Μπορεί να πέρασαν δύο εβδομάδες από το πρώτο GP της Formula 1 του 2011 στο Alber Park της Αυστραλίας, αλλά τα πράγματα έμειναν αμετάβλητα, τουλάχιστον σε ότι αφορά την κορυφή. Εκεί ο Sebastian Vettel από την pole που ξεκίνησε, έφυγε μπροστά, έστριψε πρώτος και δεν χρειάστηκε να ανησυχεί για τίποτα αφού μετά από 56 άνετους γύρους είδε πρώτος της καρό σημαία. Το ίδιο άνετοι δεν ήταν οι υπόλοιποι οδηγοί αφού μετά από καιρό, είδαμε έναν πλούσιο σε συγκινήσεις αγώνα, με προσπεράσματα, τιμόνια να σπάνε και τον Jenson Button με τον Nick Heidfeld να ανεβαίνουν τελικά στο βάθρο. Και αν τον Button τον περιμέναμε να είναι στο βάθρο, αυτόν που δεν περίμενε κανείς, ήταν ο Heidfeld και η Renault, η οποία φαίνεται ότι φέτος έχει αναγεννηθεί, ανεβαίνοντας για δεύτερη συνεχόμενη φορά στο βάθρο, μετά την 3η θέση του Petrov στην Αυστραλία.


Στην 4η θέση τερμάτισε ο Mark Webber, στην 5η και 6η, οι δύο Ferrari του Felipe Massa και Fernando Alonso. Απογοήτευση για τον Hamilton που αναγκάστηκε να μπει στο τέλος του αγώνα να αλλάξει για ακόμη μια φορά ελαστικά τερματίζοντας έτσι στην 7η θέση. Στην 8η ο Kamui Kobayashi, στην 9η ο Michael Michael Schumacher με την 10αδα να συμπληρώνεται από την Force India του Paul di Resta.

Update: Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να δώσουν ποινή 20 δευτερολέπτων σε Hamilton και Alonso για την μεταξύ του μάχη. O Hamilton επειδή άλλαξε περισσότερες από μια φορά κατεύθυνση στην προσπάθεια να υπερασπίσει την θέση του από τον Alonso, ενώ ο Ισπανός θεωρήθηκε υπεύθυνος για την επαφή που είχε με τον Hamilton. Έτσι ο Hamilton έχασε την 7η θέση, πέφτοντας στην 8η με τον Alonso να μην χάνει καμία θέση.

Ας πάρουμε όμως τον αγώνα από την αρχή.

Η ώρα είναι 16:00 τοπική και τα μονοθέσια έχουμε στηθεί στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού έτοιμα να ξεκινήσουν τον δεύτερο αγώνα της χρονιάς. Τα πράσινα φώτα σβήνουν και ο Sebastian Vettel έφυγε μπροστά. Πίσω του όμως ακολούθησε ο χαμός. Ο Νick Heidfeld κάνοντας εκπληκτική εκκίνηση πέρασε τον Mark Webber (ο οποίος δεν είχε KERS). Καλή εκκίνηση έκανε και ο Massa παίρνοντας την εσωτερική και περνώντας έτσι τον Fernando Alonso ο οποίος βρέθηκε στο λάθος κομμάτι της πίστας χάνοντας έτσι αρκετές θέσεις. Ο Webber έχει χάσει πολλές θέσεις πέφτοντας στην 9η, με τον Schumacher να ανεβαίνει από την 11η στην 8η θέση.

Πρώτος στα pit μπήκε ο Rubens Barrichello μόλις στον 5ο γύρο με τον Alonso να έχει για ακόμη μια φορά μπροστά του Petrov που πάλευαν για την 6η θέση. Στον 9ο γύρο ο Kobayashi περνά τον Webber ρίχνοντας τον Αυστραλό στην 10η θέση, από την 3η που εκκίνησε.

