Sound Video: Άκου 34 Aston Martins να επιταχύνουν

Aston Martin

Αν χαρακτηρίζει κάτι τ’ αυτοκίνητα της Aston Martin, αυτό είναι η εκπληκτική τους εμφάνιση. Ευτυχώς, όμως, υπάρχουν κι άλλα στοιχεία στ’ αυτοκίνητα των Βρετανών που ικανοποιούν κι άλλες αισθήσεις πέραν της όρασης, καθώς και η ακοή δεν μένει παραπονεμένη, λόγων του υπέροχου ήχου που παράγεται από τους κινητήρες τους.

Στο video που ακολουθεί, θα δούμε και θ’ ακούσουμε 34 Aston Martin να επιταχύνουν ξεκινώντας από την Ιταλία για το Centenary Rally to London, ένα event που αυτοκίνητα της Aston Martin ξεκινάν από την Ιταλία, ταξιδεύουν στην Ευρώπη και καταλήγουν στη Βρετανία.

Video: Μια… άτακτη Ferrari F12berlinetta στο Goodwood

Ferrari F12berlinetta

Στο φετινό Goodwood, είδαμε τη McLaren P1, αλλά όχι το αντίπαλο δέος της: τη LaFerrari. Ωστόσο, η Ferrari έδωσε το παρόν στην εκδήλωση των Βρετανών, με τη δεύτερη ναυαρχίδα της να είναι εκεί. Φυσικά, εννοώ την F12berlinetta, που θα δούμε τώρα να μην μπορεί να καθίσει σε ησυχία, κάτι που αρέσει σε όλους μας!

Sound Video: Ένα βελτιωμένο Nissan GT-R με HKS εξάτμιση

Nissan GT-R

Άπειρες είναι οι βελτιώσεις που έχει δεχθεί το Nissan GT-R, και αυτό δεν πρόκειται να βάλει φρένο στους μηχανικούς, που θέλουν να ετοιμάζουν τις καλύτερες βελτιώσεις για το “Godzilla”.

Τώρα, θα δούμε και θ’ ακούσουμε ένα λευκό βελτιωμένο GT-R, το οποίο φορά ολοκαίνουριο σύστημα εξάτμισης HKS, με τον οδηγό του να κολλά το γκάζι στο πάτωμα για μερικές πολύ δυνατές επιταχύνσεις, στο Nürburgring.

H Mazda λέει πως δεν χρειάζεται εργοστάσιο στην Ευρώπη, παρά τις αυξανόμενες πωλήσεις

8

Mazda3-2014-01

Σε μία συνέντευξη με το Automotive News, ο CEO Ευρώπης της Mazda, Jeff Guyton, τόνισε:

Πρόθεσή μας είναι να έχουμε κατασκευαστική κλίμακα. Αυτό σου δίνει οικονομία κλίμακας και ποιότητα μέσα από την επαναληψιμότητα.

Αυτή τη στιγμή, η Mazda εισάγει όλα τα μοντέλα που πουλάει στην Ευρώπη από την Ιαπωνία και παρότι οι πωλήσεις της αυξάνονται διαρκώς και οι ειδικοί πιστεύουν πως θα συνεχίσουν να αυξάνονται, ο Guyton δεν βρίσκει λόγο που θα δικαιολογούσε την κατασκευή ενός ολόκληρου εργοστασίου στην περιοχή. Για τη Mazda, είναι προτιμότερο να έχει ένα μεγάλο εργοστάσιο στην Ιαπωνία που θα αντισταθμίζει τα πλεονεκτήματα της τοπικής παραγωγής. Σύμφωνα με υπολογισμούς και εκτιμήσεις, η γιαπωνέζικη φίρμα θα έπρεπε να πουλάει τουλάχιστον 200.000 κομμάτια από ένα και μόνο μοντέλο για να βγαίνουν οι αριθμοί.

Την καλύτερη χρονιά μας, πουλήσαμε 320.000 αυτοκίνητα συνολικά, από όλη την γκάμα μας. Ίσως αν διπλασιάσω το ρεκόρ μας κάποια μέρα, να αρχίσει να έχει νόημα αλλά προς το παρόν δεν έχει.

Η Mazda έχει πουλήσει κάτι λιγότερο από 75.000 αυτοκίνητα τους πρώτους 6 μήνες του 2013 και όπως είπα, οι πωλήσεις αναμένεται να ενισχυθούν περαιτέρω όταν αρχίσει να διατίθεται και το Mazda3 hatchback και sedan από τα τέλη του έτους.

[Πηγή AutomotiveNews.com]

Καλύτερη από το αναμενόμενο η χωρητικότητα των μπαταριών του Tesla Roadster, σύμφωνα με μελέτες

IMG_9334

Ένα μειονέκτημα των οχημάτων που χρησιμοποιούν μπαταρίες για την κίνησή τους είναι η επιδείνωση της χωρητικότητας των μπαταριών λόγω των επαναλαμβανόμενων κύκλων φόρτισης/αποφόρτισης αλλά και των επιπτώσεων των περιβαλλοντικών συνθηκών σε αυτές. Η επιδείνωση είναι αναπόφευκτο φαινόμενο, αν και με τις καινούριου τύπου μπαταρίες, η αναμενόμενη αλλαγή των κυψελών εξαιτίας προχωρημένης ηλικίας καθυστερεί σημαντικά. Όπως και να έχει όμως, η χωρητικότητα των μπαταριών μία δεδομένη στιγμή είναι άμεσα συνδεδεμένη με την μέγιστη εμβέλεια του αυτοκινήτου, άρα το πόσο γρήγορα επιδεινώνονται οι μπαταρίες είναι κάτι που ενδιαφέρει –ή θα έπρεπε να ενδιαφέρει- τον καταναλωτή.

Όταν η Tesla ανακοίνωσε το Roadster της, έλεγε πως λόγω του σχεδιασμού των μπαταριών ιόντων λιθίου αλλά και του δικού της συστήματος διαχείρισης, οι μπαταρίες, μετά από 5 χρόνια ή 50.000 μίλια θα είχαν ακόμα το 70% της χωρητικότητας που είχαν όταν ήταν καινούριες. Το Tesla Roadster βγήκε στην παραγωγή το 2008, οπότε τώρα, εν έτη 2013, πολλά Roadsters θα έχουν συμπληρώσει την πενταετία και από αυτά ένα αξιοπρεπές ποσοστό θα έχει συμπληρώσει και αρκετά χιλιόμετρα ώστε να γίνει κάποιου είδους έρευνα.

Αυτή την έρευνα ανέλαβε να κάνει το ανεξάρτητο group Plug In America. Το δείγμα ήταν 126 οχήματα –από τα 2.500 που παράχθηκαν-, τα οποία έχουν διανύσει σύνολο 3.198.740 μιλίων. Δηλαδή μιλάμε για δείγμα που αγγίζει το 5% των συνολικά παραχθέντων Roadster και ακόμα πιο σημαντικά, αυτό το 5% έχει διανύσει περίπου το 10% των συνολικά διανυθέντων μιλίων σύμφωνα με την Tesla. Το συμπέρασμα της έρευνας; Μετά από 100.000 μίλια, το διπλάσιο αυτών που ανέφερε η Tesla όταν παρουσίαζε το Roadster, η χωρητικότητα των μπαταριών κυμαίνεται από 80-85% κατά μέσο όρο, σε σύγκριση πάντα με τη χωρητικότητα των μπαταριών όταν ήταν καινούριες! Δεν είναι και άσχημα…

Το Plug In America, έλεγξε διάφορα μεγέθη, όπως: μίλια που έχουν διανυθεί, ηλικία οχήματος, ακόμα και κλιματικές συνθήκες και το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξε είναι πως από όλα αυτά τα μεγέθη, μονάχα τα διανυθέντα μίλια παίζουν σημαντικό ρόλο στη χωρητικότητα των μπαταριών. Με λίγα λόγια, ο αριθμός των κύκλων φόρτιση/αποφόρτιση. Αυτό έρχεται σε αντιπαράθεση με τα αποτελέσματα έρευνας που είχε γίνει στο Nissan Leaf και είχαν δείξει έντονη επιρροή του κλίματος στο οποίο βρίσκεται το όχημα στην διάρκεια των μπαταριών. Ωστόσο υπάρχει εξήγηση. Το σύστημα διαχείρισης της θερμοκρασίας των μπαταριών στο Leaf, ήταν πολύ πιο απλό συγκρινόμενο με αυτό του Tesla Roadster. Για να λέμε και τα καλά όμως, η Nissan απάντησε σε παράπονα ιδιοκτητών Nissan Leaf που κατοικούσαν σε θερμές περιοχές, προσαρμόζοντας την εγγύηση των μπαταριών ώστε εκτός από ηλικία να καλύπτει και χωρητικότητα. Είναι κατανοητό πως η τεχνολογία είναι ακόμα σε πρώιμο στάδιο. Όμως τέτοιες μελέτες πρέπει να γίνονται ανεξάρτητα και αντικειμενικά ώστε να καταλάβουμε τη συμπεριφορά των ηλεκτροκίνητων οχημάτων σε πραγματικές συνθήκες στο πέρασμα του χρόνου. Από εκεί και πέρα, το να λαμβάνουν υπόψιν οι εταιρίες τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα αυτών των ερευνών, είναι εξίσου σημαντικό με το να γίνονται αυτές οι μελέτες. Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, διεξάγονται μελέτες για το Toyota Rav4 EV πρώτης γενιάς για να δούμε τη συμπεριφορά μπαταριών με ηλικία άνω των 10 ετών αλλά και για το Tesla Model S παρότι είναι πολύ νωρίς για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων.

