Μετά τα “άπειρα” teaser η Audi σήμερα παρουσίασε το νέο Audi A1. Βασισμένο στο Metroproject Quattro το “επόμενο μεγάλο Audi” δανείζεται πολλά κοινά στοιχεία από αυτό με τις κολώνες του αυτοκινήτου να είναι διαθέσιμες σε 4 χρώματα ενώ το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο σε 10 χρώματα. Φωτιστικά σώματα LED και ζάντες 15″-18″ συναντά κανείς στον εξοπλισμό του. Κατασκευασμένο στην ίδια πλατφόρμα με Polo/Ibiza/Fabia το Α1 έχει μήκος 3.95μ πλάτος 1.74μ και ύψος 1.42μ ενώ το μεταξόνιο του έχει μήκος 2.47μ. Το συνολικό βάρος του αγγίζει μόλις 1045 κιλά ενώ ο αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0.32 Cd


Η Audi στόχευσε στο εσωτερικό του το οποίο μπορεί να δεχτεί πολλές αλλαγές από τον ιδιοκτήτη του όπως LED φωτισμό, διακοσμητικά στοιχεία σε μαύρο, μπεζ, πράσινο χρώμα, ενώ στον έξτρα εξοπλισμό είναι διαθέσιμο και το MMI σύστημα 6.5″ με 10 ηχεία Bose 465 watt, 20 gb σκληρό και σύνδεση Bluetooth, όπως και η πανοραμική γυάλινη οροφή. Το αυτοκίνητο διαθέτει χώρο αποσκευών 267 λίτρων αλλά με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ο χώρος φτάνει τα 960 λίτρα.

Μηχανικά τώρα. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο με 2 βενζινοκινητήρες και 2 πετρελαιοκινητήρες. Ο 1200 TFSI αποδίδει 86 άλογα με 16.3 κιλά ροπής επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 12.1 δευτ. προτού αγγίξει τα 179 χλμ/ώρα με μέση κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 5.1 λίτρα/100 χλμ. Ο 1400αρης TFSI αποδίδει 122 άλογα με 20.3 κιλά ροπή και συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό είτε 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων S Tronic. Και με τα δύο κιβώτια το αυτοκίνητο έχει τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα ενώ με το αυτόματο κιβώτιο κάνει τα 0-100χλμ/ώρα σε 9.1 δευτ. (9.2 δευτ με το χειροκίνητο). Η μέση κατανάλωση του 1400 TFSI ανέρχεται σε 5.4 λίτρα/100χλμ. Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων τώρα το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με 2 εκδόσεις του 1600αρη TDI (90 hp και 105 hp) συνδυαζόμενοι με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Οι μέσες καταναλώσεις των TDI είναι μολις 3.8 και 3.9 λίτρα/100 χλμ.

Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και σύστημα start/stop. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί επίσημα τον Μάρτιο στην Γενεύη με τις πωλήσεις να ξεκινούν το καλοκαίρι με αρχική τιμή γύρω στις €16.000. Video, φωτογραφίες και αναλυτικό δελτίο τύπου στην συνέχεια.

httpvh://www.youtube.com/watch?v=EJMzmwOoXUQ

[Πηγή: Audi]

Δελτίο Τύπου (κάντε κλικ για να το διαβάσετε)

  • johnnyxp64

    το εσωτερικα πολυ – βαρυ μαυρο, αλλα μου φαινεται κυριως φτινιαρικο και ας ειναι audi.

    το πλαστικο στο ταμπλο μιαζει πολυ κακης ποιοτητας! ουτε δερματινη τιποτα!

    δεν αρκει μονο το εξωτερικο ο οδηγος πρεπει να χαιρεται τον χορο του.

    βεβαια αμα δεν το πιασω στα χερια δεν μπορω να ειμαι 100% σιγουρος

  • funster

    ” Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα ”

    Ορίστε? τι? δηλαδη?

    • δες τι λέει το δελτίο τύπου

      < <........All four engines in the A1 use a technology from the Audi modular efficiency platform – the recuperation system uses an intelligent voltage controller for the generator to recover energy during the braking and coasting phases and store it temporarily in the battery. The next time the car accelerates, this energy flows back into the on-board electrical system, relieving the load on the generator. The four engines also come standard with a second technology from the Audi modular efficiency platform – the start-stop system. This turns the engine off when the car is at rest, if the gear selector lever is in neutral and the driver’s foot has left the clutch pedal. Start-stop then turns the engine back on as soon as the clutch pedal is depressed -- all the while functioning quietly, conveniently, and quickly. The start-stop system also harmonizes perfectly with the seven-speed S tronic, the high-tech transmission with which the A1 underscores its exceptionally sporty position. The Audi dual-clutch transmission combines the convenience of a torque converter transmission with the dynamics and efficiency of a manual transmission. It changes gears within a few hundredths of a second without any perceptible interruption of pulling power, smoothly and very comfortably......>>

  • funster

    Από όσο μπορω να καταλαβω..
    η ηλεκτρικη ενεργεια που θα αποθηκευει απο το φρεναρισμα στην μπαταρια ΔΕΝ θα χρησιμοποιειται/μετατρεπεται σε κινητικη ενεργεια κατα τη διαρκεια της επιταχυνσης.

    Γιατι μολις το διαβασα οτι θα διαθετει συστημα ανακτησης ενεργειας, νομιζα οτι θα συμβαινει κατι αναλογο με τη F1 !!
    Που θα ηταν πολυ καλό…!!!!!

  • Όχι δεν μετατρέπεται σε κινητική ενέργεια (KERS δηλαδή) απλά αποθηκεύει το ρεύμα στην μπαταρία και αυτό στην συνέχεια τροφοδοτεί τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου

    • johnnyxp64

      και αυτο ειναι ποιο σωστο-χρησιμο δεν ειναι αγωνιστικο αλλα αμαξι δρομου!

      αμα δωσεις σε καυλ***ους νεαρους (κι εμενα μεσα) KERS σε επιβατικα την κατσαμε την βαρκα, καθε τρεις και λιγο θα πατανε φρενο και μετα Κερς να προσπερασουν τον διπλα! LOL

    • johnnyxp64

      να προσθεσω και την καφρηλα, αμα οι γυναικες παρους A1 ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν προκειτε να μεινουν απο ηλεκτρικα-μπαταρια!

      θα θυμιζει διαφημισει Φιλιπιδη:

      “Απο Τακάκια Μένεις…
      απο λάμπες στοπ μένεις,..
      απο μπαταρία όμως δεν μένεις ποτε!”

      A1 cars! (oxi cash)

  • ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!

    για το KERS δεν έχεις άδικο..