“Τα διόδια πυκνώνουν ραγδαία σ’ όλη την Επικράτεια και μπλοκάρουν την κυκλοφορία των Ελλήνων μέσα στην ίδια τους τη χώρα! Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, σε λίγο η Ελλάδα θα θυμίζει κατεχόμενη Παλαιστίνη! Ιδιωτικές κατασκευαστικές εταιρίες, με τις πλάτες των κυβερνήσεων, παραβιάζουν τα συνταγματικά μας δικαιώματα και μας χαρατσώνουν ληστρικά.Οι αντιδράσεις των κατοίκων και εργαζομένων της χώρας κατά των διοδίων διευρύνονται και εντείνονται συνεχώς. Κορυφαία η κινητοποίηση της περασμένης Κυριακής, όταν με πρωτοβουλία της Πανελλαδικής Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα κατά των Διοδίων, για δύο ώρες περίπου άνοιξαν οι σταθμοί όλων των διοδίων της χώρας και οι δρόμοι ήταν ελεύθεροι. (Οι Θεσσαλοί συγκεντρωθήκαμε στα διόδια Μοσχοχωρίου Λάρισας).Ξεπούλημα δρόμων και χαράτσωμα πολιτών ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ γιατί έχουμε χρυσοπληρώσει την Εθνική Οδό από τη φορολογία και από τα πανάκριβα διόδια που τόσα χρόνια καταβάλλουμε. Καλούμαστε να πληρώνουμε για έργα που το κράτος είχε και έχει υποχρέωση να κατασκευάσει και να παρέχει δωρεάν στους πολίτες.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ το απαράδεκτο και προκλητικό ξεπούλημα των εθνικών μας δρόμων στα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα.

Δικαιούμαστε να μην πληρώνουμε…..

Νομική προσέγγιση:

Με τον νόμο 3555/2007 κυρώθηκε η αποικιακού χαρακτήρα σύμβαση της εταιρείας «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» με το ελληνικό Δημόσιο. Για τους χρήστες της ΠΑΘΕ ισχύει ο νόμος αυτός, αλλά φυσικά ισχύει και το Σύνταγμα της Ελλάδας.Με τον παραπάνω νόμο προβλέπεται ότι η «παραχωρησιούχος» εταιρεία μπορεί να απαιτήσει απ’ τον χρήστη που δεν πλήρωσε την καταβολή του 20πλάσιου του αντιτίμου σαν ΑΣΤΙΚΗ ποινή, με κάποιες προϋποθέσεις και διαδικασίες, ζητώντας εντέλει την έκδοση διαταγής πληρωμής.Η διάταξη όμως αυτή είναι αντισυνταγματική, αφενός γιατί δεν παρέχει στον πολίτη το δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης και αφετέρου γιατί παρέχει στο προσωπικό της «παραχωρησιούχου» ιδιωτικής εταιρείας αρμοδιότητες δημοσίου υπαλλήλου (παράβαση άρθρων 20 και 103 αντίστοιχα του Συντάγματος).Συγχρόνως ο ίδιος ο νόμος (3555/07) ορίζει ότι το Δημόσιο (Αστυνομία, Τροχαία, Δ.Ο.Υ.) δεν έχει καμιά ανάμειξη στη διαδικασία επιδίωξης είσπραξης του αντιτίμου και της αστικής ποινής. Πρόκειται δηλαδή για μια ιδιωτική οικονομική διαφορά μεταξύ χρήστη και του ιδιώτη ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.Για όλους τους παραπάνω λόγους πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι εάν ο «Παραχωρησιούχος» προσπαθήσει μέσω διαταγής πληρωμής να εισπράξει πρόστιμα απ’ τους πολίτες που αρνούνται να πληρώσουν διόδια, τα Δικαστήρια, που θα προσφύγουν αυτοί, θα τους δικαιώσουν και η εταιρεία θα έχει γενικότερα προβλήματα σχετικά με τη νομιμότητα της Σύμβασής της (που μπάζει από παντού).

Σε κάθε περίπτωση η άρνησή μας να πληρώνουμε διόδια και το ανέβασμα της μπάρας για να περάσουμε δεν συνιστά κανένα ποινικό αδίκημα. Ούτε παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας έχουμε. Γι’ αυτό και η Τροχαία δεν επεμβαίνει.Η μπάρα των ιδιωτικών εταιρειών στα διόδια αντιστρατεύεται και παραβιάζει την ελευθερία και δη την ελευθερία μετακίνησής μας στους εθνικούς δρόμους, που προστατεύεται απόλυτα για όσους βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια.

Το δικαίωμα αυτό, ως μερικότερο δικαίωμα του δικαιώματος για ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας του ατόμου, αφορά Έλληνες πολίτες και αλλοδαπούς που βρίσκονται στη χώρα μας και προστατεύεται «απόλυτα» από το άρθρο 7 του Συντάγματος.- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΑΣ, και- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!(Ούτε δίνουμε το ονοματεπώνυμό μας ή παραλαμβάνουμε οποιοδήποτε χαρτί απ’ τους ανθρώπους των ιδιωτικών εταιρειών).
ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ!Υ.Γ. Τις δυνατότητες και τα δικαιώματά μας αυτά δεν πρόκειται να τα πληροφορηθούμε από τα μεγάλα αθηναϊκά ΜΜΕ, γιατί οι ιδιοκτήτες τους είναι και οι εργολάβοι των χρυσοφόρων έργων (π.χ. Μπόμπολας κ.λ.π.).

Χρήστος Σταμόπουλος(δικηγόρος)

Δείτε επίσης ένα video που έκαναν τα μέλη του diodiastop.blogspot.com

httpv://www.youtube.com/watch?v=efQGJFfKlwc

  • Πατρίκιος Σπύρου

    Σύμφωνοι αλλά μήπως θα έπρεπε να γίνει κάτι και με την Αττική οδό που λειτουργεί τόσα χρόνια στον αστικό ιστό της Αττικής, ενώ θα έπρεπε να είναι λεωφόρος ελεύθερης πρόσβασης, οι εργολάβοι έχουν ήδη εισπράξει με το παραπάνω τα έσοδα από τα διόδια και κανείς δεν έχει αντιδράσει;
    Αντίθετα μας έχουν περάσει την προπαγάνδα ότι δήθεν η Αττική οδός είναι ιδιωτικός δρόμος (ενώ είναι δημόσιο έργο με αυτοχρηματοδότηση και έχει αποπληρωθεί ήδη το κόστος κατασκευής στους εργολάβους) και μας λένε ότι θα έπρεπε να είμαστε ευχαριστημένοι κιόλας έως και περήφανοι που κάθε φορά πληρώνουμε για να την χρησιμοποιήσουμε;

  • johnnyxp64

    Eimai perifanos pou eimai Voliotis kai nai ki ego antistekomai kai den plirono diodio giati an kai meno salonika otan thelo na taxidepso thesalia xodeuomai mia mikri periousia!