Raikkonen ή Ricciardo στη Red Bull, λέει και ο Vettel

F1 Grand Prix of Germany - Previews

Θα πρέπει να θεωρούμαι σίγουρο ότι ένας εκ των Kimi Raikkonen και Daniel Ricciardo θα πάρει τη θέση τού Mark Webber στη Red Bull. Το έχει δηλώσει σχεδόν άμεσα ο Πρόεδρος της ομάδας, Christian Horner, κι ένας που το δηλώνει έμμεσα είναι και ο Sebastian Vettel, που στο παρελθόν έχει πει πως δεν έχει πρόβλημα με τον οδηγό που θα μπει στη δεύτερη Red Bull.

Ο Πρωταθλητής λέει ότι όλοι οι οδηγοί που συμμετείχαν στις δοκιμές στο Silverstone έκαναν καλή δουλειά, αλλά γνωρίζει ότι οι Raikkonen και Ricciardo.

Δεν έχω πρόβλημα με κανένας από τους δύο. Ξέρω ότι ο Kimi είναι λίγο καλύτερος από τον Daniel, αλλά νομίζω ότι έκανε καλή δουλειά στις δοκιμές. Όλοι οι οδηγοί που οδήγησαν αυτή την εβδομάδα, ο Felix και ο Carlos, έναν καλή δουλειά. Κράτησαν το μονοθέσιο στην πίστα, δεν είναι μια εύκολη πίστα και είχε αρκετή ζέστη, έτσι νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι με τ’ αποτελέσματα.

Μπορώ να καταλάβω ότι ο ερχομός τού Kimi θα σήκωνε ενθουσιασμό, αλλά, τελικά, αν θέλουμε για το πρωτάθλημα, δεν έχει σημασία, γιατί πρέπει να τους νικήσεις όλους, και μετά δεν έχει σημασία αν έχεις δυνατούς οδηγούς στην ομάδα σου ή όχι. Είναι δύσκολο να κρίνουμε σ’ αυτό το στάδιο για το τι θα ήταν καλύτερο. Είναι απόφαση της ομάδας: προφανώς, μπορώ να πω τη γνώμη μου, αλλά αυτό είναι όλο.

Η παραγωγή της Porsche Macan ξεκινάει τον Δεκέμβρη

Porsche-Macan-2014-Spy-Photos-700x466

H Porsche ανακοίνωσε ότι η παραγωγή της πολυαναμενόμενης Macan, θα ξεκινήσει τον Δεκέμβρη.

H ανακοίνωση αυτή συμπίπτει με την ολοκλήρωση του ολοκαίνουριο τμήματος βαφής του εργοστασίου, με το μόνο που απομένει να είναι η τοποθέτηση 9 αεραγωγών που θα τοποθετηθούν αφού ανυψωθούν με ελικόπτερο. Το βαφείο είναι μέρος της επένδυσης των €500 εκατ. που έγινε στο εργοστάσιο της Λειψίας ώστε να είναι έτοιμο για τη παραγωγή του νέου γερμανικού crossover.

Ο πρόεδρος του Συμβουλίου της Porsche, Siegfried Bülow, δήλωσε σχετικά:

Αυτό θα ολοκληρώσει το επόμενο μεγάλο βήμα στο προπαρασκευαστικό στάδιο της παραγωγής της Porsche Macan. Οι εγκαταστάσεις του βαφείου έχουν ήδη ολοκληρωθεί και θα είναι έτοιμο για βαφή για δοκιμαστικό λειτουργία ήδη από τον Αύγουστο. Είμαστε εντός του χρονοδιαγράμματος και θέλουμε πολύ να δούμε το πρώτο αυτοκίνητο από την γραμμή παραγωγής το Δεκέμβριο.

