Ο Sebastian Vettel θα ξεκινήσει και πάλι από την πρώτη θέση στον δεύτερο αγώνα της χρονιάς. Ο Γερμανός πήρε στα τελευταία δευτερόλεπτα την pole position από τον Lewis Hamilton, ο οποίος για άλλη μία φορά έδειξε την ταχύτητά του, έχοντας στα χέρια του μια βελτιωμένη MP4-26. Πίσω από τον Vettel θα ξεκινήσει ο Mark Webber, ενώ δίπλα στον Αυστραλό θα βρεθεί ο Jenson Button με την διαφορά τους να είναι στα 21 χιλιοστά! Στον έναν γύρο η RB7 έμοιαζε απλησίαστη, αλλά οι μηχανικοί της McLaren κατάφεραν να κάνουν τα 778 χιλιοστά της διαφορά του Hamilton από τον Vettel στην Αυστραλία μόλις 104 στη Μαλαισία! Η βελτίωση για τη βρετανική ομάδα συνεχίζεται και αν συνεχίσουν έτσι, τότε σίγουρα θα βρεθούν μπροστά από την RBR.

Ο Fernando Alonso θα εκκινήσει 5ος, καθώς, όπως αναμενόταν, η 150° Italia δεν μπορούσε να πλησιάσει την ταχύτητα της RB7 και της MP4-26. Ο team-mate του, Felipe Massa έγραψε τον 7ο καλύτερο χρόνο.

Ανάμεσα στους δύο οδηγούς της Ferrari θα βρεθεί ο Nick Heidfeld. 8η θέση για τον Vitaly Petrov, ο οποίος ελπίζει σε μια πολύ καλή διαχείριση ελαστικών για να φύγει από τη Μαλαισία με μια καλή συγκομιδή.

Η Mercedes δεν ήταν τόσο γρήγορη όσο άφησε να εννοηθεί στις δοκιμές της Παρασκευής, με αποτέλεσμα ο Nico Rosberg να ξεκινήσει 9ος και ο Michael Schumacher να μείνει για δεύτερη συνεχόμενη φορά εκτός δεκάδας, εκκινώντας και πάλι από την 11η θέση.

Γίνεται να μην έχουμε κάποια έκπληξη από την Sauber; Όχι! Ο Kamui Kobayashi, έκλεισε την 10άδα, και μάλιστα στο Q2 ο καλύτερός του χρόνος ήταν 3,5 δέκατα ταχύτερος από αυτόν του Schumacher. Ο Sergio Perez δεν τα πήγε καλά, όμως θέλω πολύ να τον δω να επαναλαμβάνει στην εξαιρετική διαχείριση ελαστικών που έκανε στην Αυστραλία.

Όλα τα μονοθέσια θα ξεκινήσουν τον αγώνα, αφού ακόμα και οι δύο HRT βρέθηκαν με άνεση μέσα στο 107% του Q1.

Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 11.00 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθεί ζωντανά από την τηλεόραση του ALPHA.

Αναλυτικά οι χρόνοι των κατατακτήριων:

Θέση Νο Οδηγός Ομάδα Q1 Q2 Q3 Γύροι
1 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:37.468 1:35.934 1:34.870 12
2 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:36.861 1:35.852 1:34.974 19
3 2 Mark Webber RBR-Renault 1:37.924 1:36.080 1:35.179 17
4 4 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:37.033 1:35.569 1:35.200 15
5 5 Fernando Alonso Ferrari 1:36.897 1:36.320 1:35.802 14
6 9 Nick Heidfeld Renault 1:37.224 1:36.811 1:36.124 9
7 6 Felipe Massa Ferrari 1:36.744 1:36.557 1:36.251 13
8 10 Vitaly Petrov Renault 1:37.210 1:36.642 1:36.324 9
9 8 Nico Rosberg Mercedes 1:37.316 1:36.388 1:36.809 17
10 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:36.994 1:36.691 1:36.820 13
11 7 Michael Schumacher Mercedes 1:36.904 1:37.035 12
12 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:37.693 1:37.160 13
13 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:37.677 1:37.347 12
14 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:38.045 1:37.370 12
15 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:38.163 1:37.496 15
16 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:37.759 1:37.528 10
17 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:37.693 1:37.593 9
18 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1:38.276 8
19 20 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1:38.645 8
20 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 1:38.791 8
21 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:40.648 8
22 25 Jerome d’Ambrosio Virgin-Cosworth 1:41.001 7
23 23 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 1:41.549 7
24 22 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1:42.574 7

 

[Πηγή: Formula 1 | Photo copyright: Red Bull Racing/Mark Thompson/Getty Images]

  • Manos

    Apla apogoiteush apo ferrari to hda sto connex kai apla apogoiteutika prepei na kanoun kati grigora gt ama sinexisoun etsi den tous vlepw kala!!!