Τα πράγματα φαινόταν ότι θα ήταν καταστροφικά για τον Webber και έτσι στον 11ο γύρο μπαίνει στα pit για αλλαγή ελαστικών βάζοντας ξανά μαλακά. Μερικές σταγόνες βροχές έκαναν την εμφάνιση τους με τις ομάδες να είναι έτοιμες να βάλουν ενδιάμεσα μόλις χρειαστεί και έτσι αρκετοί πιλότοι έμειναν έξω μερικούς γύρους παραπάνω για το ενδεχόμενο της βροχής. Η βροχή δεν ερχόταν και έτσι οι Hamilton, Heidfeld, Button, Vettel, και Alonso μπήκαν για πρώτη φορά στα pit στους επόμενους γύρους βάζοντας όλοι την μαλακή γόμα.

Στον 15ο γύρο οι Hamilton, Schumacher και Buemi βρέθηκαν δίπλα-δίπλα στην πίσω ευθεία με τον Schumacher να σηκώνει το πόδι από το γκάζι για να μπει στα pit με τον Hamilton να είναι αυτός που πήρε πρώτος την τελευταία στροφή της πίστας. Ο Vettel μόλις βγήκε από τα pit είχε μπροστά του τον Felipe Massa αλλά ο Γερμανός χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια τον πέρασε. Στον 17ο γύρο ο Button πίεζε τον Alonso αλλά ο Ισπανός δεν ήταν διατεθειμένος να δώσει με ευκολία την θέση του. Στον 19ο γύρο ο Barrichello μπαίνει για 2η φορά στα pit.

O Massa με φρέσκα ελαστικά πέρασε τον Webber ανεβαίνοντας έτσι στην 6η θέση, αναγκάζοντας έτσι τον Αυστραλό να ξαναμπεί στα pit για 2η φορά, βάζοντας το τελευταίο set μαλακών ελαστικών που δικαιούται. Στον 24o,25ο και 26ο γύρο ήταν η σειρά των McLaren και του Vettel να αλλάξουν ελαστικά για 2η φορά με τον Button να βάζει μαλακά, τον Hamilton σκληρά και τον Vettel να βάζει ξανά μαλακά με τους μηχανικούς της Red Bull να αλλάζουν τα λάστιχα σε 2.7 δευτερόλεπτα.

Σχεδόν στη μέση του αγώνα, ο Vettel βρισκόταν μπροστά, με τους Hamilton και Button να ακολουθούν. Ο Webber στον 33ο γύρο μπαίνει για 3η φορά στα pit βάζοντας την σκληρή γόμα.

Και κάπου εδώ ήρθε η καταστροφή για τον Hamilton αφού στον 38ο γύρο μπήκε για 3η φορά στα pit αλλά οι μηχανικοί του έκαναν πολύ αργό pit stop ρίχνοντας τον έτσι στην 6η θέση. Εκείνη την στιγμή η 3αδα συμπληρώνεται από τους Vettel, Alonso και Heidfeld με τους δύο πρώτους να μπαίνουν στα pit βάζοντας σκληρά ελαστικά.

Φτάσαμε έτσι στον 45ο γύρο με τον Alonso και Hamilton να δίνουν φοβερή μάχη με τον Βρετανό να βγαίνει νικητής. Ο Ισπανός είναι γνωστός για την επιμονή του και στον επόμενο γύρο προσπάθησε να περάσει πάλι τον Hamilton παίρνοντας του την εσωτερική μη έχοντας πλέον DRS. Ο Hamilton σήκωσε (;;;) το πόδι από το γκάζι και έτσι τα δύο μονοθέσια ακούμπησαν με την μπροστά αεροτομή του Ισπανού να σπάει και να μπαίνει στα pit για αλλαγή. Αυτό έριξε τον Alonso από την 4η στην 7η θέση, απομακρύνοντας έτσι κάθε ελπίδα για βάθρο .

Ο Webber αργά και σταθερά κέρδιζε θέσεις και μετά το προσπέρασμα στον Massa στον 50ο γύρο ανέβηκε στην 5η θέση.

Στον 52o γύρο ο Heidfeld περνά στα ίσια τον Hamilton (ποιος θα το περίμενε αυτό πέρυσι) με τον Βρετανό να μπαίνει ξανά στα pit για αλλαγή ελαστικών αφού το 3ο σετ το είχε διαλύσει.

http://www.youtube.com/watch?v=9TMiAQ6-hRA

Στον 54ο γύρο η Renault του Petrov απογειώθηκε κατά την προσπάθεια να μπει στην πίστα, πράγμα που είχε ως αποτέλεσμα να σπάσει η κολόνα του τιμονιού με τον Ρώσο να φαίνεται σαστισμένος με αυτό που του συνέβη. Όπως ήταν φυσικό εγκατέλειψε χάνοντας έτσι τους πολύτιμους βαθμούς της 4ης θέσης. Τελευταία μικρή μάχη ήταν ανάμεσα στον Heidfeld και στον Webber ο οποίος προσπάθησε να φτάσει τον Γερμανό αλλά δεν το κατάφερε.

Έτσι ο Vettel είδε πρώτος την καρό σημαία με τους Button και Heidfeld να συμπληρώνουν το βάθρο. Ταχύτερος γύρος από τον Mark Webber με 1:40.571.

Σε ότι αφορά το πρωτάθλημα των οδηγών στην πρώτη θέση με 50 βαθμούς βρίσκεται ο Sebastian Vettel αφού έχει κάνει 2 στα 2 μέχρι στιγμής. Με 26 τον ακολουθεί ο Jenson Button ενώ στην 3η θέση βρίσκεται ο Lewis Hamilton με 22 βαθμούς. Στην 4η ο Mark Webber και αυτός με 22 βαθμούς και στην 5η o Fernando Alonso με 20.

Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, η RedBull προηγείται με 72, η McLaren ακολουθεί με 48, η Ferrari είναι στην 3η θέση με 36 με την Renault να βρίσκεται στην 4η θέση με 30 βαθμούς.

Επόμενος αγώνας, σε μια εβδομάδα από σήμερα στην Κίνα, το τριήμερο 15-17 Απριλίου στην πίστα της Shanghai. Αναλυτικά τα αποτελέσματα, αλλά και η βαθμολογία τόσο στο πρωτάθλημα οδηγών όσο και των κατασκευαστών στη συνέχεια.

[Photos Copyright: Clive Mason/Getty Images, Mark Thompson/Getty Images, Paul Gilham/Getty Images, Ferrari, Vodafone McLaren Mercedes/HOCH ZWEI, Charles Coates/LAT Photographic, Mercedes GP Petronas F1/ HOCH ZWEI, Andrew Ferraro/LAT Photographic, Steven Tee/LAT Photographic, Glenn Dunbar/LAT Photographic]

F1 PETRONAS MALAYSIA GRAND PRIX 2011

Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Pts
1 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 56 1:37:39.832 1 25
2 4 Jenson Button McLaren-Mercedes 56 +3.2 secs 4 18
3 9 Nick Heidfeld Renault 56 +25.0 secs 6 15
4 2 Mark Webber RBR-Renault 56 +26.3 secs 3 12
5 6 Felipe Massa Ferrari 56 +36.9 secs 7 10
6 5 Fernando Alonso Ferrari 56 +57.2 secs 5 8
7 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 56 +66.4 secs 10 6
8 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 56 +69.9 secs 2 4
9 7 Michael Schumacher Mercedes 56 +84.8 secs 11 2
10 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 56 +91.5 secs 14 1
11 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 55 + 1 Lap 17
12 8 Nico Rosberg Mercedes 55 +1 Lap 9
13 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 55 +1 Lap 12
14 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 55 +1 Lap 13
15 20 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 55 +1 Lap 19
16 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 54 +2 Laps 21
17 10 Vitaly Petrov Renault 52 Accident 8
Ret 23 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 46 +10 Laps 23
Ret 25 Jerome d’Ambrosio Virgin-Cosworth 42 Accident 22
Ret 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 31 Clutch 20
Ret 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 23 Accident 16
Ret 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 22 Hydraulics 15
Ret 22 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 14 +42 Laps 24
Ret 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 8 Engine misfire 18

Note – Hamilton and Alonso had 20s added to their race times after a collision. Hamilton drops from eighth to seventh, Alonso retains sixth.

Βαθμολογία Οδηγών

Pos Driver Nationality Team Points
1 Sebastian Vettel German RBR-Renault 50
2 Jenson Button British McLaren-Mercedes 26
3 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 22
4 Mark Webber Australian RBR-Renault 22
5 Fernando Alonso Spanish Ferrari 20
6 Felipe Massa Brazilian Ferrari 16
7 Nick Heidfeld German Renault 15
8 Vitaly Petrov Russian Renault 15
9 Kamui Kobayashi Japanese Sauber-Ferrari 6
10 Sebastien Buemi Swiss STR-Ferrari 4
11 Adrian Sutil German Force India-Mercedes 2
12 Michael Schumacher German Mercedes 2
13 Paul di Resta British Force India-Mercedes 2
14 Jaime Alguersuari Spanish STR-Ferrari 0
15 Nico Rosberg German Mercedes 0
16 Jarno Trulli Italian Lotus-Renault 0
17 Jerome d’Ambrosio Belgian Virgin-Cosworth 0
18 Heikki Kovalainen Finnish Lotus-Renault 0
19 Timo Glock German Virgin-Cosworth 0
20 Sergio Perez Mexican Sauber-Ferrari 0
21 Rubens Barrichello Brazilian Williams-Cosworth 0
22 Vitantonio Liuzzi Italian HRT-Cosworth 0
23 Pastor Maldonado Venezuelan Williams-Cosworth 0
24 Narain Karthikeyan Indian HRT-Cosworth 0

Βαθμολογία Κατασκευαστών

Pos Team Points
1 RBR-Renault 72
2 McLaren-Mercedes 48
3 Ferrari 36
4 Renault 30
5 Sauber-Ferrari 6
6 STR-Ferrari 4
7 Force India-Mercedes 4
8 Mercedes 2
9 Lotus-Renault 0
10 Virgin-Cosworth 0
11 Williams-Cosworth 0
12 HRT-Cosworth 0
  • Darth Phaethon

    Που να δούλευε και το KERS  στις Red Bull.
    Προς το παρόν μοιάζουν άπιαστες.
     
    Oi Ferrari τα πήγαν αρκετά καλά στον αγώνα και ο Alonso αν ήταν πιο προσεχτικός θα έβλεπε βάθρο.
     
    O Hamilton πάντως κατάφερε να χαλάσει και τη σκληρή γόμα

  • kimon

    ”τιμόνια να φεύγουν από την θέση τους” δεν είχα ξαναδεί κάτι τέτοιο πρώτη φορά… :lol:

  • mika

    O Vettel monos tou fainetai na ftiaxnei th tyxh tou..2 sta 2, phre hdh diafora,opote ftiaxnei th kabatza tou,an kati paei straba se kana agwna.. ;-)
    Poly kalos o Jenson,ekane oti eprepe gia na anarixhthei..Edeikse poso shmantikh einai h diaxeirhsh twn elastikwn se sklhres gia ta lastixa pistes, kai antameifthike.
    Baterlw gia to Lewis..Oso kalos htan sto prwto miso tou agwna,toso epese katakoryfa sth synexeia..Xalia 3o pitstop apo thn omada,lathos sth diaxeirhsh twn elastikwn enw tou elegan na kopsei gia na paei mexri to telos, anagkasthke na mpei molis 3 gyrous prin to telos,gia mh ton perasoun ki oi ypoloipoi..Apogohteysh,gia ayton,kai thn omada..Prepei na analysoun grhgora ti egine,giati h Kina einai molis se mia bdomada.. ;-)
    Anagennhmenos ki o Heidfeld,toulaxiston s ayton ton agwna odhghse para poly kala..Mallon adiaforos o Webber,hdh deixnei pws den exei rythmo na apeilhsei to Vettel, opws ki o Massa,ki as termatise mprosta apo ton Alonso.
    Eimai periergos na dw ti tha poun Hamilton kai Alonso gia thn epafh tous…. :D
    H tha to afhsoun na perasei etsi..
    H Kina einai molis sth gwnia,thelei hremia,na mpoun ta kefalia katw,gia na mhn exei h Mclaren pali ena arnhtiko, sxetika,agwna…

  • f1 fanatic

    ΑΠΙΑΣΤΟΣ Ο VETTEL ΠΑΛΙ.TA EKANE ΠΑΛΙ ΟΛΑ. ΒΥ THE BOOK..TA ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ.ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΜΕ ΤΟΝ LEWIS…ΣΗΜΕΡΑ ΕΔΕΙΞΕ ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΕΙΤΕ MASTER ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ Ο JENSON……ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ Ο HAMILTON AFHSE TO ΓΚΑΖΙ ΚΑΤΑΛΑΘΟΣ Η ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΤΗ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ Ο ALONSO????ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΙΑΛΥΣΕ ΤΗ ΠΤΕΡΥΓΑ???SHMERA ΕΙΔΑΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΣΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΝΑΙ Η RED BULL STΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ 2,7 SECOND!!!!!!!!!!

