Grand Prix Μαλαισίας 2011: Ο Vettel ξανά νικητής

Σχετικά άρθρα

Μπορεί να πέρασαν δύο εβδομάδες από το πρώτο GP της Formula 1 του 2011 στο Alber Park της Αυστραλίας, αλλά τα πράγματα έμειναν αμετάβλητα, τουλάχιστον σε ότι αφορά την κορυφή. Εκεί ο Sebastian Vettel από την pole που ξεκίνησε, έφυγε μπροστά, έστριψε πρώτος και δεν χρειάστηκε να ανησυχεί για τίποτα αφού μετά από 56 άνετους γύρους είδε πρώτος της καρό σημαία. Το ίδιο άνετοι δεν ήταν οι υπόλοιποι οδηγοί αφού μετά από καιρό, είδαμε έναν πλούσιο σε συγκινήσεις αγώνα, με προσπεράσματα, τιμόνια να σπάνε και τον Jenson Button με τον Nick Heidfeld να ανεβαίνουν τελικά στο βάθρο. Και αν τον Button τον περιμέναμε να είναι στο βάθρο, αυτόν που δεν περίμενε κανείς, ήταν ο Heidfeld και η Renault, η οποία φαίνεται ότι φέτος έχει αναγεννηθεί, ανεβαίνοντας για δεύτερη συνεχόμενη φορά στο βάθρο, μετά την 3η θέση του Petrov στην Αυστραλία.

Στην 4η θέση τερμάτισε ο Mark Webber, στην 5η και 6η, οι δύο Ferrari του Felipe Massa και Fernando Alonso. Απογοήτευση για τον Hamilton που αναγκάστηκε να μπει στο τέλος του αγώνα να αλλάξει για ακόμη μια φορά ελαστικά τερματίζοντας έτσι στην 7η θέση. Στην 8η ο Kamui Kobayashi, στην 9η ο Michael Michael Schumacher με την 10αδα να συμπληρώνεται από την Force India του Paul di Resta.

Update: Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να δώσουν ποινή 20 δευτερολέπτων σε Hamilton και Alonso για την μεταξύ του μάχη. O Hamilton επειδή άλλαξε περισσότερες από μια φορά κατεύθυνση στην προσπάθεια να υπερασπίσει την θέση του από τον Alonso, ενώ ο Ισπανός θεωρήθηκε υπεύθυνος για την επαφή που είχε με τον Hamilton. Έτσι ο Hamilton έχασε την 7η θέση, πέφτοντας στην 8η με τον Alonso να μην χάνει καμία θέση.

Ας πάρουμε όμως τον αγώνα από την αρχή.

Η ώρα είναι 16:00 τοπική και τα μονοθέσια έχουμε στηθεί στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού έτοιμα να ξεκινήσουν τον δεύτερο αγώνα της χρονιάς. Τα πράσινα φώτα σβήνουν και ο Sebastian Vettel έφυγε μπροστά. Πίσω του όμως ακολούθησε ο χαμός. Ο Νick Heidfeld κάνοντας εκπληκτική εκκίνηση πέρασε τον Mark Webber (ο οποίος δεν είχε KERS). Καλή εκκίνηση έκανε και ο Massa παίρνοντας την εσωτερική και περνώντας έτσι τον Fernando Alonso ο οποίος βρέθηκε στο λάθος κομμάτι της πίστας χάνοντας έτσι αρκετές θέσεις. Ο Webber έχει χάσει πολλές θέσεις πέφτοντας στην 9η, με τον Schumacher να ανεβαίνει από την 11η στην 8η θέση.

Πρώτος στα pit μπήκε ο Rubens Barrichello μόλις στον 5ο γύρο με τον Alonso να έχει για ακόμη μια φορά μπροστά του Petrov που πάλευαν για την 6η θέση. Στον 9ο γύρο ο Kobayashi περνά τον Webber ρίχνοντας τον Αυστραλό στην 10η θέση, από την 3η που εκκίνησε.

Τα πράγματα φαινόταν ότι θα ήταν καταστροφικά για τον Webber και έτσι στον 11ο γύρο μπαίνει στα pit για αλλαγή ελαστικών βάζοντας ξανά μαλακά. Μερικές σταγόνες βροχές έκαναν την εμφάνιση τους με τις ομάδες να είναι έτοιμες να βάλουν ενδιάμεσα μόλις χρειαστεί και έτσι αρκετοί πιλότοι έμειναν έξω μερικούς γύρους παραπάνω για το ενδεχόμενο της βροχής. Η βροχή δεν ερχόταν και έτσι οι Hamilton, Heidfeld, Button, Vettel, και Alonso μπήκαν για πρώτη φορά στα pit στους επόμενους γύρους βάζοντας όλοι την μαλακή γόμα.