  • Κάντο όπως πέρυσι, οι redbull θα πάρουν όλα τα qualifing

    Ωραίοι οι Ham, webber, alonso και Heidfeld! Ο schumi στην κλασική του πλέον θέση, έξω από το Q3. Μπράβο στις HRT που έπιασαν το 107%

    • Ωραίος ο Webber;;; Με ίδιο μονοθέσιο έφαγε 3 δέκατα από τον Vettel και για ακόμα μία φορά ηττήθηκε από τον Hamilton, ο οποίος έχει ένα κατώτερο μονοθέσιο. Μήπως ήθελες να γράψεις Vettel;;;

  • Ωραίος είναι! για δεύτερος μια χαρά! :D

    • Για δεύτερος ναι, αλλά για έναν οδηγό που θέλει να πάρει τον τίτλο, δεν είναι καθόλου καλά…

    • Ποιος πιστεύει, εκτός από τον ίδιο, ότι μπορεί να πάρει τίτλο ;;;;

    • Μπα…

      Το έχω γράψει, και το ξαναγράφω!

      Ο καλός Vettel είναι φανερά καλύτερος από τον Webber…

  • Mclarenmaniac

    Το ότι θα είμασταν τόσο κοντά στα Red Bull , σήμερα δεν το περίμενα μπράβο στην ομάδα για την βελτίωση που έχει μέσα σε 15 μέρες , ελπίζω και άυριο να έχουμε καλό ρυθμό στον αγώνα και να μπορέσουμε να αγωνιστούμε για την νίκη , ελπίζω να κρατήσει και ο καιρός για να δούμε μάχη στα ίσια , χωρίς αναπαντέχους παράγοντες .

  • Παιδιά,τσεκέρετε αυτή τη διαφήμηση της Mercedes,είναι απλά κορυφή!!! ίσως έχει και κάποιο νόημα για αύριο ΄-) http://www.youtube.com/watch?v=HRpXqbaSDzE&feature=player_embedded

  • f1 fanatic

    ΠΑΛΙ Ο VETTEL???ΦΑΙΝΟΝΤΑΝ Η  MCLAREN ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΡΥΘΜΟ…ΑΛΛΑ ΜΙΛΗΣΕ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΥ VETTEL ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΓΥΡΟ….Η FERRARI AΠΟΓΟΥΤΕΥΣΗ ΠΑΛΙ….ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ Ο ALONSO…O SCHUMACHER MIA ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ…ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ HEIDFELD..O WEBBER MΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ 2 ΟΔΗΓΟΥ..ΗΤΑΝ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΣΗΜΕΡΑ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΣΕ…ΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΝ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ…

    • Κάνεις λάθος! Η RB7 είχε καλύτερο ρυθμό από την MP4-26…

      Επίσης, δεν χρειάζεται να τα πάρει στο κρανίο ο Alonso. Έκανε ό,τι μπορούσε, αλλά η 150° Italia δεν ήταν τόσο γρήγορη.

      Και για τον Webber διαφωνώ! Κατά τη γνώμη μου, κανένας οδηγός δεν πρέπει να συμβιβάζεται με τίποτα! Μπορεί να βελτιωθεί ο Αυστραλός. Ποτέ δεν ξέρεις!

      :)

    • f1 fanatic

       

      PascaL 309 Hawk (Γιώργος): Κάνεις λάθος! Η RB7 είχε καλύτερο ρυθμό από την MP4-26… Επίσης, δεν χρειάζεται να τα πάρει στο κρανίο ο Alonso. Έκανε ό,τι μπορούσε, αλλά η 150° Italia δεν ήταν τόσο γρήγορη. Και για τον Webber διαφωνώ! Κατά τη γνώμη μου, κανένας οδηγός δεν πρέπει να συμβιβάζεται με τίποτα! Μπορεί να βελτιωθεί ο Αυστραλός. Ποτέ δεν ξέρεις!