  • johnnyxp64

    Eimai perifanos pou eimai ki ego apo to Volo, DEN plirono diodia kai as lene oti theloun.-

    kathe fora pou thelo na txidepso apo salonika Volo plirono mia periousia gia “dromous” opos ta Tempi!

    Plirono gia na exo tin eukeria na pethano apo katolisthiseis apo kapoio kaimeno zoo pou petagete sto “filagmeno” dromo apo troxaia kai tis “foveres” strofes me klisi, i kai apo tsounami stin super ethniki odo pou otna vrexei ginete potami!

    E OXI! ELEOS!

    as ftiaxoun dromous san tin Germania kai as valoun logika diodio kai tote na pliroso.
    dromous pou kathe lakouva pou emfanizete tin deutera tin triti kaliptete!

  • funster

    Kαι οταν λες δεν πληρωνεις.. τι ακριβως κανεις?
    Ποια ειναι η διαδικασία?

    Και τι δικαιώματα εχουν?
    Βλεπω στο αρθρο πως δεν μπορει να κρατησει στοιχεία οπως ονοματεπωνυμο ή να καλέσει αστυνομία-τροχαία για πρόστιμο..
    Μπορει ομως να κρατησει π.χ. αριθμό πινακίδας και να στείλει ταχυδρομκώς ή μέσω της εφορίας το αντίτιμο ή πολλαπλάσιο του?

    • Πάνος

      Μέσω εφορίας δε μπορούν να σου κάνουν τίποτε εφόσον πρόκειται για διαφορές ιδιώτη (εσένα) και ιδιώτη (εταιρεία διαχείρισης δρόμου/διοδίων).

      Έχεις δει ποτέ οι τράπεζες να παίρνουν τα λεφτά που τόσοι τους τα χρωστάνε και δεν τους πληρώνουν από την εφορία; Έτσι ακριβώς και οι εταιρείες που έχουν τη διαχείριση σχεδόν όλων των διοδίων στη χώρα δε μπορούν να σε κυνηγήσουν μέσω εφορίας καθώς είναι παράνομο.

      Κι αν το κάνουν αυτό με μία απλή μήνυση τότε έχουν μπλεξίματα και η εταιρεία και το κράτος γιατί πολύ απλά θα χάσουν το δικαστήριο.

      Ταχυδρομικώς να σου στείλει όμως η εταιρεία οφειλή που δεν την έχεις πληρώσει μπορεί να σου έρθει. Το τι θα κάνεις εκεί όμως δε γνωρίζω.

      Ελπίζω να σε βοήθησα

  • Νίκος Μέξης

    Πρόσφατα ταξίδεψα χρησιμοποιώντας το εθνικό οδικό δίκτυο αθηνών λαμιας.
    Στο κομμάτι της θήβας επάνω στην εθνική οδό λοιπόν είχαν τοποθετήσει κώνους (λόγο των μπλόκων των αγροτών ) και μας παρέπεμπαν σε παράδρομο βεβαια πριν μπούμε στο παράδρομο μας καλούν να καταβάλουμε 0.85 euro, όταν τους είπα ότι δεν καταλαβαίνω τον λόγο για τον οποιο πρέπει να πληρώσω “νταβατζιλίκi” το παραπάνω ποσο η ταμίας μου απάντησε ότι έτσι είναι και ότι δεν φταίνε αυτοί αλλα οι αγρότες που έχουν κλείσει τον δρόμο. Προφανώς και δεν δέχτηκα να πληρώσω, το ίδιο έκαναν και άλλοι πολίτες από ότι κατάλαβα. Αντίστοιχη κατάσταση επικρατεί και στον γυρισμό βεβαια με τα μπλόκα που υπήρχουν στο κάστρο και παρέπεμπουν την κυκλοφορία μέσα από το μαρτίνο στον παράδρομο που είναι ο πιο φονικός δρόμος που έχω συναντήσει με στροφές χωρίς κυκλιδώματα ασφαλείας στην άκρη του δρόμου (ο δρόμος αυτος με κατεύθυνση από μαρτίνο προς αθηνα και από την μεριά του συνοδηγού έχει τουλάχιστον 2 μετρα γκρεμό άπειρες λακκούβες σταματάει ο δρόμος οδηγούμε σε χωματόδρομους και αλλα τραγικά) αλλα τα διόδια διόδια.

    Μένουμε Ελλάδα… Καλά να πάθουμε!!!

    • Από την στιγμή που τα διόδια έχουν σωθεί σε ιδιωτικές εταιρίες τότε δεν τις απαγορεύει κανένας να κάνουν ότι επιθυμούν. Δεν ξέρω αν σε άλλες Ευρωπαικες χώρες έχουν ιδιωτικά διόδια. Οποίος γνωρίζει κάτι σχετικό ας μας διαφωτίσει.

  • Haris

    Τελικά είναι παράνομα τα διόδια ή όχι;
    Γιατί αν είναι, ας κάνει κάποιος μια μήνυση στην εταιρία για επιστροφή των χρημάτων και αν δικαιωθεί θα πάρουμε όλοι τα χρήματά μας πίσω.
    Το μόνο που έχουμε να κάνουμε προς το παρόν είναι απλώς να κρατάμε τα αποκόμματα.

  • Δεν μπορώ να ξέρω εάν τα διόδια είναι νομικώς παράνομα.

    Μόνο αν γίνει αυτό που αναφέρεις και εσύ, και πάρει κάποιος τα χρήματα του πίσω τότε όσοι θα κινηθούν εναντίον των εταιριών των διοδίων στο μέλλον θα δικαιωθούν 100%

  • potikas

    ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑ 05.07.10
    ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε.
    ΥΠΟΨΗ ΚΥΡΙΑΣ ΤΟΜΠΟΛΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ

    ΚΟΙΝ.:
    Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε.
    ΕΛ.ΤΑ (Κ.Δ.Α)
    ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΘΗΝΩΝ
    ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ
    ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
    ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
    ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

    Θέμα : Καταβολή τέλους διοδίων
    Σε απάντηση της με Αρ. Πρωτ.: ΑΔ/ΒΧ/βτ/Φ27/Χ1 2651 έγγραφης επιστολής σας, η οποία συστάθηκε την 11.05.10 στην Παιανία και παρέλαβα την 09.06.10 στον Κολωνό, έχω να σας αναφέρω τα εξής :
    α . Σε ότι αφορά την δεύτερη παράγραφο της απαντητικής σας επιστολής, το ότι ενημερώνετε τους χρήστες της οδού, με μια ηλεκτρονική πινακίδα μεταβλητών μηνυμάτων, που βρίσκεται πριν την είσοδο της οδού, εμφανίζοντας το μήνυμα,
    <>,
    δε σημαίνει σε καμία μα καμία περίπτωση, ότι θα πρέπει να καταλάβω άμεσα αν η έλλειψη του φωτισμού αυτή, είναι αντιτίμου αξίας του τέλους διοδίων που με υποχρεώνεται να πληρώσω , χωρίς να έχω καμιά απαίτηση.
    β . Σε ότι άφορα την τρίτη παράγραφο της απαντητικής σας επιστολής, στην οποία με ενημερώνεται για το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της Αττικής Οδού (Νόμος 2445/96), πείτε μου εσείς για πιο λόγο να τηρήσω τον νόμο αυτό, τη στιγμή που απαλλάσσει εσάς σχεδόν από κάθε ευθύνη και δε δίνει κανένα δικαίωμα στους χρήστες της Οδού.
    Παρεμπιπτόντως, ύστερα από τηλεφωνική συνομιλία που είχα με την κυρία Τομπολίδου Βασιλεία, την δεκάτη και εντεκάτη Ιουνίου του τρέχοντος έτους, με ενημέρωσε προφορικά ότι η απώλεια φωτισμού στο συγκεκριμένο σημείο, η οποία υπήρχε σε μικρότερο βαθμό μέχρι και την παραπάνω ημερομηνία, οφείλεται σε βανδαλισμό που έχει υποστεί η εταιρεία σας, από την φυλή των Τσιγγάνων.
    Σε άμεση ερώτηση που υπέβαλα προφορικά στην κυρία Τομπολίδου Βασιλεία, ύστερα από την παραπάνω απάντηση που έλαβα, τι ενέργειες έχετε κάνει εσείς ώστε να μην υπάρχει αυτός ο βανδαλισμός, η απάντηση που έλαβα, ήταν , ότι έχετε υποβάλει έγγραφη αναφορά στην κατά τόπους αρμόδια Αστυνομική Αρχή.
    Αλλά, η απώλεια φωτισμού, σαράντα ημέρες αργότερα, εξακολουθούσε να υπάρχει.
    Μήπως αυτό σημαίνει, ότι το Κύριο Έργο Παραχώρησης (ΚΕΠ), όσο αφορά την συντήρηση, δε λειτουργεί σωστά για τον οποιονδήποτε λόγο;
    Μήπως αυτό σημαίνει, ότι δεν τηρείτε κατά το ακέραιο τη Σύμβαση Παραχώρησης;
    Μήπως αυτό σημαίνει, ότι βάσει του Άρθρου 31 (Εφαρμογή Νόμων), η απώλεια φωτισμού στο συγκεκριμένο σημείο και κατόπιν βανδαλισμού όπως μου ανάφερε προφορικά η κυρία Τομπολίδου Βασιλεία, υπάρχει δόλος ή αμέλεια της εταιρίας σας;
    γ . Σε ότι αφορά την τέταρτη παράγραφο της απαντητικής σας επιστολής, το <>, γνωρίζω πολύ καλά σε τι περίπτωση συμπληρώνεται και ποιος είναι ο στόχος του, με την μόνη διαφορά, ότι εγώ, δεν συμπλήρωσα, δεν υπέγραψα και δεν παρέλαβα ποτέ, κανένα τέτοιο έντυπο.
    Το μόνο έντυπο που συμπλήρωσα και υπέγραψα, αντίγραφο του οποίου έχω στην κατοχή μου και σας υποβάλω ως συνημμένο της αναφοράς μου φ/α αυτού, πρωτότυπο το οποίο έχετε στην κατοχή σας, είναι, το <>, για τον πιο απλό λόγο, γιατί εγώ, δεν είπα σε κανέναν υπάλληλό σας ότι αδυνατώ να πληρώσω, είπα ότι αρνούμαι λόγο έλλειψης φωτισμού.
    Βάσει των προαναφερομένων σας λοιπόν, εφόσον εγώ δεν συμπλήρωσα, υπέγραψα, παρέλαβα, κανένα <>, αδυνατεί να αναγνωριστεί η συγκεκριμένη οφειλή.
    Για όσους από τους υπαλλήλους σας, στελέχη σας, μετόχους σας, ή όπως αλλιώς ονομάζετε εσείς τα άτομα που λαμβάνουν μέρος στο συμβάν αυτό, οι οποίοι δε γνωρίζουν την έννοια των λέξεων <> και <>, ας ανοίξουν ένα λεξικό της Ελληνικής γλώσσας, για να το μάθουν.
    δ . Επειδή η έγγραφη επιστολή που μου στείλατε, υποθέτω, (λόγο του ότι η επιστολή σας είναι ανυπόγραφη), πως είναι κάποια αποθηκευμένη σελίδα στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές σας, την οποία ανοίγετε και τυπώνετε, αλλάζοντας μόνο την ημερομηνία, τον Αρ. Πρωτ. και το ονοματεπώνυμο του παραλήπτη, είπα να καθίσω να διαβάσω αυτόν τον Νόμο που μου αναφέρετε. Αν και δεν είμαι ψαράς στο επάγγελμα, πιστεύω πως έβγαλα πολλά λαβράκια.
    Βάσει του Άρθρου 3 / i. / α., σε καμία είσοδό σας, δεν έχετε πινακίδα του Κ.Ο.Κ., που να ενημερώνει την απαγόρευση κυκλοφορίας των αντίστοιχων κατηγοριών.

