν σχεδόν καθολικά αρνητικές. Τα δάφνινα στεφάνια μοιάζουν στον κόσμο ξεπερασμένα, απαρχαιωμένα.

όπως λένε πηγές. Η τελευταία φορά που άλλαξε το logo της Cadillac ήταν το 1999, που προσπαθούσε να αλλάξει το image της από κατασκευαστή παλιομοδίτικων, πολυτελών βαρκών ξηράς σε κάτι πιο σύγχρονο, πιο «νέο». Τα δάφνινα στεφάνια είναι ένα σχέδιο που στις 40+ φορές που έχει αλλάξει το σήμα της Cadillac έχουν έρθει και έχουν φύγει και οι marketers και οι image makers υποστηρίζουν πως ήρθε η ώρα να αποχωρήσουν για άλλη μία φορά ώστε να ταιριάζουν στο πιο «ευρωπαϊκό» προφίλ που προσπαθεί να ενστερνιστεί η φίρμα τα τελευταία χρόνια.

Οι σχεδιαστές τείνουν σε ένα logo «ενός κομματιού» που θα τους δίνει την δυνατότητα να «παίξουν» περισσότερο με την μούρη των μελλοντικών Cadillac. Σε ένα logo με λιγότερο τονισμένες γωνίες όπως επιβάλουν οι τάσεις της μόδας. Βέβαια, μία αλλαγή στο σήμα δεν επηρεάζει μονάχα την όψη των μοντέλων αλλά και τους αντιπροσώπους της εταιρίας αφού θα χρειαστεί να αλλάξουν τις παλιές πινακίδες για νέες. Για την ιστορία, το σήμα της Cadillac είναι εμπνευσμένο από το οικόσημο του Antoine de la Mothe Cadillac, του ιδρυτή της πόλης του Detroit.

[Πηγή: Automotive News]