Όπως έχουμε διαβάσει, η Porsche δεν θα παρουσιάσει τη Macan στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο, αλλά τον Νοέμβριο στην έκθεση του Los Angeles. Η μικρή Cayenne θα βασίζεται πάνω στη πλατφόρμα του Audi Q5, αλλά θα διαθέτει νέα ανάρτηση και διαφορετικούς κινητήρες. Θα έχει πιο σπορ και πολυτελή σχεδίαση, ενώ σε ότι αφορά το εσωτερικό θα υιοθετήσει λεπτομέρειες από τα εσωτερικά των 911 και Panamera.

Θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά τετρακίνητη ενώ λόγω της εκτενής χρήσης αλουμινίου, θα ζυγίζει περίπου 130 κιλά λιγότερα από το Q5. Στόχος της Porsche είναι να πουλήσει περισσότερες από 75.000 Macan με την Porsche να ευελπιστεί ότι η Macan θα γίνει το ίδιο πετυχημένη όσο η Cayenne όταν αυτή βγει από το εργοστάσιο της Λειψίας.

Σε ότι αφορά τους κινητήρες της, η Macan είναι το πρώτο μοντέλο της Porsche, το οποίο θα είναι διαθέσιμο και με τετρακύλινδρο κινητήρα, μετά την 968 που καταργήθηκε το 1995. Θα φορά έναν 3.0-λίτρων V6 twin-turbo απόδοσης 375 ίππων με 540 Nm ροπής. Ο κινητήρας βασίζεται πάνω στον 3.6-λίτρων V6 που φοράνε η Cayenne και η Panamera. Εκτός από τον V6 θα υπάρχει στη γκάμα και ο τετρακύλινδρος 2.0-λιτρος TSI των 220 ίππων, ο V6 3.0-λίτρων TSI απόδοσης 304, ενώ από πλευράς πετρελαιοκινητήρων θα υπάρχει ο 2.0-λιτρος TDI των 200 ίππων, ο 3.0-λιτρος V6 των 250 και 310 ίππων.

Σε ότι αφορά την υβριδική έκδοση αυτή θα εξοπλίζεται με τον 2.0-λιτρο TSI των 211 ίππων ο οποίος θα συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 33 kW (45 ίππων) με την συνολική ιπποδύναμη να αγγίζει τα 245 άλογα με 480 Nm ροπής. Ανεξαρτήτως κινητήρων, η κίνηση θα στέλνεται σε όλους τους τροχούς είτε μέσω ενός 7-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, είτε μέσω ενός 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK.

Το αυτοκίνητο θα γίνει το πέμπτο μοντέλο της εταιρίας και θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην στρατηγική της έως το 2018. Θα τεθεί αντιμέτωπο με τα Audi Q5BMW X3Mercedes GLK και Range Rover Evoque. Οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν από τις αρχές του 2014, με αρχική τιμή £36.000 (€42.000) στην Αγγλία.

Button: Η McLaren κάνει ό,τι μπορεί για το μονοθέσιο

5

Button

O Jenson Button προσεγγίζει με θετικό τρόπο το επερχόμενο Ουγγρικό Grand Prix, παρά τις δεδομένες αδυναμίες του μονοθέσιου της McLaren.

Έχοντας ξεκινήσει την σεζόν με μια προβληματική και μη ανταγωνιστική MP4-28, ο Βρετανός πιστεύει ότι αυτή την στιγμή μπορεί να αποκομίσει το μέγιστο δυνατό του μονοθεσίου του. Η έκτη θέση στο Nürburgring αποδεικνύει ότι οι προσπάθειες της ομάδας για μεγιστοποίηση της απόδοσης του είναι προς την σωστή κατεύθυνση, δήλωσε δε χαρακτηριστικά:

Σίγουρα είναι δύσκολο να κερδίσουμε το 2013 αλλά η ομάδα δουλεύει πολύ και με σωστό τρόπο. Στην Γερμάνια η στρατηγική μας, η φθορά των ελαστικών και ο ρυθμός αγώνα ήταν ότι καλύτερο έχουμε κάνει την φετινή σεζόν. Βεβαία θα ήταν κάλο να είχαμε ακόμα καλύτερο ρυθμό αγώνα έτσι ώστε να είμαστε κοντά με τις πρώτες ομάδες αλλά προς το παρόν είμαστε ευχαριστημένοι. Προσπαθούμε να είμαστε όσο καλύτεροι μπορούμε στα δοκιμαστικά του Σαββάτου και την Κυριακή στον αγώνα να κάνουμε όσο καλύτερη δουλειά μπορούμε’’

Το Hungaroring φέρνει όμορφες αναμνήσεις στον Button, αφού σ αυτό το Gran Prix εκανε την πρώτη του νίκη στην F1 το 2006 και κέρδισε και στον 200στό αγώνα του το 2011.

Έχω περάσει πολύ όμορφες στιγμές στο Hungaroring. Εδώ κέρδισα το πρώτο μου Grand Prix το 2006, στιγμή που ήταν τρομερά συγκινητική για μένα αλλά κέρδισα το 2011 σον 200στο αγώνα μου στην F1. Αυτός ήταν ένας αγώνας που όλα είχαν πάει καλά και το μονοθέσιο ήταν εξαιρετικό στην οδήγηση του. Όμως κάθε νίκη είναι και ξεχωριστή και εκείνη θα μείνει μια από τις αγαπημένες.

Περισσότερες λεπτομέριες για το Renault Clio Cup

2014 Renault Clio Cup
H Renault έδωσε και νέες λεπτομέριες σχετικά με την αγωνιστική, Cup έκδοση του νέου Clio RS. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στο Paul Ricard το περασμένο Οκτώβριο. Το αγωνιστικό Renault Clio RS Cup βασίζεται στο Clio R.S. 200 EDC και φοράει νέο αεροδυναμικό πακέτο, με πιο επιθετική μάσκα, μεγάλη πίσω αεροτομή, εισαγωγή αέρα στον ουρανό, πίσω διαχύτης και δύο απολήξεις της εξάτμισης. Μηχανικά φορά τον ίδιο 1.600αρη turbo κινητήρα απόδοσης 220 ίππων με 270 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτηο σειριακό κιβώτιο της Sadev, που πραγματοποιεί τις αλλαγές σε μόλις 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

2014 Renault Clio Cup
Ο εγκέφαλος του είναι ο SQ7DI της Cosworth, τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της ZF Race Engineering, ενώ τα φρένα έρχονται από τη Brembo με αεριζόμενους δίσκους μπροστά διαμέτρου 320 χλστ., ενώ πατάει σε 17-ιντσες ζάντες της Speedline Corse, με ελαστικά της Dunlop ή Michelin.

2014 Renault Clio Cup
Στο εσωτερικό του έχει αφαιρεθεί κάθε τι περιττό και έχει τοποθετηθεί ένα αγωνιστικό bucket, roll cage, ψηφιακός πίνακας οργάνων, ένα πολυλειτουργικό τιμόνι, αγωνιστικό κάθισμα της Sabelt με ζώνες έξι σημείων και προεγκατάσταση για HANS. Το αυτοκίνητο έχει την έγκριση από την FIA και θα μπορεί κάποιος να το αγοράσει από το Σεπτέμβριο με τιμή που ξεκινά από €37,800 (χωρίς ΦΠΑ).

Μία φρέσκια ιδέα σε ένα παλιό σχέδιο: Η μηχανή Waissi, πιστόνια χωρίς μπιέλες… γίνεται;

waissi1a

Άλλοι πιστεύουν πως τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρίες είναι το μέλλον. Άλλοι πως τα οχήματα που κινούνται με υδρογόνο είναι το μέλλον. Εγώ λέω να χαλαρώσουν όλοι αυτοί, γιατί ο παλιός καλός κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι εδώ για να μείνει αρκετά χρόνια ακόμα και οι καινοτομίες δεν έχουν σταματήσει να έρχονται. Παρότι γέρικο σκυλί, η Society of Automotive Engineers (SAE) ακόμα προσπαθεί να του μάθει νέα κόλπα. Φέτος τον Απρίλιο στο Detroit που έγινε το ετήσιο συνέδριο, ένα σχέδιο κέντρισε το ενδιαφέρον μου. Είναι η εφεύρεση του Gary Waissi, ενός καθηγητή μηχανολογίας στο πανεπιστήμιο της Αριζόνα και ενώ δεν θα φέρει τα πάνω κάτω στον κόσμο, είναι σίγουρα μία καλοδεχούμενη βελτίωση –και μία ρεαλιστική υλοποίηση– σε ένα σχέδιο που κάποιος θα έλεγε πως ήρθε καιρός να μας αποχαιρετήσει και να κάνει χώρο για το μέλλον.

