Drivers take the start of the Formula One German Grand Prix, at the Hockenheimring circuit on July 25, 2010 in Hockenheim. AFP PHOTO / FRED DUFOUR (Photo credit should read FRED DUFOUR/AFP/Getty Images)

Πολλά και ενδιαφέροντα τα νέα στους κόλπους της F1 λίγο πριν τον αγώνα στη Monza και δε μπορώ να μη σε ενημερώσω για τις εξελίξεις! Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά γιατί είναι και πολλά! Αν διαβάζεις αυτές τις γραμμές, μάλλον ξέρεις τη προβολή που δέχεται το συγκεκριμένο άθλημα! Σωστά; Ο επικεφαλής της McLaren, Martin Whitmarsh, όμως φαίνεται να μη συμφωνεί μαζί σου, δηλώνοντας ότι η F1 πρέπει να αναβαθμιστεί και να προβληθεί καλύτερα. Όμως νομίζω –και διόρθωσε με αν κάνω λάθος– πως δεν είναι αυτός ο σκοπός της F1. Αν θες να “πουλήσει” περισσότερο, δεν έχεις παρά να κάνεις το πρωτάθλημα πιο ενδιαφέρον και τα άλλα θα πάρουν το δρόμο τους!


Και πως θα κάνεις το πρωτάθλημα πιο ενδιαφέρον; Βάζοντας μια 13η ομάδα ας πούμε; Μάλλον όχι, αφού η FIA έχει αντίθεση άποψη! Σε συνεδρίαση που έγινε στο Παρίσι αποφασίστηκε πως στο επόμενο πρωτάθλημα δεν θα συμμετέχει 13η ομάδα και θα συνεχίσουν με τις 12 που ξέρουμε ήδη!

Μάλλον για τη FIA δίνει από μόνο του αρκετό σασπένς το νέο καλεντάρι που περιλαμβάνει μερικές αλλαγές. Με το πρωτάθλημα να ξεκινάει στις 13 Μαρτίου στο Μπαχρέιν και να τελειώνει με τη πίστα της Βραζιλίας στις 27 Νοεμβρίου, οι οδηγοί θα έχουν μπροστά τους 20 αγώνες με τη πίστα της Ινδίας να περιμένει προς το παρόν έγκριση. Για το 2011 λοιπόν το πρόγραμμα έχει ως εξής:

13 Μαρτίου: Μπαχρέιν
27 Μαρτίου: Αυστραλία
10 Απριλίου: Μαλαισία
17 Απριλίου: Κίνα
8 Μαΐου: Τουρκία
22 Μαΐου: Ισπανία
29 Μαΐου: Μονακό
12 Ιουνίου: Καναδάς
26 Ιουνίου: Ευρώπη
10 Ιουλίου: Αγγλία
24 Ιουλίου: Γερμανία
31 Ιουλίου: Ουγγαρία
28 Αυγούστου: Βέλγιο
11 Σεπτεμβρίου: Ιταλία
25 Σεπτεμβρίου: Σιγκαπούρη
9 Οκτωβρίου: Ιαπωνία
16 Οκτωβρίου: Κορέα
30 Οκτωβρίου: Ινδία (αναμονή έγκρισης)
13 Νοεμβρίου: Άμπου Ντάμπι
27 Νοεμβρίου: Βραζιλία

και επειδή ξέρω ότι είσαι παρατηρητικός, είμαι σίγουρος ότι πρόσεξες τις μικρές αλλαγές στη σειρά των αγώνων και ειδικότερα τον αγώνα της Τουρκίας που πλέον είναι πριν από τον αγώνα της Ισπανίας, αλλά και τις πίστες του Άμπου Ντάμπι και της Βραζιλία που αντάλλαξαν θέση.

Λίγο πριν κλείσω και επειδή ξέρω ότι αναρωτιέσαι αλλά ντρέπεσαι να ρωτήσεις, πρέπει να σου πω τι έγινε με τη Ferrari που κατηγορήθηκε ότι παρέβη τον κανονισμό που απαγορεύει στις ομάδες να δίνουν εντολές που επηρεάζουν την έκβαση ενός αγώνα. Η FIA τελικά αποφάσισε πως πράγματι υπήρξε παράβαση του αγώνα, όμως δεν επέβαλε κάποια επιπλέον ποινή! Έτσι οι Ιταλοί την έβγαλαν φτηνά πληρώνοντας μόνο τα $100.000 που είχαν επιβάλει οι αγωνοδίκες στο GP Γερμανίας που έγινε στις 25 Ιουλίου. Λίγες ώρες μας χωρίζουν από το GP της Monza και όλοι ελπίζουμε ότι ο αγώνας αυτός καθώς και οι πέντε ακόμη που θα τον ακολουθήσουν, θα κρατήσουν την αγωνία μας στα ύψη! Λες τελικά να είχε δίκιο ο Whitmarsh;

[Πηγή: Formula1.com | Photo Copyright: FRED DUFOUR/AFP/Getty Images]

  • Sound_Of_Madness

    Περιμένουμε να δούμε με αγωνία τι θα γίνει…
    Άσχετα οπαδικών προτιμήσεων, νομίζω πως ο Hamilton πρέπει να κερδίσει. Είναι η τελευταία του ευκαιρία να ανοίξει μία καλή διαφορά από τον Webber, κ στους επόμενους αγώνες έχει μειονέκτημα έναντι της Red Bull… άρα αν χάσει τον αγώνα το πρωτάθλημα έχει λήξει ήδη.

    Χαιρετίζω την απόφαση το πρωτάθλημα του 2011 να λήξει στον Ιντερλάγο αντί του Abu Dhabi. Να έχει suspense ρε παιδί μου.

    Με την απόφαση της FIA πάντως να μην βάλει 13η ομάδα, έχουν φουντώσει οι φήμες που θέλουν την Epsilon Euskadi να δρα ως τεχνικός βοηθός της HRT…

    Τέλος, 2 νέα από silly season: 1) O Kamui έκλεισε στη Sauber για το 2011 (δικαίως), 2) Ο Petrov φέρεται να δήλωσε πως θα είναι στο σπορ το 2011… σε ποια ομάδα? Lotus has my vote.

  • mika

    Prepei o Ham na kerdisei kai prepei o Button na kaparwsei th 2h thesh gia bohtheia…
    :-) Gia na doume!

    H F1 einai (kai) thleoptiko proion pou poulaei trella,opote ti kanei o gero Bernie??Paei se nees pistes kai xwres pou tou ta skane xontra kai ka8e ligo anakateyei th trapoula me allages pou fernoun ta panw katw gia na exei suspence,opws aytes tou 2013…Exei katanthsei kourastiko kai anousio..Kai dystyxws,mexri na aposyrthei h kalytera na pswfisei aytos (sorry pou ginomai kynikos alla 8ewrw better to 2o option) etsi tha phgainoun ta pragmata..Opoios tou tazei, h plhrwnei, tha einai 8eos..Oi ypoloipoi, ston Kaiada..

    Anyway,pisteyw na doume ena kalo agwna, kai to blammeno Vettel makrya apo hlithia atyxhmata pali..

    • mika

      O Bernie 8ewrei pio endiaferon to prwta8lima me nees pistes ths areskeias tou kai tou kollhtou tou Tilke..This is not always the case..
      :-(

  • Maria

    ….για μια πίστα απο το μακρινό Αμέρικα συζητούσαν να βάλουν στο καλεντάρι……τελικά?……κ συγνώμη, αλλά δεν θέλω ούτε με σφαίρες να πάρει το πρωτάθλημα το ψώνιο ο Χάμιλτον!:-P…..για να μήν πώ το κ@λ@παιδο Αλόνσο!:-P….θα το πάρει ο Γουέμπερ κ ας τον βοηθάει το μονοθέσιο, θα πούν οι καλοθελητές…..γερόλυκε Σούμι, πού είσαι?……γιατί μας απογοήτευσες?!……αχχχχχ μωρέ τί βαρετό πρωτάθλημα!…..καθόλου σασπένς!:-P….ουφ!….πού είναι τα αουτσάϊντερς κ οι εκπλήξεις?:-P……κ πού είσαι μπαρμπούλη Μπέρνι:-P…..μια παραγγελιά!…..θέλω να ανέβει το κασέ-προϋπολογισμός των ομάδων για να ρέει άφθονο χρήμα στις πίστες!!!……μπάς κ δούμε κάτι πιο δημιουργικό-πρωτότυπο κλπ….λέμε τώρα!…..άντε μπράβο!;-P

    • Sound_Of_Madness

      Κ εγώ Webbo θέλω, αλλά αν δεν νικήσει ο Hamilton τον αγώνα… το πρωτάθλημα θα έχει σχεδόν λήξει, οι υπόλοιπες πίστες είναι Red Bull territory, κ θα έχει λιγότερο ενδιαφέρον… άσε που πιστεύω πως η Ferrari δεν θα εξαπολύσει την τελική αντεπίθεση.

      Κ για την πίστα που λες, στο Austin, θα είναι στο calendar του 2012.