       
      ENNOΩ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ Ο ALONSO ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ FERRARI ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΑ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ….Ο WEBBER   ΕΔΕΙΞΕ ΠΕΡΥΣΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ GP (ΚΟREA, ABU DHABI),ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ  ΕΙΝΑΙ ΒΡΑΧΟΣ..ΑΥΤΟΣ NA KATAΡΡΕΙ..ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΟΣ, ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΡΕΝΟ…

    • Giorgos

      Mipos apla o Vetel itan pio elafris! To rixno kai auto sto tapezi giati oi xronoi itan aparalaxti apla sto 2o sector o Hamilton ekane 31,6 eno o Vetel 31,5 sta alla dio sector oi xronoi itan karibos to idio den ksero ti ekane h Mclaren diabasa ena sxolio xtesino edo pou kapios elege oti ide ti pteriga tis Mclaren na ligizi, Lete na ta kataferan pio grigora, Ena inai sigouro h Mclaren kani bimata empros kai oi ypolipoi menoun stasimoi oso gia to KERS tha to exoun alla opos eipe o Vettel eixan kapia problimata alla ta elisan lete aurio na ksanadoume problimata!!!! Ego aurio vlepo to Lewis na kerdizei ton agona kai ola tha pextoun sta elastika opios den ta faei tha faei olous tous allous ara o Button exei ena pleonextima kai an h MP4 26 einai toso “kali” sta elastika tis tote GO MACCA GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • f1 fanatic

    Η ΜCLAREN HTAN ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΟΤΙ ΣΤΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΕΠΑΙΖΕ ΚΡΥΦΤΟΥΛΙ.ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕ..ΟΤΑΝ ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜCLAREN KAI ΕΘΑΒΑΝ ΤΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΥΧΑΙΟ..ΟΤΑΝ ΕΒΑΛΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΡΥΓΧΟΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ  ΤΗΣ ΠΤΕΡΥΓΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ..ΤΑ ΕΛΕΓΕ ΟΛΑ ΑΥΤΟ..H ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΤΩΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ RED BULL..60% ΓΙΑ LEWIS KAI 40% VETTEL ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ…

    • Όχι, δεν έπαιζε κρυφτό. Απλά είχε πολλά προβλήματα αξιοπιστίας, τα οποία δεν επέτρεπαν στους οδηγούς να δείξουν την απόδοση της MP4-26. Το μονοθέσιο δεν ήταν χάλια. Αλλά ήταν πίσω και από τη Ferrari. Αυτό που βελτίωσε πολύ την απόδοση της MP4-26 είναι το ολοκαίνουργιο πίσω μέρος που οι μηχανικοί του Woking δούλεψαν σκληρά για να έχουν στην Αυστραλία. Στις δοκιμές το μεγάλο πρόβλημα (στην απόδοση) ήταν το πίσω μέρος. Με το νέο πίσω μέρος (εξατμίσεις, διαχύτης, και πίσω μέρος του πατώματος) τα επίπεδα κάθετης δύναμης που παράγει το μονοθέσιο αυξήθηκαν, με αποτέλεσμα αυτό να έχει πολύ καλύτερη αεροδυναμική συμπεριφορά και να είναι πιο γρήγορο.
       
      Δεν έθαβαν το μονοθέσιο. Ο Brudle (πρώην οδηγός και σχολιαστής στο BBC) το έθαβε και ο Hamilton του είχε απαντήσει!
      https://www.autoblog.gr/2011/03/09/brundle-mp4-26-is-is-a-mess/
       
      Δες και την απάντηση του Lewis: https://www.autoblog.gr/2011/03/10/hamilton-hits-back-at-brundles-comments/

      Να και η συνέντευξη του Martin Whitmarsh, προέδρου της McLaren: https://www.autoblog.gr/2011/03/10/full-interview-with-the-chairman-of-mclaren-for-the-performance-of-the-mp4-26/
       
      Όσον αφορά το ρύγχος που λες, η “φούσκα” περιείχε αισθητήρες για την μέτρηση της ευκαμψίας της. Αν θυμάσαι είχε χρησιμοποιηθεί στην παλιά πτέρυγα και όχι σε αυτή που χρησιμοποιεί τώρα η McLaren! Αυτό το είχαν κάνει γιατί μπορεί να ετοιμάζουν μια πιο εύκαμπτη αεροτομή. Κανείς δεν ξέρει! Δεν μπορείς να κρύνεις από μία φούσκα την απόδοση ενός ολόκληρου μονοθεσίου. Όλες οι ομάδες χρησιμοποίησαν συσκευές μέτρησης. Δεν σημαίνει κάτι αυτό.