  • dr

    Ο Αλονσο ηταν πολυ ατυχος.
    Αν δεν φρεναρε μπροστά του ο Χαμιλτον θα ειχε ανεβει βαθρο.
    Παροτι οι Φεραρι σερνονται στις δοκιμες και κανουν κακες εκκινησεις ειναι δυνατες στον αγώνα.

  • McLarenmaniac

    Ωραιός αγώνας με πολλές μάχες , αν και για εμάς ήταν εν μέρη καταστροφή , σταθερός ο Button για ακόμη μια φορά που αθόρυβα έφτασε στην δέυτερη θέση , ο Hamilton πάλι ότι κατάφερε χθές και σήμερα στον μισό αγώνα το χάλασε με την διαχείρηση των ελαστικών του , αν και τυχερός στην περίπτωση με τον φιλοδοξό Alonso σε εκείνο το σημείο , μετά το τελευταίο pit stop τα κατέστρεψε όλα , πρέπει να δεί η ομάδα τι συναίβει με την διαχείρηση ελαστικών διότι υπάρχουν και άλλες πίστες που προκαλούν μεγάλη φθορά στα ελαστικά και θα είναι τουλάχιστον απογοητευτικό να ξαναδούμε παρόμοια εμφάνηση , μπραβο και στην Renault , Ferrari που σε ρυθμό αγώνα δείχνουν να είναι πιο κοντά απο ότι σε ρυθμό ταχύτερου γύρου .

  • oli exoun kai mia axilio pterna pantos tora:

    red bull = astathia sto KERS
    mclaren = ellastika kai pit stop strategy
    ferrari= glitches sto DRS/downforce
    mercedes = speed!
    williamns = axiopistia
    renault = teliki taxitita / peira odigon

    tha doume ti tha ginei se 1 vdomada!

  • Ξέρετε τι με χαλάει εμένα φέτος;;; Τα ελαστικά. Δεν είναι δυνατόν κάθε 10 γύρους να μπαίνουν για αλλαγή! από βούτηρο είναι αυτά τα pirelli??????

    • Sound_Of_Madness

      Προσωπικά τα προτιμώ από τα BridgeStone, που έκαναν το αγώνα αδιάφορο…

    • Ναι αλλά και πάλι κάθε 10-15 γύροι πιτ στοπ;;; υπερβολικό νομίζω είναι!

      Προσωπικά θέλω να αλλάξει και ο κανονισμός με την πίσω πτέρυγα. Να επιτρέπεται σε όλη την διάρκεια του γύρου, όπως στα δοκιμαστικά και όχι μόνο στην ευθεία. μπας και δούμε κανένα προσπέρασμα δηλαδή.

    • Dim

      Ontws einai ipervoliko auto pou ginete me ta pit stop kai na thimisw oti dn ftaiei h pirelli gia auto(FIA….).Omws o agwnas simera itan arketa kalos kuriws logw tis fthoras twn elastikwn.Oso gia to DRS,afou to exoun eleuthero stis dokimes giati oxi kai ston agwna???Kai tha pei kapoios”ma tha einai poli pio eukola ta prosperasmata”,dn tha einai omws epeidi kai o proporeuomenos odigos tha mporei na iperaspistei ti thesi tou xrisimopoiwntas to.

    • mika

      Symfwnw me ton AB gia ta lastixa…Einai ahdia pia..Prepei na brethei mia mesh lysh..Oute san ta Brigdestone na einai,alla oute ki ayto to xali..

  • Παιδιά νέο! 20 δευτερόλεπτα ποινή σε Alonso και Hamilton για την μεταξύ τους μάχη!