Πρόκειται για μία διάταξη αντικριστών πιστονιών, έναν boxer κινητήρα που χρησιμοποιεί συμβατική κυλινδροκεφαλή και θαλάμους καύσης. Εκεί που διαφέρει η μηχανή Waissi είναι στον τομέα των μπιελών. Και όταν λέω διαφέρει, εννοώ πως απλά δεν έχει. Αντιθέτως, τα πιστόνια «εφαρμόζουν» και μεταφέρουν την ενέργεια που προκύπτει από την καύση σε αυτό που ο καθηγητής ονομάζει “crankdisk”. Όταν το ένα πιστόνι πιέζεται προς τα μέσα κατά τη διάρκεια της ανάφλεξης, κάνει τον «στροφαλοφόρο» να γυρνάει εξαιτίας του οφσετ με το οποίο είναι τοποθετημένο πάνω του το ρουλεμάν. Κάθε πιστόνι έχει ένα αντικείμενο δίδυμο που με τη σειρά του γυρνάει τον crankdisk άλλες 180 μοίρες για να ολοκληρώσει μία περιστροφή. Τα δύο δίδυμα πιστόνια συνδέονται μεταξύ του είτε μέσω ατσάλινων ράβδων είτε –στο ανανεωμένο σχέδιο- με μία συμπαγή πλάκα για να είναι χρονισμένα σωστά. Δεν είναι εύκολο και είμαι σίγουρος πως δεν έγινα καλά κατανοητός γι’ αυτό κοιτάξτε τη φωτογραφία και θα καταλάβετε, δεν είναι δύσκολη η αρχή λειτουργίας της μηχανής.

waissi6

Τα πλεονεκτήματα αυτής της μηχανής έναντι ενός συμβατικού boxer είναι μειωμένες τριβές (κατά 50% σύμφωνα με τον καθηγητή), μειωμένο βάρος και μειωμένη πολυπλοκότητα. Για μία τετρακύλινδρη εφαρμογή, η μηχανή Waissi, έχει μόλις 5 κινούμενα μέρη έναντι 9 ενός παραδοσιακού κινητήρα. Επιπλέον, το ζύγισμα είναι πολύ πιο εύκολο επειδή δεν υπάρχουν κινούμενες μπιέλες να δημιουργούν δευτερεύουσες δυνάμεις. Ο Waissi, υποστηρίζει πως επειδή δεν υπάρχουν μπιέλες με τη συμβατική έννοια, η επιτάχυνση του πιστονιού και οι καμπύλες των δυνάμεων, ακολουθούν μία τέλεια ημιτονοειδή καμπύλη, κάτι που θα ήταν δυνατό μόνο με μπιέλες άπειρου μήκους σε έναν συμβατικό κινητήρα και κάτι που σημαίνει πολύ πιο στρωτή λειτουργία. Το concept δεν θέτει περιορισμούς στο καύσιμο ή τον κύκλο λειτουργίας άρα τόσο η diesel όσο και η δίχρονη εφαρμογή είναι πιθανή. Επίσης, το concept είναι βασισμένο σε μία δικύλινδρη άρθρωση που επιτρέπει τετρακύλινδρους, εξακύλινδρους, οχτακύλινδρους κ.ο.κ. κινητήρες με την απενεργοποίηση κυλίνδρων να είναι δυνατή με την χρήση ενός συνεκτικού συνδέσμου ανάμεσα στις αρθρώσεις.

Ο καθηγητής Waissi κατασκευάζει το πρωτότυπο καθώς γράφονται αυτές οι γραμμές και μέχρι το τέλος του έτους θα είναι έτοιμο και λειτουργικό ώστε να έχει απτά αποτελέσματα να παρουσιάσει του χρόνου στο επόμενο συνέδριο της SAE. Εμείς από την μακρινή Ελλάδα, ευχόμαστε στον καθηγητή τα καλύτερα και επιτυχία στην προσπάθειά του. Όποιος θέλει να μάθει κάτι παραπάνω ή απλά να παρακολουθεί τις εξελίξεις, μπορεί να ακολουθήσει την εταιρία του Waissi στο facebook ή απλά να μείνει συντονισμένος στο autoblog.gr

[Πηγή gas2.org]