Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά. Οι ομάδες της Formula 1 φαίνεται ότι έχουν συμφωνήσει για νέους turbo κινητήρες από το 2013 έως τουλάχιστον και το 2018. Μέχρι τότε θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τους παγωμένους V8 2.4 λίτρων οι οποίοι την σαιζόν 2013 θα αντικατασταθούν από τους νέος μικρότερους σε χωρητικότητα υπετροφοδοτούμενους κινητήρες οι οποίο θα καταναλώνουν λιγότερο, θα έχουν λιγότερες εκπομπές CO2 ενώ θα είναι και ποιο οικονομικοί για τις μικρές ομάδες.

Η φημολογούμενη χωρητικότητα λέγεται ότι είναι 1.5 λίτρων σε 4κύλιδρο κινητήρα ο οποίος θα διαθέτει διπλά turbo και άμεσο ψεκασμό. Επίσης θα κάνει την επανεμφάνιση του και το γνωστό σύστημα KERS που τόσο πολύ ταλαιπώρησε πέρυσι τις ομάδες.

Τώρα σας αρέσει η ιδέα αυτή; Φωνάζουν για τις καταναλώσεις αλλά ο Norbert Haug της Mercedes σε σχετική ερώτηση που δέχτηκε απάντησε ότι αν ταξιδέψει κανείς από την Ευρώπη στην Ιαπωνία με ένα Boeing 747 τότε θα καταναλώσει περισσότερο καύσιμο από αυτό που θα χρησιμοποιούσαν όλες οι ομάδες της F1 μέσα σε μια σαιζόν.


[Πηγή: Pitpass]