    • ανανεώνω το άρθρο

    • agonistiko atyxima itan malakia i poini! toulaxiston ego etsi to vlepo.

  • gt stin alonso 20 lepta? an kai eimai mclaren nmzw oti o hamilton frenare giauto epese panw tou o alonso!!!

    • Επειδή θεωρήθηκε υπεύθυνος για την επαφή που είχε με τον Hamilton.

    • Giorgos

      File ton exeis gia toso Blaka ton Hamilton pou tha frenare gia ta ton xtipisi o Alonso persi eftines sto monotheseo kai ginotan komatia ti lete toraan frenare tote o Alonso thaton eixe kabalisi kanonikotata apla o Alonso den katalabe poso konta tou itan toy epeze kai ta gnosta pexnidakia ekfobismou pou kanei panta alla den tou bgike,

    • mika

      Symfwnw mw to Giorgo,den blepw to logo na frenare o Hamilton ekei, mallon o Alonso ekmetalleythke th fora tou slipstreaming kai isws kai ligo KERS kai brethike poly konta tou, xwris na ypologisei swsta th kinhsh tou..

  • dr

    Εξυπνη η ποινη των αγωνοδικων. Τιμωρουν τον Χαμιλτον για την ενέργειά του (τον περνα ο Κομπαγιάσι) και για να μη διαμαρτύρεται τιμωρούν και τον Αλόνσο ο οποίος όμως δε χάνει θέση!

  • Giorgos

    AN ME PIASIS TORA APO TH MYTI THA KANO MPAM, GELIO Ena exo na po einai gelio auto pou egine edosan pini giati aminotan poly epithetika TI STON D…. eprepe na kanei na ton afisi na perasi giati pios einai o Hamilton O MASSA einai h den einai agonas kyrie prepei na yperaspistis ti thesi sou nai h oxi. Kai an auto itan to thema mas giati den edosan ston Massa pini ston proto agona gia ton idio logo epidi o Button eixe ti psixremia kai ypologize pou briskete h mouri tou autokinitou tou, kai OXI oute ekopse o Hamilton oute frenare giati exei to mialo na katalabi oti meta ta persina den odigi tank epomenos den tha ebaze se kindino ton agona tou gia na katastrepsi ton Alonso alla ti zimia tin  epathe kai autos afou espase h piso pteriga kato xamila kai poly tixeros itan tha mporouse na tipage kai to piso lastixo kai meta klafta DNF, DID NOT FINISH! EPOMENOS OXI DEN EKOPSE OYTE KAI PATISE FRENO. tora elefthera na balete ta DISLIKE SAS :)

    • egw prwsopika eida oti o hamilton ekopse taxutita molis vghke o alonso na ton perash

      des to kai edw!!!

  • Giorgos: File ton exeis gia toso Blaka ton Hamilton pou tha frenare gia ta ton xtipisi o Alonso persi eftines sto monotheseo kai ginotan komatia ti lete toraan frenare tote o Alonso thaton eixe kabalisi kanonikotata apla o Alonso den katalabe poso konta tou itan toy epeze kai ta gnosta pexnidakia ekfobismou pou kanei panta alla den tou bgike,

    Γιώργο γι’αυτο το έχω βάλει με “;;;” το φρέναρε. Την απόφαση την έβγαλαν οι αγωνοδίκες πάντως και όχι εγώ :)

    • Giorgos

      Oxi re esi den leo gia esena alla ston Mano, edo sou exo kati apo to Planet F1 pou ta leei kai ap oti lene i pini ston xamilton itan giati allakse grammi pano apo mia fora gia na aminthi kai oxi giati prokalese atixima mallon auti itan i dikiologia gia ti pini tou alonso kai episis lene oti to idio pragma to ekane o Vetel stin arxi tou agona kai den pire tipota ara einai h deuteri fora pou feugi o Vettel xoris pini eno timorounte alloi gia tous idous logous den to katalabeno auto to fenomeno. Kai to kerasaki stin tourta oi pines autes opos kseroume den einai amfisbitisimes Alla gia ton Alonso den einai tipota ti eixe ti exase eno o Hamilton exase mia thesi. 

      Just For Starters, Hamilton’s Penalty Reeks Of Double StandardsNo doubt Hamilton will also have a struggle to understand precisely why the stewards singled him out for retrospective penalty for allegedly making more than one move when defending against Fernando Alonso given that Vettel made three separate distinct moves to block the McLaren off the line into the first corner. It may be the case that the stewards took the reprimand given to Hamilton last year when he tried to break the tow to Vitaly Petrov into account when imposing his 20-second penalty, but the absence of any sort of reprimand, let alone a tangible punishment, against Vettel two weeks after he was permitted to leave the race track to pass the already-penalised Jenson Button reeks of a double whammy of double standards.
      Kai pername tora se kati pio elafri th patata pou ekane to asteri mas stin arxi tou agona pios ti pire xampari pou gia duo gurous nomize oti deuteros itan o Petrov kai leo ston filo pou to blepame mazi re esi den einai o Petrov autos kai mou leei tiles autos leei oti einai o Rossos alla to Live Timing edine ton Nick deutero kitame ksana to kranos kai den itan mple alla mauro kai meta to diabebeose to replay tis ekkinisis den eipe kanis tous tipota!

    • ακριβώς γι’αυτό τον λόγο πήρε ποινή, το γράφω και στο θέμα (από εδώ το είδα)

  • dr

    autoblogger ο Χαμιλτον εχει 22 βαθμους μετα την ποινη που πηρε :)

    • δεν ανανέωσα τους πίνακες μετά την ποινή! δίκιο έχεις, τους αλλάζω! Thanks!

  • Giorgos

    Mano akouses ti leei o sxoliastis pou den einai allos apo ton Coulthart kai an kapios tha to eperne grammi oti frenare tha itan autos, den eipe oti ekopse o hailton leei oti o alonso ypologise lathos tin apostasi tis mouris tis 150 apo ton kolo tis 26 kai oti otan eise toso konta den mporeis na kseris poubriskonte ya ftera tis mouris tou monothesiou sou, kanenas kai pouthena alla oute kan fenete kati tetio kai to ksanaleo me ti fora pou eixe o alonso an ontos frenare o hamilton tote tha ton kabalage kai tha tou ekane to monotheseo kalokerino.oxi na bgei kai me mikres apolies i mp4 26 pou inai ena ntelikato oxima kai oxi tank.
    Any way auta yparxoun gia na ginete koubenta oreos agonas arketes maxes polla simperasmata kai kseroume oti pleon h RED BULL exei sobaro problima me to KERS tis kai h Mclaren me ta elastika tou Hamilton giati o Button mia xara ton ida simera kai stin Kina tin alli bdomada pali bathro ton blepo mazi me Vettel fisika

    • Όντως η RedBull δεν μπορεί να κάνει το KERS να δουλεύει! από την άλλη το χρειάζεται;;;; Αφού και χωρίς KERS είναι χλμ μπροστά! Δεν έχω δει δηλώσεις του Webber αλλά έχω μια αμφιβολία για το αν υπήρχε το KERS πάνω στο μονοθέσιο του! Θεωρώ ότι ίσως δεν υπήρχε καν, και ότι εμπνεύστηκαν ότι υπάρχει πρόβλημα.

    • koita exeis dikio alla emena etsi mou fanike oti EKOPSE taxitita ….Pantws stin ferrari prepei na doulepsoun sklira…alla kai sta pit stop den ginetai oi alloi na kanoun 2.7 3.2 kai esu na kaneis 5.1 tous rimaksan tous alonso kai massa!!! Telos!!! prepei na valoun ta kefalia katw!!!

    • Giorgos

      Meta apo tis thesis pou exase o Webber stin ekkinisi kai apo ton tropo pou pieze o Massa kai to prosperasma pou den idame pote ston Heidfeld NAI
      Den tha ksekinoun panta apo mprosta etsi thelo na nomizo, oti kai oi ypolipoi tha strosoun kai tha exoume kai alles omades sti poll etsi gia pikilia to euxome kai to elpizo

  • Βλέπω τώρα την μετάδοση του BBC. Ο ecclestone ρωτήθηκε απο δημοσιογράφο του BBC γιατί δεν θέλει τους turbo κινητήρες και απαντησε αυτο που έχει ήδη απαντήσει, ότι δεν θέλει τα μονοθεσια της f1 να ακούγονται σαν αυτοκίνητα παραγωγής! Δεν έχει άδικο.

    Επίσης ο στιουαρτ δήλωσε για τα πολύ μαλακά ελαστικα και τα κομμάτια που γεμίζει η πίστα απο αυτά. Πρέπει η pirelli να τα κάνει σκληρότερα. Αυτα στο pre-show. Ξεκινά ο αγώνας τώρα. Υπόλοιπες δηλώσεις σε λίγο.

  • Giorgos

    Pantos exei dikio o Stewart gia ta malaka lastixa h pista extos grammis itan gemati me kommatakia oso gia ta lastixa tou Hamilton ta eixe faei ola kai tou ixan mini 2 set sklira idi matimena giauto kai to 4 pit irthe toso konta sto 3 kai apo tis dilosis tou Alonso den fenete na frenare o Hamilton an to eixe kanei epitides o EL Nano tha ton eixe stolisi katalilos ara den egine etsi kai adika trogomaste, Alla ops leei kai o Manos kai simfono apolita ta kefalia kato kai douleia mpas kai doume kai emeis kamia niki. H Kina einai konta.
    Paides kalinixta ta leme aurio pou tha eime sti douleia erxete to pasxa pefti h doulia kai eimaste oli mera sto net GEIA ta leme……..

  • Τελικά δεν βγήκε το τιμόνι του petrov αλλά έσπασε η κολόνα του τιμονιου.

    • mika

      Toso eykola?????
      Ouaou…
      Kai tou meine sto xeri….
      :D

  • LJ

    Μολις τωρα ειδα ολο τον αγωνα απο το BBC(ολη μερα ελειπα και εσκεμενα ειμουν μακρια απο tv και internet) Παιδια οσο αφορα τη κορυφη πατατα μου φανηκε ο αγωνας. Χτες ειχα πει οτι 8α βλεπαμε μαχη αλλα τελικα τπτ. Μεγαλη απογοητευση η Mc και πολυ δυνατες στον αγωνα Lotus/Renault k Ferrari.
    Η Mc  απιστευτο fail με τα λασιχα και η πλακα ειναι οτι ο ρεπορτερ του BBC ελεγε καπου στη μεση του αγωνα οτι στην Mc πιστευαν οτι εχουν σωστη στρατηγικη στα λαστιχα(rofl). Καθομουν λοιπον 6 γυρους πριν το τελος και καταλαβαινοντας οτι το finale ηταν προδιαγεγραμενο, με τον BUT μολις 6.5sec apo ton VET να μην μπορει να προσπαθησει να κανει μια επιθεση λογο φθορας στα ελαστικα, και σκεφτομουν: περυσι ειχαμε τα Bridgestone που κραταγαν 2 GP και ετσι ειχαμε βαρετους αγωνες. Φετος τι αλλαξε???Να λενε απο τα PIT στους οδηγους ”προσεξτε τα ελαστικα” και ουσιαστικα καθηστε στ αυγα σας.Αυτος ειναι ο ανταγωνισμος που θες Bernie?ΔΛΔ αλλαξε ο Μανωλιος και εβαλε τα ρουχα του αλλιως.Βλεπω οτι οσο πιο πολυ ψειριζουν τους κανονισμους τοσο πιο @#%@ τα κανουν. Η F1 που πρωτοειδα εγω ηταν πιο απλη και πιο θεαματικη.
    Στο συμβαν ALO vs HAM πραγματικα πιστευω οτι εκανε misjudge o ALO. Αυτο καταλαβα απο την πρωτη στιγμη.

    • Ακριβώς!!! ειδικά στο hamilton κάποια στιγμή του είπαν:

      Πολύ καλός γύρος ο προηγούμενος γύρος, γυρνάς κατά 8 δέκατα ταχύτερα από τον Vettel αλλά μην το ξανακάνεις! κόψε!!! άκου εκεί!! το άκουγα και έλεγα, δεν είναι δυνατόν! κάτι δεν άκουσα καλά!!!

      Επειγόντως τα ελαστικά να γίνουν σκληρότερα να βγάζουν 20 γύρους τουλάχιστον