Στον 15ο γύρο οι Hamilton, Schumacher και Buemi βρέθηκαν δίπλα-δίπλα στην πίσω ευθεία με τον Schumacher να σηκώνει το πόδι από το γκάζι για να μπει στα pit με τον Hamilton να είναι αυτός που πήρε πρώτος την τελευταία στροφή της πίστας. Ο Vettel μόλις βγήκε από τα pit είχε μπροστά του τον Felipe Massa αλλά ο Γερμανός χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια τον πέρασε. Στον 17ο γύρο ο Button πίεζε τον Alonso αλλά ο Ισπανός δεν ήταν διατεθειμένος να δώσει με ευκολία την θέση του. Στον 19ο γύρο ο Barrichello μπαίνει για 2η φορά στα pit.

O Massa με φρέσκα ελαστικά πέρασε τον Webber ανεβαίνοντας έτσι στην 6η θέση, αναγκάζοντας έτσι τον Αυστραλό να ξαναμπεί στα pit για 2η φορά, βάζοντας το τελευταίο set μαλακών ελαστικών που δικαιούται. Στον 24o,25ο και 26ο γύρο ήταν η σειρά των McLaren και του Vettel να αλλάξουν ελαστικά για 2η φορά με τον Button να βάζει μαλακά, τον Hamilton σκληρά και τον Vettel να βάζει ξανά μαλακά με τους μηχανικούς της Red Bull να αλλάζουν τα λάστιχα σε 2.7 δευτερόλεπτα.

Σχεδόν στη μέση του αγώνα, ο Vettel βρισκόταν μπροστά, με τους Hamilton και Button να ακολουθούν. Ο Webber στον 33ο γύρο μπαίνει για 3η φορά στα pit βάζοντας την σκληρή γόμα.

Και κάπου εδώ ήρθε η καταστροφή για τον Hamilton αφού στον 38ο γύρο μπήκε για 3η φορά στα pit αλλά οι μηχανικοί του έκαναν πολύ αργό pit stop ρίχνοντας τον έτσι στην 6η θέση. Εκείνη την στιγμή η 3αδα συμπληρώνεται από τους Vettel, Alonso και Heidfeld με τους δύο πρώτους να μπαίνουν στα pit βάζοντας σκληρά ελαστικά.

Φτάσαμε έτσι στον 45ο γύρο με τον Alonso και Hamilton να δίνουν φοβερή μάχη με τον Βρετανό να βγαίνει νικητής. Ο Ισπανός είναι γνωστός για την επιμονή του και στον επόμενο γύρο προσπάθησε να περάσει πάλι τον Hamilton παίρνοντας του την εσωτερική μη έχοντας πλέον DRS. Ο Hamilton σήκωσε (;;;) το πόδι από το γκάζι και έτσι τα δύο μονοθέσια ακούμπησαν με την μπροστά αεροτομή του Ισπανού να σπάει και να μπαίνει στα pit για αλλαγή. Αυτό έριξε τον Alonso από την 4η στην 7η θέση, απομακρύνοντας έτσι κάθε ελπίδα για βάθρο .

Ο Webber αργά και σταθερά κέρδιζε θέσεις και μετά το προσπέρασμα στον Massa στον 50ο γύρο ανέβηκε στην 5η θέση.

Στον 52o γύρο ο Heidfeld περνά στα ίσια τον Hamilton (ποιος θα το περίμενε αυτό πέρυσι) με τον Βρετανό να μπαίνει ξανά στα pit για αλλαγή ελαστικών αφού το 3ο σετ το είχε διαλύσει.

http://www.youtube.com/watch?v=9TMiAQ6-hRA

Στον 54ο γύρο η Renault του Petrov απογειώθηκε κατά την προσπάθεια να μπει στην πίστα, πράγμα που είχε ως αποτέλεσμα να σπάσει η κολόνα του τιμονιού με τον Ρώσο να φαίνεται σαστισμένος με αυτό που του συνέβη. Όπως ήταν φυσικό εγκατέλειψε χάνοντας έτσι τους πολύτιμους βαθμούς της 4ης θέσης. Τελευταία μικρή μάχη ήταν ανάμεσα στον Heidfeld και στον Webber ο οποίος προσπάθησε να φτάσει τον Γερμανό αλλά δεν το κατάφερε.

Έτσι ο Vettel είδε πρώτος την καρό σημαία με τους Button και Heidfeld να συμπληρώνουν το βάθρο. Ταχύτερος γύρος από τον Mark Webber με 1:40.571.

Σε ότι αφορά το πρωτάθλημα των οδηγών στην πρώτη θέση με 50 βαθμούς βρίσκεται ο Sebastian Vettel αφού έχει κάνει 2 στα 2 μέχρι στιγμής. Με 26 τον ακολουθεί ο Jenson Button ενώ στην 3η θέση βρίσκεται ο Lewis Hamilton με 22 βαθμούς. Στην 4η ο Mark Webber και αυτός με 22 βαθμούς και στην 5η o Fernando Alonso με 20.

Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, η RedBull προηγείται με 72, η McLaren ακολουθεί με 48, η Ferrari είναι στην 3η θέση με 36 με την Renault να βρίσκεται στην 4η θέση με 30 βαθμούς.

Επόμενος αγώνας, σε μια εβδομάδα από σήμερα στην Κίνα, το τριήμερο 15-17 Απριλίου στην πίστα της Shanghai. Αναλυτικά τα αποτελέσματα, αλλά και η βαθμολογία τόσο στο πρωτάθλημα οδηγών όσο και των κατασκευαστών στη συνέχεια.

[Photos Copyright: Clive Mason/Getty Images, Mark Thompson/Getty Images, Paul Gilham/Getty Images, Ferrari, Vodafone McLaren Mercedes/HOCH ZWEI, Charles Coates/LAT Photographic, Mercedes GP Petronas F1/ HOCH ZWEI, Andrew Ferraro/LAT Photographic, Steven Tee/LAT Photographic, Glenn Dunbar/LAT Photographic]

[tabs slidertype=”top tabs” fx=”slide”][tabcontainer] [tabtext]Κατάταξη αγώνα[/tabtext] [tabtext]Βαθμολογία Οδηγών[/tabtext] [tabtext]Βαθμολογία Κατασκευαστών[/tabtext] [/tabcontainer] [tabcontent] [tab]

F1 PETRONAS MALAYSIA GRAND PRIX 2011

Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Pts
1 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 56 1:37:39.832 1 25
2 4 Jenson Button McLaren-Mercedes 56 +3.2 secs 4 18
3 9 Nick Heidfeld Renault 56 +25.0 secs 6 15
4 2 Mark Webber RBR-Renault 56 +26.3 secs 3 12
5 6 Felipe Massa Ferrari 56 +36.9 secs 7 10
6 5 Fernando Alonso Ferrari 56 +57.2 secs 5 8
7 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 56 +66.4 secs 10 6
8 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 56 +69.9 secs 2 4
9 7 Michael Schumacher Mercedes 56 +84.8 secs 11 2
10 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 56 +91.5 secs 14 1
11 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 55 + 1 Lap 17
12 8 Nico Rosberg Mercedes 55 +1 Lap 9
13 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 55 +1 Lap 12
14 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 55 +1 Lap 13
15 20 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 55 +1 Lap 19
16 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 54 +2 Laps 21
17 10 Vitaly Petrov Renault 52 Accident 8
Ret 23 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 46 +10 Laps 23
Ret 25 Jerome d’Ambrosio Virgin-Cosworth 42 Accident 22
Ret 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 31 Clutch 20
Ret 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 23 Accident 16
Ret 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 22 Hydraulics 15
Ret 22 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 14 +42 Laps 24
Ret 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 8 Engine misfire 18

Note – Hamilton and Alonso had 20s added to their race times after a collision. Hamilton drops from eighth to seventh, Alonso retains sixth.

[/tab] [tab]

Βαθμολογία Οδηγών

Pos Driver Nationality Team Points
1 Sebastian Vettel German RBR-Renault 50
2 Jenson Button British McLaren-Mercedes 26
3 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 22
4 Mark Webber Australian RBR-Renault 22
5 Fernando Alonso Spanish Ferrari 20
6 Felipe Massa Brazilian Ferrari 16
7 Nick Heidfeld German Renault 15
8 Vitaly Petrov Russian Renault 15
9 Kamui Kobayashi Japanese Sauber-Ferrari 6
10 Sebastien Buemi Swiss STR-Ferrari 4
11 Adrian Sutil German Force India-Mercedes 2
12 Michael Schumacher German Mercedes 2
13 Paul di Resta British Force India-Mercedes 2
14 Jaime Alguersuari Spanish STR-Ferrari 0
15 Nico Rosberg German Mercedes 0
16 Jarno Trulli Italian Lotus-Renault 0
17 Jerome d’Ambrosio Belgian Virgin-Cosworth 0
18 Heikki Kovalainen Finnish Lotus-Renault 0
19 Timo Glock German Virgin-Cosworth 0
20 Sergio Perez Mexican Sauber-Ferrari 0
21 Rubens Barrichello Brazilian Williams-Cosworth 0
22 Vitantonio Liuzzi Italian HRT-Cosworth 0
23 Pastor Maldonado Venezuelan Williams-Cosworth 0
24 Narain Karthikeyan Indian HRT-Cosworth 0

[/tab] [tab]

Βαθμολογία Κατασκευαστών

Pos Team Points
1 RBR-Renault 72
2 McLaren-Mercedes 48
3 Ferrari 36
4 Renault 30
5 Sauber-Ferrari 6
6 STR-Ferrari 4
7 Force India-Mercedes 4
8 Mercedes 2
9 Lotus-Renault 0
10 Virgin-Cosworth 0
11 Williams-Cosworth 0
12 HRT-Cosworth 0

[/tab] [/tabcontent] [/tabs]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα