Drivers take the start of the Formula One German Grand Prix, at the Hockenheimring circuit on July 25, 2010 in Hockenheim. AFP PHOTO / FRED DUFOUR (Photo credit should read FRED DUFOUR/AFP/Getty Images)

Πολλά και ενδιαφέροντα τα νέα στους κόλπους της F1 λίγο πριν τον αγώνα στη Monza και δε μπορώ να μη σε ενημερώσω για τις εξελίξεις! Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά γιατί είναι και πολλά! Αν διαβάζεις αυτές τις γραμμές, μάλλον ξέρεις τη προβολή που δέχεται το συγκεκριμένο άθλημα! Σωστά; Ο επικεφαλής της McLaren, Martin Whitmarsh, όμως φαίνεται να μη συμφωνεί μαζί σου, δηλώνοντας ότι η F1 πρέπει να αναβαθμιστεί και να προβληθεί καλύτερα. Όμως νομίζω –και διόρθωσε με αν κάνω λάθος– πως δεν είναι αυτός ο σκοπός της F1. Αν θες να “πουλήσει” περισσότερο, δεν έχεις παρά να κάνεις το πρωτάθλημα πιο ενδιαφέρον και τα άλλα θα πάρουν το δρόμο τους!

Και πως θα κάνεις το πρωτάθλημα πιο ενδιαφέρον; Βάζοντας μια 13η ομάδα ας πούμε; Μάλλον όχι, αφού η FIA έχει αντίθεση άποψη! Σε συνεδρίαση που έγινε στο Παρίσι αποφασίστηκε πως στο επόμενο πρωτάθλημα δεν θα συμμετέχει 13η ομάδα και θα συνεχίσουν με τις 12 που ξέρουμε ήδη!

Μάλλον για τη FIA δίνει από μόνο του αρκετό σασπένς το νέο καλεντάρι που περιλαμβάνει μερικές αλλαγές. Με το πρωτάθλημα να ξεκινάει στις 13 Μαρτίου στο Μπαχρέιν και να τελειώνει με τη πίστα της Βραζιλίας στις 27 Νοεμβρίου, οι οδηγοί θα έχουν μπροστά τους 20 αγώνες με τη πίστα της Ινδίας να περιμένει προς το παρόν έγκριση. Για το 2011 λοιπόν το πρόγραμμα έχει ως εξής:

13 Μαρτίου: Μπαχρέιν
27 Μαρτίου: Αυστραλία
10 Απριλίου: Μαλαισία
17 Απριλίου: Κίνα
8 Μαΐου: Τουρκία
22 Μαΐου: Ισπανία
29 Μαΐου: Μονακό
12 Ιουνίου: Καναδάς
26 Ιουνίου: Ευρώπη
10 Ιουλίου: Αγγλία
24 Ιουλίου: Γερμανία
31 Ιουλίου: Ουγγαρία
28 Αυγούστου: Βέλγιο
11 Σεπτεμβρίου: Ιταλία
25 Σεπτεμβρίου: Σιγκαπούρη
9 Οκτωβρίου: Ιαπωνία
16 Οκτωβρίου: Κορέα
30 Οκτωβρίου: Ινδία (αναμονή έγκρισης)
13 Νοεμβρίου: Άμπου Ντάμπι
27 Νοεμβρίου: Βραζιλία

και επειδή ξέρω ότι είσαι παρατηρητικός, είμαι σίγουρος ότι πρόσεξες τις μικρές αλλαγές στη σειρά των αγώνων και ειδικότερα τον αγώνα της Τουρκίας που πλέον είναι πριν από τον αγώνα της Ισπανίας, αλλά και τις πίστες του Άμπου Ντάμπι και της Βραζιλία που αντάλλαξαν θέση.

Λίγο πριν κλείσω και επειδή ξέρω ότι αναρωτιέσαι αλλά ντρέπεσαι να ρωτήσεις, πρέπει να σου πω τι έγινε με τη Ferrari που κατηγορήθηκε ότι παρέβη τον κανονισμό που απαγορεύει στις ομάδες να δίνουν εντολές που επηρεάζουν την έκβαση ενός αγώνα. Η FIA τελικά αποφάσισε πως πράγματι υπήρξε παράβαση του αγώνα, όμως δεν επέβαλε κάποια επιπλέον ποινή! Έτσι οι Ιταλοί την έβγαλαν φτηνά πληρώνοντας μόνο τα $100.000 που είχαν επιβάλει οι αγωνοδίκες στο GP Γερμανίας που έγινε στις 25 Ιουλίου. Λίγες ώρες μας χωρίζουν από το GP της Monza και όλοι ελπίζουμε ότι ο αγώνας αυτός καθώς και οι πέντε ακόμη που θα τον ακολουθήσουν, θα κρατήσουν την αγωνία μας στα ύψη! Λες τελικά να είχε δίκιο ο Whitmarsh;

[Πηγή: Formula1.com | Photo Copyright: FRED DUFOUR/AFP/Getty Images]