Φαίνεται ότι η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι προ των πυλών αφού η κυβέρνηση έχει ήδη αποφασίσει την άρση της απαγόρευσης στα δύο αστικά κέντρα αφού δέχεται ισχυρές πιέσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση για το θέμα αυτό. Το μέτρο αυτό θα αποτελέσει μέτρο τόνωσης στις πωλήσεις Ι.Χ. και γενικότερα του κλάδου αυτοκινήτου που έχει πληγεί σημαντικά από την οικονομική ύφεση.

H απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης αποτελεί μείζον θέμα στην Ελλάδα από τη δεκαετία του 1990, καθώς τότε η υπερβολική ρύπανση από τους παλιούς κινητήρες diesel επιβάρυνε ιδιαίτερα την ατμόσφαιρα κυρίως στο λεκανοπέδιο της Αττικής. Ωστόσο ύστερα από 20 χρόνια, οι εκπομπές ρύπων αλλά και μικροσωματιδίων από τους σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες που πληρούν τις προδιαγραφές Euro5 καταρρίπτουν το επιχείρημα της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος.

Ετσι, σύμφωνα με αρμόδια κυβερνητικά στελέχη, σύντομα η κυβέρνηση αναμένεται να προχωρήσει στην απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης σε Αττική και Θεσσαλονίκη. Μία ακόμη παράμετρος που αποτελούσε εμπόδιο στην άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης ήταν τα διυλιστήρια, τα οποία έχουν προβεί σε πολύ μεγάλες επενδύσεις για την παραγωγή διαφόρων τύπων αμόλυβδης, ενώ αντίστοιχα στο πετρέλαιο οι σχετικές επενδύσεις ήταν πολύ μικρότερης κλίμακας.

  • jimm

    ε ρε συμπτωση αυτο το θεμα συζηταγαμε σημερα το πρωι……
    εκει που εφτασε η benzina καιρος ητανε.
    αρκετα φαγανε ολοι οι πονηροι εφοπλιστακιδες

    • Καλά και το πετρέλαιο δεν πάει πίσω στην τιμή !

  • mika

    Etsi einai..Ki oi times twn diesel epishs..Ola arketa pio akriba apo ta antistoixa benzinhs..Prepei na to krathseis kapoia xronia gia na exeis wfelos makropro8esma..

  • Panos225

    Να μην εχει ομως την ιδια φορολογια οπως τα βενζινοκινητα γιατι οι περισσοτεροι πετρελαιοκινητηρες ξεκινουν απο 1.700cc και πανω. Αρα αν πας σε 2000+ cc τοτε το καλο μας κρατος μας θεωρει ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ και μας τσεκουρωνει με κατι τελη κυκλοφοριας που πρεπει να παρεις δανειο στεγαστικο για να τα αποπληρωσεις!!!!!!!

  • jimm


    autoblogger:

    Καλά και το πετρέλαιο δεν πάει πίσω στην τιμή !

    δεν παει πισω στην τιμη αλλα βγαζεις με τα μισα φραγκα τα ιδια χιλιομετρα απο την βενζινη και σε πιο πολλα κυβικα……αμα τωρα συγκρινουμε το 1.3 diesel της fiat εκει μιλαμε οτι σε παει τσαμπα…..οσο τωρα οτι ειναι ακριβα θα πεσουν αν ολοι στραφουν προς τα εκει.συν τα τριπλα χιλιομετρα που βγαζει σαν αντοχη?

    • Δεν έχω παρά να συμφωνήσω σε αυτά που αναφέρεις :D

  • KAI EGO SIMFONO ALLA IPARXOUN KAI POLI PIO IKONOMIKA APO TO FIATI OPOS TO SEAT IBIZA ME KINITIRA TDI 1400cc 80HP/4000sal KAI 195NM/1800-2200 KAI KATANALOSI, MOLIS 2.34LIT/100KM!!!

    • αυτές είναι καταναλώσεις!!! θα ξεχνάς να βάζεις πετρέλαιο!!!

  • CRISTOS 1924

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΤΕΡΜΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΡΥΠΟΓΟΝΟΥ ΠΕΤΡΕΛΕΟΚΙΝΗΣΗΣ,ΑΦΟΥ
    ΟΙ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ 40%
    ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ
    ΤΑ ΦΙΛΤΡΑ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ ΓΙΑΤΗΝ
    ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑΤΟΥΣ
    ΕΞΑΛΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    ΚΑΙ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΛΑΡΙΣΑ ΣΤΗ ΠΑΤΡΑ ,ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΜΗΠΩΣ Η ΑΡΝΗΣΗ
    ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΕΝΕΧΕΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ
    ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ????