Καλησπέρα ! Ο αγώνας της Κυριακής ήταν καλός μέχρι τον 48ο γύρο. Από εκείνον το γύρο και μετά ήθελα να κλείσω την τηλεόραση γιατί είχα την εντύπωση ότι κάποιοι Ιταλοί υποτιμούν την νοημοσύνη μου. Μπροστά στα μάτια μου. Και δυστυχώς όχι μόνο την δική μου. Δίχως ίχνος ντροπής και τσίπας. Λέτε να έχουν βάλει κανένα πρόγραμμα που να τους δίνει απεριόριστες κλήσεις προς αστικά δίκτυα ;; Όλο μιλάνε βρε παιδιά !

Νικητής, λοιπόν, μέσω…τηλεφώνου ο Fernando Alonso. Όλο το 3ήμερο ο Ισπανός ήταν πολύ γρήγορος … Εξίσου ταχύς ήταν και την Κυριακή άλλα δεν κέρδισε επειδή ήταν πιο γρήγορος απο όλους ! Κέρδισε χάρη στο όνομα του. Ήταν πίσω από τον Massa και παρόλο που ήταν ταχύτερος από τον Βραζιλιάνο δεν μπορούσε να προσπεράσει. Και τι θα πει αυτό ; Πρέπει η Ferrari να του δώσει τη νίκη ; Αυτό θα πει καθαρό παιχνίδι ; Αφού λες οτι είσαι ο καλύτερος οδηγός (για μένα οι Hamilton-Alonso είναι οι καλύτεροι αλλά δεν ξέρω με ποια σειρά) στο κόσμο δεν μπορείς να περάσεις έναν οδηγό που έχει το ίδιο μονοθέσιο με σένα ;;! Δεν λέω ότι είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται ένα προσπέρασμα στην F1 αλλά δεν είναι και τόσο δύσκολο για οδηγούς τέτοιου επιπέδου. Αλλά ο Ferni νιώθει ότι είναι ο βασιλιάς της Ferrari. Όπως ήταν ο Schumacher. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πατάμε το κουμπί της ενδοεπικοινωνίας και λέμε ποιον θέλουμε να προσπεράσουμε, κάνει στην άκρη το εμπόδιο και τέλος. Σας ρωτάω λοιπόν: Θεωρείτε πως ο El Nano ήταν άξιος νικητής ;; Για μενα όχι. Θα έπρεπε να τελειώσει 2ος. Αυτό είναι το δίκαιο.

1ος έπρεπε να τελειώσει τον αγώνα ο Felipe Massa. Δυστυχώς όμως για τον ίδιο στην 2η θέση βρισκόταν ο Alonso. Και δυστυχώς και οι 2 οδηγούν για την Ferrari. Ο Βραζιλιάνος οδηγούσε σταθερά σε όλο τον αγώνα και όταν χρειάστηκε να παίξει άμυνα απέναντι στον ταχύτερο και άρχοντα της ομάδας, Ferni, κατάφερε να εκνευρίσει τον team mate του. Και πότε νευριάζει ο Ισπάνος ;; Όταν, φυσικά, δεν γίνονται όλα όπως τα θέλει. Τι νεύρα δηλαδή. Και ένας ταύρος μπροστά του μοιάζει με αρνάκι ! Ο Βραζιλιάνος κράτησε την θέση του και με αυτό μας έδειχνε ότι θέλει την νίκη πάσει θυσία. Αλλά έλαβε διαταγή να… στρώσει κόκκινο χαλί στον νούμερο 1 οδήγο της ομάδας. Και το έκανε. Άλλαξε 2 ταχύτητες πόλυ πριν τις 18.000 σ.α.λ και από την κορυφή πήγε 2ος. Κρίμα για τον Felipe. Πραγματικά πολύ κρίμα.

Για τα 2 Ferrari δεν θα γράψω περισσότερα γιατί τις επόμενες ημέρες θα δημοσιεύσω ένα άρθρο μόνο για τον αγώνα της Ferrari στη Γερμανία.

Βάθρο για τον Vettel. Η καταστροφή γι αυτόν ήρθε όταν άφησε το χέρι του από τον συμπλέκτη. Για ακόμα μία φορά κακή εκκίνηση από τον Seb. Για να δούμε τώρα τι έχει χάσει ο Γερμανος από τις εκκινήσεις του στους 2 τελευταίους αγώνες. Στο Silverstone αντί για 25 βαθμούς πήρε 6. 19 λιγότερους. Στην Hockenheim αντί για 25 πήρε 15. 10 λιγότερους. Συνολικά έχει χάσει 29 βαθμούς σε 2 αγώνες μόνο από τις εκκινήσεις του ! Η διαφορά του από τον Hamilton στην βαθμολογία είναι 21 βαθμοί. Αλλά ο Hamilton στην Βρετανία θα τερμάτιζε 3ος πίσω απο Vettel-Webber. Έτσι τώρα θα είχε 154 βαθμούς ο Βρετανός. Έτσι λοιπόν, ο Vettel θα ήταν πρωτοπόρος με 165 βαθμούς 11 περισσότερους από τον 2ο Lewis ! Νομίζω οτι αύτο λέει πολλά πράγματα… Ο κάδος σκουπιδιών του έχει σχεδόν γεμίσει από τις εκκινήσεις που πετάει. Και νομίζω πως θα χρειστεί και δεύτερο κάδο…

Θετικός αγώνας για τον Lewis Hamilton. Και λέω θετικός γιατί κατάφερε να αυξήσει την διαφορά του από τον 2ο οδηγό στην βαθμολογία. Και αυτός είναι ο στόχος του. Έκανε πολύ καλή εκκίνηση, πέρασε τον Webber και στη συνέχεια ήταν σταθερός. Δέχθηκε πίεση από τον Button και αυτό που τον <<σκότωσε>> ήταν ότι έπρεπε να κρατήσει καύσιμα για μερικούς γύρους. Όταν του είπαν, όμως, ότι μπορεί να πάει όσο γρήγορα επιθυμεί, άνοιξε την διαφορά του και έδειξε οτι ο Button πολύ δύσκολα θα τον προσπερνούσε. Δεν είχε στα χέρια του μια καλή MP4-25 γιατί η McLaren δεν έχει τελειοποιήσει το EBD ακόμα. Αλλά θα το κάνει…

Καλός αγώνας και από τον Jenson Button. Ο πρωταθλητής έκανε καλή εκκίνηση και με ένα ταχύτατο pit stop 3 δευτερολέπτων πέρασε 5ος. Ξαναλέω ότι ο Button δεν θα είναι εύκολος αντίπαλος στη μάχη για τον τίτλο. Ο Βρετανός ναι μεν κάνει καλούς αγώνες αλλά έχει και το κοκκαλάκι της νυχτερίδας. Επίσης κερδίζει πολλά και με το λείο στυλ οδήγησης που έχει. Ταιριάζει γάντι στους φετινούς κανονισμούς, και είναι ένας από τους λόγους που βρίσκεται στην 2η θέση της βαθμολογίας. Δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα είναι απειλή για τον team mate του. Θεωρώ για αρκετό καιρό…

Είχα γράψει το Σάββατο(σε σχόλιο) ότι για μένα αρνητική έκπληξη ήταν ο Mark Webber. Ο Αυστραλός δεν τα πήγε καλά και την Κυριακή. Δεν νομίζω πριν από το 3ήμερο να είχε στόχο την 6η θέση. Με το ταχύτερο μονοθέσιο. Βέβαια είχε πρόβλημα με την κατανάλωση λαδιού και έπρεπε να αφήσει απόσταση 4 δευτερολέπτων από τον Button για να μην ανέβει η θερμοκρασία του RS27 . Αλλά και χωρίς το πρόβλημα αυτό δεν νομίζω να έκανε κάτι φοβερό. Ισόβαθμος πλέον με τον… αγαπημένο του, Vettel.

7η θέση για τον πολεμιστή, Robert Kubica. Και το λέω αυτό γιατί η R30 δεν ήταν στο στοιχείο της αυτό το 3ήμερο και ο Πολωνός πάλευε με αυτή. Ηταν σταθερός και νομίζω πως δίκαια πήρε τους 6 βαθμούς. Εκεί περίμενα να τερματίσει άλλωστε. Και ο Petrov τσίμπησε τον βαθμό. Καλός ο Ρώσος αλλά νομίζω πως μπορεί να κάνει περισσότερα. Θα έχει όμως χρόνο για μας τα δείξει ;;

Η Mercedes μας έλεγε ότι θα κάνουν τα πάντα για να έχουν έναν καλό αγώνα. Και τι έγινε; Εντός έδρας και μάζεψαν μόλις 6 βαθμούς ! Δεν νομίζω να εννοούσαν αυτό. Δεν γνωρίζω πόσες απογοητεύσεις θα αντέξει ακόμα η ομάδα της Γερμανίας. Δεν ξέρω αν έχουν επικεντρωθεί 100% στο 2011, αδιαφορώντας για το 2010. Ο Haug είπε πως το 2011 στόχος για την ομάδα είναι να πάρει ο Schumi το 8ο ! Ναι αλλά πρέπει πρώτα να νικήσει τον Rosberg ;; Λέτε να είναι εύκολο για τον μεγάλο Γερμανό;; Εγώ νομίζω πως όχι. Οψόμεθα…

Όλα τα αρχεία χρονομέτρησης του 3ημέρου μπορείτε να τα δείτε εδώ.

Υ.Γ. Είναι το πρώτο άρθρο που γράφω. Αν δεν σας αρέσει μην με πάρετε με… τις ντομάτες ! Όχι τίποτε άλλο, είναι και η εποχή τους ! !

[Photo Copyright: FRED DUFOUR/AFP/Getty Images]