  • parsik

    Καλησπερα σε ολους. Παρακολουθησα και εγω τα δοκιμαστικα το πρωι (δυστυχως με γερμανικη μεταδοση) και χαρηκα επιτελους που καποιος δειχνει να κοντραρει τις RBR. Oλο το ΠΣ που παρακολουθω, παρατηρω οτι στην Μclaren ολοενα και αναπτερωνονται.. Παρ’ολα αυτα ειδα τους οδηγους της λιγο σκεφτικους και αναρωτιεμαι μηπως εχει να κανει με το γεγονος οτι λογω ενος προηγουμενου αγωνα και ενος ατυχηματος οι θεσεις 2 ,4 , 7 θα εχουν ακομη λιγοτερο grip? (ετσι πρεπει να ανεφερε ο γερμανος καποια στιγμη). GO Mclaren go

  • πανικος θα γινει αυριο!!!! αντε ρε γαμωτο να ξυπνηση κ η Φερραρι να εχουμε αγωνες στο μελλον,
    γουσταρω τρελα που ειναι τοσο κοντα τα ασημενια Βελη με τους ταυρους!!!!!!!

    να παρει θελω να ταξιδεψω στον χρονο και να ερθει το ΑΥριο ΤΩΡΑ!!! :)

    • ας ρίχνει και ένα ψιλόβροχο αύριο! εκεί θα δούμε μάχες!

  • McLarenmaniac

    Δεν θα αργήσει και η Ferrari , να βρεί τον δρόμο της , μία ομάδα με τετοιους πόρους και τεχνογνωσία δεν μπορούμε να την ξεγράψουμε έτσι , ελπίζω στους επόμενους αγώνες να μπορέσει να φτάσει σε ταχύτητα τις McLaren , Red Bul και να δούμε αγώνες με περισσότερο θέαμα κάτι που λείπει απο την συγχρόνη ιστορία της F1 , johnnyxp64 αν βρείς τον τρόπο πες και εμένα γιατί δεν περνάει η μέρα με τίποτα .

    • kai ti den tha dina na eixa filo ton Hero Nakamura tora :P :lol: ^_^   (poof 10-4-2011 / 11:00 :P )

    • :lol: έβλεπες heroes ;;;; μόνο ο πρώτος κύκλος άξιζε, μετά το μάμησαν! :P :P

    • LJ

      @autobloger Ο πρωτος κυκλος ηταν γαματος ισαξιος των 1&2 κυκλων του Lost. Μετα τa !@#$!@@ και τα δυο τα serials.

  • VanPerse(Βαγγέλης)

    1 εκατοστο μονο πισω απο RBR που στην Αυστραλια ηταν 8!!!!??????Τελικα η εκπληξη που ελεγα χθες που μπορει να μας κανουν τα McLaren ηρθε.Αν στην εκκινηση αυριο δεν εχει το σπιναρισμα της Αυστραλιας ο Hamilton τον εχει τον Vettel.H ταχυτητα της MP4-26 φανηκε και απο τον Button, πολυ κοντα στον Ham ακομα πιο κοντα στον Webber και 6 δεκατα μπροστα απο τον Alonso.Αν δεν κανω  λαθος και καταλαβα καλα(νυσταζα πολυ βλεπετε!!!) τα McLaren εβαλαν τον ανθρακονηματινο διαχυτη την Παρασκευη αλλα δεν τους βολεψε και ξαναεβαλαν αυτον απο τιτανιο…Γιωργο μπορεις να το ψαξεις?

  • LJ

    Με μολις 104 χιλιοστα αυριο θα εχουμε αγωνα.Οχι οπως στην AUS που οuσιαστηκα ελπιζαμε κατι να παθει ο VET για να δουμε αγωνα.