    Βάσει του Άρθρου 5 / ii. / iii. / iv.a., θα ήμουν ευτυχής να μου λέγατε αν η Εταιρία σας, εν καιρό άρξεις κρίσης και μη της Χώρας μας ως και τώρα, έχει κάνει ποτέ αναπροσαρμογή του Ανωτάτου Συμβατικού Ορίου Διοδίων Τελών λόγο πληθωρισμού. Έχει καθορίσει ποτέ ελεύθερα το ύψος των διοδίων για τη χρήση του αυτοκινητοδρόμου; Έχει αυξομειώσει τον αριθμό των κατηγοριών των οχημάτων και τις αναλογίες εφαρμοζομένων Διοδίων που αντιστοιχούν σε κατηγορίες άλλες από εκείνες των επιβατικών αυτοκινήτων; Έχει αυξομειώσει ποτέ τα τέλη διοδίων κατά κατηγορία οχημάτων.
    Βάσει του Άρθρου 10 / ii., ενώ αρνήθηκα να πληρώσω το αντίστοιχο τέλος διοδίων, για τον γνωστό πλέων λόγο, οι υπάλληλοί σας δε μου απαγόρευσαν την είσοδό μου.
    Βάσει του ‘Άρθρου 10 / iv., δε συμπληρώθηκε καμία <>.
    Βάσει του ‘Άρθρου 12 / i. / ii. και 18 , πείτε μου εσείς κατά πόσο τα τηρείτε, όταν σε ώρα αιχμής, χρειάζεται να περάσει ένα ασθενοφόρο από την Λ.Ε.Α. και δε μπορεί, γιατί οι ασυνείδητοι χρήστες, παραβιάζοντας τον Κ.Ο.Κ., κάνουν χρήση αυτής. Η αντίδραση η δική σας και της τροχαίας ποια είναι; Για να μην πω απολύτως καμία, να μείνω στο καμία. Εκτός και αν κατά σπάνια περίπτωση, μέσα στο ασθενοφόρο, βρίσκεται κάποιος, εκ των τριακόσιων πιθήκων. Έχετε σκεφτεί ποτέ, αν τη στιγμή εκείνη, μέσα στο ασθενοφόρο βρίσκεσαι εσύ και η ζωή σου κρέμεται από τα λεπτά και δευτερόλεπτα που θα κερδίσεις στο χρόνο, από την χρήση της Λ.Ε.Α.; Όποιος και να βρίσκεται στο ασθενοφόρο, δε παύει να είναι άνθρωπος και η Λ.Ε.Α. πρέπει να είναι πάντα άδεια, σε ώρες αιχμής και μη,(πλην της περιπτώσεως βέβαια ακινητοποιημένου οχήματος λόγο βλάβης ή σύγκρουσης). Τι κάνετε εσείς για αυτό; Τίποτα. Τι κάνει η Τροχαία για αυτό; Τίποτα. Γιατί; Γιατί θα δημιουργηθεί μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα, εξαιτίας των εκατοντάδων οχημάτων που θα υποχρεούται να σταματήσει η Τροχαία, για να τους επιβάλει την ανάλογη με τον Κ.Ο.Κ., ποινή-πρόστιμο.
    Βάσει του ‘Άρθρου 14 και 19 / iii., οι χρήστες οφείλουν να συμμορφώνονται με το σύνολο των διατάξεων του Κ.Ο.Κ. Ο έλεγχος της τήρησης των διατάξεων του Νόμου έχει ανατεθεί στα Αστυνομικά Όργανα. Η Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη από συνέπειες οι οποίες επέρχονται στους χρήστες από πλημμελή τήρηση των νόμων και παραβάσεις του Κ.Ο.Κ. Η Εταιρία ευθύνεται αποκλειστικά για ζημιές σε περιουσία ή θάνατο ή τραυματισμό των χρηστών και τρίτων προσώπων σε σχέση με τη χρήση/λειτουργία του Αυτοκινητοδρόμου, που οφείλονται σε σφάλμα ή αμέλειά της. Απαγορεύονται επίσης σε οποιοδήποτε όχημα, συμπεριλαμβανομένων και των μέσων μεταφοράς (λεωφορείων, taxi κλπ), οι στάσεις και η επιβίβαση-αποβίβαση επιβατών.

    Να θεωρήσω σφάλμα, ή αμέλειά σας; Δικό σας ή των Αστυνομικών Οργάνων; Ποιο; Το ότι ενώ απαγορεύεται ρητά ο αποβίβαση και επιβίβαση πεζών καθ΄ όλο το μήκος της Οδού, έχει γίνει καθημερινό φαινόμενο σε κομβικά σημεία, όπως οι Κόμβοι 8,9 και 11, θέτοντας τον κάθε χρήστη σε κίνδυνο πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος, με τραυματισμό ή και απώλεια ζωής. Και η ευθύνη σας καμία για την πρόκληση του τροχαίου, παρά μόνο για την αποζημίωση των ΄΄ θυμάτων ΄΄, μετά από αυτό.
    Βάσει του Άρθρου 15, η Εταιρία διαθέτει τα κατάλληλα μέσα, τον αναγκαίο σταθερό εξοπλισμό (κάμερες για συνεχή παρακολούθηση του Αυτοκινητοδρόμου, Τηλέφωνα Έκτακτης Ανάγκης κ.λπ.), κατάλληλα επανδρωμένες και εξοπλισμένες κινητές μονάδες περιπόλου και άμεσης επέμβασης με κατάλληλα Οχήματα με τα διακριτικά της Εταιρίας και εκπαιδευμένο προσωπικό, προκειμένου να ενεργεί σε μόνιμη βάση για την ασφάλεια των Χρηστών, να ανιχνεύει έγκαιρα τα Συμβάντα-Εκτακτα Περιστατικά-Κρίσεις στον Αυτοκινητόδρομο και να επεμβαίνει άμεσα ώστε να περιορίσει στο ελάχιστο δυνατόν την έκταση και ένταση-μέγεθος του Συμβάντος-Εκτακτου Περιστατικού-Κρίσεως και γενικά τις συνέπειες του Συμβάντος-Εκτακτου Περιστατικού-Κρίσεως, αλλά, …, δεν κάνει σχεδόν τίποτα.

    Βάσει του ‘Άρθρου 31, οι Χρήστες οφείλουν να τηρούν τη νομοθεσία που εκάστοτε ισχύει. Η Εταιρία σας δεν οφείλει να τηρεί την έκαστη νομοθεσία;

    Τέλος, για ότι αφορά τον παρόντα Νόμο, θα ήθελα πολύ να μάθω, τι αναγράφεται στο ‘Άρθρο 11, το οποίο δεν χρησιμοποιείται.

    ε . Σε ότι αφορά την πέμπτη παράγραφο της απαντητικής σας επιστολής, συμπεριλαμβανομένων και των δικών σας προαναφερομένων, παρακαλώ όπως διαγράψετε την υποτιθέμενη οφειλή, η οποία δε βεβαιώνεται σε κανένα Έντυπο Αδυναμίας Καταβολής (Ε.Α.Κ.) την 01.05.2010 με Νο 6417 (Ρουπάκι), όπως εσείς αναφέρετε.

    Μήπως ο συγκεκριμένος Νόμος, είναι κάπως ασαφής, ή έχει έλλειψη βασικών δικαιωμάτων και υποχρεώσεων όλων, χρηστών και εταιρίας;

    στ . Εντελώς τυχαία και τώρα πρόσφατα, τα τελευταία έξι χρόνια, κάτι άκουσα για κάποιο σκάνδαλο SIEMENS. Από απλή περιέργεια μόνο, μήπως οι ηλεκτρικές σας εγκαταστάσεις και οι λάμπες φωτισμού είναι της SIEMENS και για τον λόγο αυτό, βρίσκονται σε κατάσταση βανδαλισμού από τους Τσιγγάνους;

    Μήπως είστε και εσείς εμπλεκόμενοι στο σκάνδαλο αυτό, για να μην χάσετε τη Σύμβαση Παραχώρησης και οι τριακόσιοι πίθηκοι μαζί και η ανακριτική επιτροπή αυτών, δεν το έχει πάρει χαμπάρι;

    ζ . Από την πρώτη ημέρα που άρχισα να πληρώνομαι, όταν ξεκίνησα να εργάζομαι στη ζωή μου, πάντα αποταμίευα χρηματικά ποσά, τα οποία προορίζονταν, για τα έξοδα διοδίων, εισιτήρια πλοίων και καύσιμα οχήματος, για τις καλοκαιρινές μου διακοπές.

    Εξαιτίας του Νόμου 3833/2010, η αποταμίευση αυτή, πήγε υπέρ Πατρίδας, κατόπιν αποφάσεως, λιγότερων των τριακοσίων πιθήκων.

    Εγώ, είτε σαν ΄΄ πίθηκος ΄΄, είτε σαν άνθρωπος, τις καλοκαιρινές μου διακοπές ανά έτος, δεν πρόκειται να τις σταματήσω, για όσο χρονικό διάστημα, βρίσκομαι ακόμα εν ζωή.

    η . Ότι είχε πει και ο Μέγας Αλέξανδρος, το ίδιο θα σας πω και εγώ κάπως διαφορετικά. <>. Δάσκαλός μου; Η Αγία Τριάδα. Και όλοι εκείνοι που βάσει των Νόμων, αλλά και μερική αμέλεια αυτών, με δίδαξαν και με εκπαίδευσαν, την ιστορία και τον πολιτισμό του Έλληνα, που έχω την τιμή να είμαι, τις παραδώσεις τα ήθη και τα έθιμα, την κουλτούρα, μα πάνω από όλα την χημική αντίδραση της ζωής:

    Η2 + Ο2 → Η2Ο

    ΔΡΑΣΗ + ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ → ΖΩΗ

    ΘΗΡΙΟ + ΘΕΟΣ → ΝΙΚΗΤΗΣ ΠΟΙΟΣ ;

    Μήπως έχουν αναπτυχτεί πολλά Η2 στον κόσμο που ζούμε;

    θ . Τα όσα σας αναφέρω, έχουν γραφθεί κατά συνείδηση δική μου και βαρύνουν αποκλειστικά και μόνο εμένα, ως επαγγελματία οδηγό, άνθρωπο και ΄΄ πίθηκο ΄΄ και σε καμία μα καμία περίπτωση, την Υπηρεσία στην οποία εργάζομαι.

    ι . Για την οποιαδήποτε ποινική δίωξη ασκήσει η εταιρία σας προς εμένα, τα έξοδα θα βαρύνουν εσάς και μόνο εσάς, εκτός των τριών περιπτώσεων:

    1) Αν το δικαστήριο, κατόπιν δίκης και καταδίκης μου, μπορέσει να μου εξασφαλίσει τροφή και στέγη, σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο με σιδερένια πόρτα και με τον αριθμό τριάντα τρία έξω από αυτή, στον οποίο θα διαμείνω τον ανάλογο χρόνο, που θα αντιστοιχεί με τα έξοδά σας.

    2) Αν ύστερα από έγγραφο διακανονισμό, συμφωνηθεί να σας πληρώσω τα αντίστοιχα έξοδα, αφού φυσικά κερδίσετε τη Δίκη, με τα χρήματα που λάβω από την πρώτη μου σύνταξη γήρατος.

    Σύμφωνα με την ισχύουσα τροπολογία Νόμων ασφάλισης-συνταξιοδότησης εργαζομένων και βάσει των χρεών του Κράτους, που υπήρχαν, υπάρχουν και θα συνεχίσουν να υπάρχουν, την πρώτη μου σύνταξη θα την λάβω αρχές του έτους δυο χιλιάδες εκατόν εξήντα εννέα (2169), ανεξάρτητα του ότι θα φύγω από τον πλανήτη στον οποίο ζούμε αυτή τη στιγμή, τέλη του έτους δυο χιλιάδες πενήντα τέσσερα (2054), από φυσικά αίτια.

    3) Αν κερδίσω στο ΤΖΟΚΕΡ, και εσείς τη Δίκη.

    ια . Για όλα τα παραπάνω, ξόδεψα από τη ζωή μου, ανά δίωρα χρονικά διαστήματα κατά ημέρα, είκοσι μια ώρες και σαράντα τέσσερα λεπτά. Ώρες οι οποίες αντικαταστάθηκαν στον προγραμματισμό της ζωής μου, με εκείνες κατά τις οποίες διατελούσα ερωτικές πράξεις, με τις θηλυκές μου υπάρξεις. Για τον λόγο αυτό και πολλούς άλλους, δε θα βρίσκομαι σχεδόν ποτέ στη διάθεσή σας, για την οποιαδήποτε διευκρίνηση ή πληροφορία χρειαστείτε.

    ιβ . Ο τρόπος έκφρασης όλων των αναφερομένων, δεν αποτελεί σε καμία μα καμία περίπτωση, ύβρις και προσβολή, ή οτιδήποτε άλλο είστε ικανοί να προσθέσετε για να παραπλανήσετε την οποιαδήποτε Αρχή, που θα μπορεί να με βαρύνει ποινικά, για κανέναν. Είναι καθαρή σάτιρα, τουλάχιστον για όσους δεν είναι ικανοί να το δουν, σαν καθαρή πραγματικότητα.

    ιγ . Την απαντητική μου αναφορά, σας καταθέτω προσωπικά εγώ ο ίδιος στα αρμόδια γραφεία σας, τα οποία εδρεύουν στην Παιανία και σε κανέναν άλλο χώρο στον οποίο θα μπορούσε να προσέλθει ο κάθε άνθρωπος, για το οποιοδήποτε πρόβλημα με την εταιρία σας.

    Για τον λόγο αυτό, του ότι τα γραφεία σας βρίσκονται εντός της Αττικής Οδού, αρνούμαι την πληρωμή τέλους διοδίων, κατά την προσέλευση μου και αποχώρηση μου από αυτά, γιατί κινούμαι αποκλειστικά και μόνο, για όφελος και ενημέρωση της Εταιρίας σας.

    Άλλο ένα συμβάν, εκ του οποίου ο Νόμος και το Κανονιστικό Πλαίσιο Λειτουργιάς του Αυτοκινητοδρόμου σας, είναι ελλιπής.

    Μήπως θα έπρεπε να περάσει και αυτός, από το Συμβούλιο Επικρατείας;

    ιδ . Μαζί με την αναφορά μου σας καταθέτω ως συνημμένα έγγραφα, δυο φ/α, εκ των οποίων, το ένα αποτελεί τα όσα αναφέρω και υπογράφω στο Έντυπο Αξιολόγησης Υπηρεσιών Αττικής Οδού την 01.05.10 και το άλλο, την με Αρ. Πρωτ.: ΑΔ/ΒΧ/βτ/Φ27/Χ1 2651, απαντητική ανυπόγραφη επιστολή της Εταιρίας σας.

    ιε . Η αναφορά είναι γραμμένη σε έξι σελίδες στην Ελληνική γλώσσα και αποτελείται από δυο χιλιάδες διακόσιες οκτώ λέξεις. Για τον λόγο αυτό, ζητώ συγγνώμη, για τυχών ορθογραφικά λάθη.

    ιστ . Χωρίς να έχω καμία απολύτως υποχρέωση, να τρέφω εκτίμηση προς την Εταιρία σας, σας εύχομαι για όλο το υπόλοιπο όπως έχουν καταντήσει, αβέβαιο μέλλον, να περνάτε καλά εντάξει ωραία, υγιή θαυμάσια, φανταστικά υπέροχα, εξαιρετικά απίθανα, ερωτικά και χρηματογόνα.

    ιζ . Παρακαλώ, για τις δικέ σας ενέργειες.

  • Ουο ! τι απάντησαν σε αυτό;

  • potikas

    ακομα πειμενω απαντηση, αλλα μεχρι να ερθει η στιγμη αυτη, οπου και να κινουμαι δεν πληρονω διοδια πουθενα

    • Αν ποτέ πάρεις, πόσταρε την και εδώ. Είμαι πραγματικά περίεργος να δω τι θα απαντήσουν!

  • potikas

    ela

  • potikas

    εχουμε νεα απο τον γενικο διευθυντη……

    • Απάντησε ;;; Και ;;;; τι έγραψε;

  • potikas

    Πληροφορίες: Jean Harito Παιανία, 9 Ιουλίου 2010
    Τηλ. Επικοινωνίας: 210-6682000 Αρ. Πρωτ.: ΑΔ/JH/βτ/Φ27/Χ1 2989

    Προς
    κ. Π. Φ.

    Θέμα: <>

    Κύριε Φ,
    Σας ευχαριστούμε πολύ για τον πολύτιμο χρόνο που διαθέσατε για να μας εκφράσετε εγγράφως τις υποδείξεις σας για μια ακόμη φορά. Σε σχέση με αυτές, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε τα ακόλουθα:
    1 . Συμφώνα με το θεσμικό πλαίσιο λειτουργιάς της Αττικής Οδού (νόμος 2445/96), η χρήση του αυτοκινητόδρομου συνεπάγεται την πληρωμή του τέλους διοδίου από όλους τους χρήστες του αυτοκινητόδρομου. Με δεδομένο το γεγονός ότι το ισχύων θεσμικό πλαίσιο δεν προβλέπει εξαιρέσεις πληρωμής όπως αυτή στην οποία αναφέρεστε, θα παρακαλούσαμε για την άμεση τακτοποίηση των οφειλών σας όπως αυτές έχουν καταγραφεί μέχρι σήμερα.

    2 . Όλα τα υπόλοιπα θέματα που αναφέρετε στην επιστολή σας δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητες της εταιρείας μας και ως εκ τούτου λυπούμαστε που δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

    Με εκτίμηση
    Για την εταιρεία <>

    Jean Harito
    Γενικός Διευθυντής

    • karatasos

      “….το ισχυων θεσμικό πλαίσιο ” και γραμματικο λαθος “ο ισχυων, η ισχυουσα, το ισχυον” αλλα και…..ουσιαστικο .
      ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ

  • Γαργάρα δηλαδή… Να είχαμε να λέγαμε!

  • potikas

    που να δεις τη μηνυση που θα φανε…………..

    • Έτσι θέλουν! γιατί αλλιώς δεν πρόκειται να δούμε προκοπή!

  • potikas

    υπαρχει καποιο αυτοκολητο σημα της ομαδας δεν πληρονω διοδια? αν ναι πως μπορω να το αποκτησω?

    • για ρώτα στο diodiastop.blogspot.com

      Τα παιδιά εκεί θα σου πούνε!

  • alkis1990

    παιδια ……μεσα στην βδομαδα περασα 4 φορες αλε-ρετουρ απο τα διοδια τις Αττικης Οδου και δεν πληρωσα…(κολησα στον μπροστα μου και εφυγα!!)

    (δεν εχω ξανα περασει απο Αττικη οδο χωρις να πληρωσω!! )

    και η πινακιδα φενεται κανονικα!!!

    λετε να μου ερθει κανενα ερωτηκο σημειωμα στο σπιτι με κανενα πρωστημο?!?!?!?!??

    τι πιθανοτητες υπαρχουν?!

    και αν σημβει…(μακαρι να μην σημβει!)……..τι προστηματα πεφτουν??

    και τι επιπτωσεις?

  • alkis1990

    α……με μηχανη κυβησμου περασα!

  • ΓΙΩΡΓΟΣ @

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΣΑΒ/ΚΟ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΠΗΓΑ ΛΑΡΙΣΑ-ΧΑΛΚΙΔΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΠΟΥΘΕΝΑ,ΜΟΥ ΣΗΜΕΙΩΣΑΝ ΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΣΕ ΔΥΟ ΔΙΟΔΙΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΚΟΨΑΝ ΠΙΣΤΩΣΗ 2,25 ΕΥΡΩ.
    ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΦΑΣΗ?ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΙΑ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΓΧΩΝΟΜΑΙ? ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΑΛΕΦΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΕΙ ΣΤΟΝ ΕΥΑΥΤΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΝΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟΙ!!!!!!!!!
     

  • Nik-ga

    Να σου κάνει η εταιρία μήνυση για €2.25;;;; Τα χαρτιά μόνο για να γράψει πάνω την μήνυση ακριβότερα θα είναι! :D
    Δεν πιστεύω να σου κάνουν τίποτα.

  • Eiste paliopaida me ep;ifasi ideologias

    Είσαστε όλοι σας κλέφτες και προσπαθείτε να μας πείσετε ότι απλά το προσωπικό σας συμφέρον είναι επαναστατική ιδεολογία. Που ήσασταν όλοι εσείς οι επαναστάτες όταν επί 40 χρόνια πληρώναμε διόδια στις κρατικά διαχειριζόμενες “εθνικές οδούς – καρμανιόλες”? Πόσες βελτιώσεις έγιναν όλα αυτά τα χρόνια στην Κορίνθου-Πατρών? Αλλά μόλις μυριστήκατε “ιδιωτική εταιρεία” άρχισε ο νέος …ανένδοτος. Κοινώς μπούρδες η επανάσταση και όλοι σας πρέπει να πληρώσετε τσουχτερά πρόστιμα. Για να σας δώ να κάνετε τα ίδια στο εξωτερικό: θα σας είχαν μπουζουριάσει σε λιγότερο από 1′ της ώρας…
    Αυτό που δείχνει το “κίνημα” των διοδίων για μια ακόμα φορά είναι πώς γεννιέται η ασυδοσία: μια δήθεν ευνομούμενη πολιτεία ανέχεται 5-6 παλιόπαιδα στην αρχή (γιατί είναι “δημοκρατική πολιτεία”) και σε λίγο οι 5-6 έχουν γίνει 5-6.000. Ετσι έχει γίνει και με λογής – λογής άλλα κακοποιά στοιχεία. παραδεχτήτε το κύριοι: είστε απλά απολίτιστοι και δεν σας αξίζει να ζείτε σε πολιτισμένη χώρα…

    • Geotsio

      Φίλε μου είσαι μάλλον εκτός θέματος. Σαφώς και μέσα σε τέτοιες κινητοποιήσεις θα βρεθούν “τζαμπατζίδες”, αλλά δεν μπορεί να γίνει και κάτι για αυτό. Αλλού είναι η ουσία. Προσωπικά πλήρωνα διόδια εδώ και 30 χρόνια, αλλά φτάσαμε στα όριά μας πλεον. Δηλαδή επειδή δεν αντιδρούσαμε τόσα χρόνια, δεν πρέπει να αντιδράσουμε ποτέ; Η απάτη (γιατί περί απάτης πρόκειται) με το ξεπούλημα σε ιδιότες είναι προτωφανές και προτωφανής είναι και η υπόσταση τέτοιων διοδίων σε πολιτισμένες χώρες της Ευρώπης που λές. Αν θές να αντιμετοπίζεις ως πρόβατο την κάθε αυθερεσία του κάθε ιδιότη τότε τι να πώ. Σκέψου απλά τι είχε γίνει με την αυθερεσία κάποιων δήμων με ιδιοτικά παρκόμετρα και πρόστημα πριν μερικά χρόνια. Όλοι αυτοί που σαν άβουλα πρόβατα πλήρωναν παρκόμετρα και πρόστημα, (μεταξύ αυτών και εγώ), δεν πήραν ποτέ τα λεφτά τους πίσω, όταν πλέον είχε φτάσει ο κόμπος στο χτένι και η κυβέρνιση αποφάσισε ότι ήταν όλα παράνομα και τα ξύλωσαν. Τότε, πάλι από κάποιους λίγους ξεκίνησε η ιστορία, όπως γίνεται πάντα. Τότε θυμάμαι τους αποκαλούσαν αλήτες και άλλα… μετά όμως; Αν αυτό το χάος του “μαζί τα φάγαμε”, εσύ το αντιλαμβάνεσαι ως Δημοκρατία, μάλλον δεν έχω τρόπο να σε πείσω για το αντίθετο. Αν θεωρείς δικαιολογιμένο να πληρώνεις σε κάθε αντάρτη διόδια για να σε αφήσει να περάσεις σε δικό σου δρόμο, μάλλον κάτι δεν έχεις καταλάβει. Τι έχεις να πείς για τα πόσα διόδια στην έξοδο της Αθ-Λαμίας σφράγισε η πολιτεία ως παράνομα και αυθέρετα. Και αυτό λάθος;
      Πηγενοέρχομαι σε όλη την Ευρώπη οδικώς, και πουθενά δεν υπάρχουν διόδια, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων και για συγκεκριμένους τίμιους λόγους. Μόνο εδώ ο πολίτης δεν ξέρει τα δικαιώματά του (και τις υποχρεώσεις του, δε λέω), και επιτρέπει με τις ευλογίες του κράτους στον κάθε τραμπούκο να βάζει χαράτσι στο ίδιο του το βιος.
      Γερόντζιο,
      Επαγγελματίας  οδηγός
      ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΟΔΙΑ

    • Χαβιέρ

      na ksereis ….oti stin germania …den plironoun diodia ….kai oi dromoi einai 100 xronia kaliterqa apo afta ta kainouria stin ellada ….edw ftiaxnoun to dromo 100 metra prin pliroseis …kai meta to xaos ……T o komati meta ta diodia korinthou …..pros athina …..molis pliroseis ….oute fota …oute grames aspres …..ean exeis problima me ta matakia sou …. to bradi h ksimeroma mono o theos mporei na se sozei….!!!!!!!!!!!……..kai na pliroseis ……gia na plirononde merikoi merikoi ….plousious misthous kai esu na min exeis …den mou fenetai logiko ……

    • Χαβιέρ

      epipleon ..stin italia ….mporeis na plironeis alla sou prosferoun …toualetes …..tilefona ….kai o dromos einai san xali …..oute lakouba …kai ean den theleis na plironeis …exeis enalaktikous dromous …se kali katastasi …..me fota sumansi …kai pano apolla sinexi suntirish …pou stin ellada afto lipei ….mexri kai ekei pou plironoume …..