  • mika

    Poly kala gia th Mclaren..Einai mikrh h diafora,akoma ki o Jenson 8a mporouse gia ena blink na einai 3os..
    Na doume ayrio pws tha pane ola, elpizw se ena kalo agwna, kai mporoume na beltiwsoume ki allo aytes tis theseis, an kanoume kalh diaxeirhsh elastikwn!!!
    ;-)

  • f1 fanatic

    PascaL 309 Hawk (Γιώργος): Όχι, δεν έπαιζε κρυφτό. Απλά είχε πολλά προβλήματα αξιοπιστίας, τα οποία δεν επέτρεπαν στους οδηγούς να δείξουν την απόδοση της MP4-26. Το μονοθέσιο δεν ήταν χάλια. Αλλά ήταν πίσω και από τη Ferrari. Αυτό που βελτίωσε πολύ την απόδοση της MP4-26 είναι το ολοκαίνουργιο πίσω μέρος που οι μηχανικοί του Woking δούλεψαν σκληρά για να έχουν στην Αυστραλία. Στις δοκιμές το μεγάλο πρόβλημα (στην απόδοση) ήταν το πίσω μέρος. Με το νέο πίσω μέρος (εξατμίσεις, διαχύτης, και πίσω μέρος του πατώματος) τα επίπεδα κάθετης δύναμης που παράγει το μονοθέσιο αυξήθηκαν, με αποτέλεσμα αυτό να έχει πολύ καλύτερη αεροδυναμική συμπεριφορά και να είναι πιο γρήγορο. Δεν έθαβαν το μονοθέσιο. Ο Brudle (πρώην οδηγός και σχολιαστής στο BBC) το έθαβε και ο Hamilton του είχε απαντήσει! https://www.autoblog.gr/2011/03/09/brundle-mp4-26-is-is-a-mess/ Δες και την απάντηση του Lewis: https://www.autoblog.gr/2011/03/10/hamilton-hits-back-at-brundles-comments/ Να και η συνέντευξη του Martin Whitmarsh, προέδρου της McLaren: https://www.autoblog.gr/2011/03/10/full-interview-with-the-chairman-of-mclaren-for-the-performance-of-the-mp4-26/ Όσον αφορά το ρύγχος που λες, η “φούσκα” περιείχε αισθητήρες για την μέτρηση της ευκαμψίας της. Αν θυμάσαι είχε χρησιμοποιηθεί στην παλιά πτέρυγα και όχι σε αυτή που χρησιμοποιεί τώρα η McLaren! Αυτό το είχαν κάνει γιατί μπορεί να ετοιμάζουν μια πιο εύκαμπτη αεροτομή. Κανείς δεν ξέρει! Δεν μπορείς να κρύνεις από μία φούσκα την απόδοση ενός ολόκληρου μονοθεσίου. Όλες οι ομάδες χρησιμοποίησαν συσκευές μέτρησης. Δεν σημαίνει κάτι αυτό.

      ΑΚΡΙΒΩΣ…Ο O ΔΙΚΟΣ ΤΗΣ MARTIN BRUDLE ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΠΑΕΙ ΣΑ ΒΑΡΚΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ,ΚΑΙ Ο ΗΑΜILTON OTI ΜΕ ΤΗΝ 5 ΘΕΣΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟI ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ..TO AYTOBLOG F1..EINAI ΠΡΩΤΟ ΣΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ…..

    • Τι εννοείς ο δικός της Martin Brudle;; Δεν είναι της McLaren! Αν δεν κάνω λάθος μόνο το 1994 έτρεξε με τη McLaren.

      Και ο Hamilton είδε δηλώσει ότι με την 5η θέση θα ήταν ευχαριστημένος. Αλλά μιλούσε για την MP4-26 των δοκιμών. Επίσης, ο “Billion Dollar Man” είχε δηλώσει ότι τότε (10-3) δεν είχε το μονοθέσιο για να κερδίσει το πρωτάθλημα!

      https://www.autoblog.gr/2011/03/10/hamilton-i-do-not-have-the-car-to-win-championship/

      Κάτι ακόμα που δείχνει ότι οι αναβαθμίσεις ήταν κυριολεκτικά της τελευταίας στιγμής, είναι το γεγονός ότι η McLaren έκλεισε κατά σχεδόν 7 δέκατα στον έναν γρήγορο γύρο το χάσμα από την Red Bull. Είχε και μερικές μικρές αναβαθμίσεις, όμως το κυριότερο είναι ότι έχει κατανοήσει καλύτερα το νέο πίσω μέρος και έτσι μπόρεσε να ξεκλειδώσει ακόμα περισσότερη απόδοση της MP4-26.

    • F1 FANATIC

      ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ MClaren,εννοω. η δικη μου αποψη…..μετραει η αποψη του οσο να ναι..σαν οδηγος πηγε σε ασχημη εποχη..

    • Φυσικά και μετράει η άποψή του, αλλά νομίζω πως στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν υπερβολικός! Τώρα, το αν υποστηρίζει McLaren, δεν μπορώ να το γνωρίζω! :)

  • dr

    δεν αναφερθηκε οτι ο Kovalainen με τη Lotus πηγε πολυ καλα για τα δεδομένα της ομάδας του. Ήταν μόλις 4 δέκατα πιο αργός από τον Maldonado ενω συνήθως είναι τουλάχιστον 1 δευτερόλεπτο πιο αργός από τον 18ο

  • Giorgos

    KAI OTI H HRC epiase to 107% auto pou to afinete Ayto kai an einai Idisi
    Re paidia to leo pio pano alla to ksanaleo mipos o Vetel itan pio elafris! To rixno kai auto sto tapezi giati oi xronoi itan aparalaxti apla sto 2o sector o Hamilton ekane 31,6 eno o Vetel 31,5 sta alla dio sector oi xronoi itan karibos to idio den ksero ti ekane h Mclaren diabasa ena sxolio xtesino edo pou kapios elege oti ide ti pteriga tis Mclaren na ligizi, Lete na ta kataferan pio grigora, Ena inai sigouro h Mclaren kani bimata empros kai oi ypolipoi menoun stasimoi oso gia to KERS tha to exoun alla opos eipe o Vettel eixan kapia problimata alla ta elisan lete aurio na ksanadoume problimata!!!! Ego aurio vlepo to Lewis na kerdizei ton agona kai ola tha pextoun sta elastika opios den ta faei tha faei olous tous allous ara o Button exei ena pleonextima kai an h MP4 26 einai toso “kali” sta elastika tis tote GO MACCA GO!!!!!!!

  • dr

    πιστευω η Ferrari θα ειναι πιο δυνατη στον αγώνα
    Αν ο Alonso περάσει τον Μπάτον στην εκκίνηση θα μπει στη μαχη του βάθρου
    Εκτός αν βρέξει γιατί τότε θα γίνει ο χαμός

  • VanPerse(Βαγγέλης): 1 εκατοστο μονο πισω απο RBR που στην Αυστραλια ηταν 8!!!!??????Τελικα η εκπληξη που ελεγα χθες που μπορει να μας κανουν τα McLaren ηρθε.Αν στην εκκινηση αυριο δεν εχει το σπιναρισμα της Αυστραλιας ο Hamilton τον εχει τον Vettel.H ταχυτητα της MP4-26 φανηκε και απο τον Button, πολυ κοντα στον Ham ακομα πιο κοντα στον Webber και 6 δεκατα μπροστα απο τον Alonso.Αν δεν κανω λαθος και καταλαβα καλα(νυσταζα πολυ βλεπετε!!!) τα McLaren εβαλαν τον ανθρακονηματινο διαχυτη την Παρασκευη αλλα δεν τους βολεψε και ξαναεβαλαν αυτον απο τιτανιο…Γιωργο μπορεις να το ψαξεις?

     

    Βαγγέλη, και ‘γω είδα φωτογραφίες που έδειχναν τον διαχύτη να έχει το χρώμα που είχε στην Αυστραλία. Μάλλον τοποθέτησαν ξανά τον παλιό. Μπορεί να τους έχει βολέψει στην ισορροπία. Κάτι περισσότερο θα ξέρουν!

    • βλέπω τώρα την μετάδοση του ΒBC θα δω αν αναφέρουν τίποτα αυτοί!

    • Τι παραπάνω έχουν αυτοί από μας;;;;!!!!!!!!! :P :P

      Από τιτάνιο είναι!!!

    • VanPerse(Βαγγέλης)

       
      @autoblogger  το μεγαλυτερο μερος το ειδα και γω με μεταδοση BBC και πρεπει να το ειπε ή ο Coulthard ή o Jordan μες στον υπνο μου και οτι καταλαβα κατι τετοιο παλι καλα για το ποιος το ειπε δεν παιρνω και ορκο!!!υπαρχει βεβαια και η περιπτωση να το ειπαν στο FP3!!!Αβυσσος η ψυχη μου!!!
       
       

  • dr

    Παιδια το BBC weather προβλεπει ελαφρα βροχη στις 09.00 και βαρεια βροχη κατα τις 12.00 στη Sepang!!!

  • dr

    to BBC weather λεει δυνατη βροχη απο τις 12.00 και μετα στη Sepang

  • mika

    Etsi kai piasei h broxh sth mesh tou agwna,exei na ginei ths anwmalias!!!!
    :D