    • Ιταλία δεν ξέρω πως λειτουργεί αλλά για Βουλγαρία ξέρω πως πληρώνεις κάποια κάρτα και την έχεις για όλο τον χρόνο (το κόστος της έχω την εντύπωση ότι ανέρχεται στα 75Ε περίπου ετησίως)

    • karatasos

      Το καλοκαιρι καναμε με φιλους  το γυρο των Βαυαρικων Αλπεων πληρωσαμε στην Αυστρια μια καρτα αξιας 35 ευρω το οχημα και ειχαμε προσβαση σε ολο το Αυστριακο οδικο δικτυο για ολο τοχρονο!!! Και μιλαμε για οδικο δικτυο με τουνελ της ταξης των 14 χλμ, και οδοστρωμα που δεν κατακρατα νερο ουτε για δειγμα. Το μεγαλυτερο σφαλμα ειναι η παραχωρηση της εκμεταλλευσης-συντηρησης των εθνικων μας αυτοκινητοδρομων που τις περισσοτερες φορες ειναι υπερκοστολογημενοι και χωρις ουσιαστικη παροχη υπηρεσιων. Να αναφερω μονο: λακουβες, κακοτεχνιες, αναγομωσεις απο λαστιχα φορτηγων, ζωα σκοτωμενα απο καιρο  που εχουν γινει χαλκομανιες στην ασφαλτο, μπαρες που χασκουν προς καθε κατευθυνση, λαδια, καφασια και οτι λογης αντικειμενα εχουν φυγει απο προπορευομενο οχημα, πετρες, κωνοι που κοβουν βολτες στη μεση του δρομου, πινακιδες που τις εχει παρει ο αερας και μοιαζουν μαλλον με ιπταμενες καρμανιολες
      και λες τωρα θα φυγει και θα πεσει πανω μου, φωτισμος που ποτε δε φωτιζει ποτε,  χωροι σταθμευσης που μοιαζουν μαλλον με υπαιθριες τουαλετες με χρησιμοποιημενα κ…χαρτα να αιωρουνται στα συρματα γιατι φυσικα δεν υπαρχουν  αναλογες τουαλετες….. καδους που ποτε δεν αδειαζουν και σκυλοβρωμανε.
      Ακριβως για τους ιδιους λογους που διερχονται ελευθερα απο τα διοδια κρατικα οχηματα και ιερωμενοι ετσι θα περναμε κι εμεις μεχρις οτου οι οδικες σημανσεις για την προσεγγιση σε σταθμο διοδιων αποτελεσουν μουσειακο υλικο.
      ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ,ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ.
       

    • Δίκιο έχεις φίλε μου. Αλλά είναι το μόνο στραβό που γίνεται στην χώρα μας; απλά σε αυτό καταφέραμε και πετύχατε κάτι σαν λαός όταν οργανώθηκε.

  • pavlito

    emeis perasame exthes 04-01-2011 apo ta diodia tis ethnikis -eparxiakou ,agrotikou dromou- korinthou patron kai den plirosame (gia proti fora)…
    apla eipame ”den plirono”kai proxorisa pros tin mpara…i ypallilos mas eipe oti einai paranomo , den edosa simasia kai molis piga na katevo gia na sprokso tin mpara opos exo dei sta videakia mou anoikse tin mpara….apla…poly apla…kai mazi me mena perase akoma ena aftokinito….
    …….DEN PLIRONO…….
    den to exo kanei akoma stin athinon korinthou giati theoro oti einai psilokalos dromos…. tora omos matheno oti etoimazoun kai diodia se kathe dromo pou mpenei stin ethiki apo kineta megara agiooi theodoroi ,pachi opos kai gia tin eisodo stin athina sto revma pros athina sto ypsos tis elefsinas….
    mou fenete oti kai ekei thelei ….DEN PLIRONOOOOO….!!!!

  • Ηλιας Βλαχος

    Μπραβο Αποστολε !Ενας Μανωλης Γλεζος κατεβασε την σημαια απο την Ακροπολη που ειχαν αναρτησει οι Γερμαναραδες φασιστες το 1940. Τωρα ενας Αποστολος Γκλετσος σηκψνει τυην σημαια της ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ εναντια στους καρχαριες και στους μιζαδορους .Ζητω η επανασταση !!!! ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ .που εισαι ρε ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ να τους βαλεις σε ενα καραβι και να τους φουνταρεις και τους 300 αλητες που μας ξεπουλησανε την ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ μας!

    • Ωραίος ο Γκλέτσος όντως!

  • θοδωρας

    εγω παντος εχω 4 μερες που αρνουμαι να πληρωσω παιδια στην αττικη οδο και οι υπαλληλοι νομιζω πως ουτε καν ασχολουνται με καταγραφη πινακιδων κλπ.(ισως οταν περναμε μας τραβανε φωτο) Τωρα τι να πω η ιδεα μου ειναι..?? Τη μπαρα ομως δεν την ανοιγουν απλα το κανω μονος μου..

    • και στην Αττική οδό;;; οι επιτροπές διοδίων τι λένε; επιτρέπεται να μην πληρώνεις εκεί;

  • Ανδρεας

    Εγω εχω να πω οτι απο την στιγμη που πληρωνουμε τελη κυκλοφοριας, γιατι να πληρωνουμε και διοδια? Αφου ο “σκοπος” των τελων κυκλοφοριας ειναι να εισπρατει το κρατος το κοστος της φθορας των δρομων απο τα αυτοκινητα. Οι αυτοκινητοδρομοι δεν ειναι δρομοι? Ειναι κατι παραπανω και πρεπει να πληρωνουμε διοδια για να τους χρησιμοποιησουμε? Πραγματικα δεν μπορω να το καταλαβω αυτο. Διορθωστε αν κανω λαθος.

  • GROOVA NIKO

    ΔΕΙΤΕ ΤΟ : http://www.youtube.com/watch?v=LRIT_IjvLY8

    ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ : http://www.myspace.com/groovanico


    ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ …ΤΟ ΔΗΛΩΝΩ.
    GROOVA Niko

    Δεν πληρώνω…
    Το δηλώνω…

    Δεν πληρώνω
    για τα χάλια που έχουμε βρεθεί,
    το δηλώνω
    για όσους δεν έχουνε ντροπή.

  • Fox3

    Ξέρει κανείς σε ποιο άρθρο της Σύμβασης παραχώρησης της Αττική Οδού με τον νόμο 2445/96 αναφέρεται ότι η καταβολή διοδίων είναι υποχρεωτική όπως ισχυρίζεται η εταιρία?