Η Lotus ετοιμάζεται πυρετωδώς για το σαλόνι του Παρισιού με την καινούρια Esprit αλλά αυτό δεν την σταματάει από το να δώσει στη δημοσιότητα τα σχέδια για την ολοκαίνουρια Elite. Ένα coupe 2+2 θέσεων που θα κινείται με την βοήθεια ενός V8 με υβριδική τεχνολογία και θα ανταγωνίζεται «στα ίσια» τα αντίστοιχα μοντέλα της Porsche, της Aston Martin και της Ferrari.  H Elite θα είναι μόλις το τρίτο μοντέλο της Lotus σε όλη την ιστορία της με τον κινητήρα μπροστά και σύμφωνα με τον CEO του Group Lotus Dany Bahar είναι «η ενσάρκωση της νέας εποχής στη Lotus»….

Η Elite εγκαταλείπει το σήμα κατατεθέν «στόμα» στην μάσκα για ένα πιο επιθετικό, πιο τετράγωνο design που πιθανότατα θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα στο μέλλον. Πληροφορίες για το εσωτερικό δεν υπάρχουν πέρα από την πρόθεση της Lotus να αναπτύξει μόνη της και να χρησιμοποιήσει φυσικά μία οθόνη αφής μέσω της οποίας θα ελέγχονται και θα ρυθμίζονται όλες οι καίριες λειτουργίες του αμαξιού. Πηγές εκ των έσω λένε πάντως ότι γνωρίζουν ότι πρέπει να βελτιώσουν κατά πολύ την ποιότητα στο εσωτερικό για να ανταγωνιστούν το αγγλο-γερμανικό μέτωπο που μέχρι στιγμής θέτει τα στάνταρ στον συγκεκριμένο τομέα.

Όλες οι εκδόσεις την νέας Elite θα εξοπλίζονται με έναν υπερτροφοδοτούμενο 5.0 λίτρων V8, πιθανότατα τον ίδιο που τοποθετείται στο Lexus LS600h χωρίς φυσικά την υπερτροφοδότηση. Αυτός, θα συνδέεται σε μία υβριδική μετάδοση που θα αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες και ένα επικυκλικό κιβώτιο ταχυτήτων μάλλον από τις γραμμές παραγωγής της ίδιας της Lexus. Τα πλεονεκτήματα του επικυκλικού κιβωτίου σε αντίθεση με τα συμβατικά είναι η εξαιρετικά μειωμένες απώλειες, η ικανότητα για διαχείριση αυξημένης ισχύς αλλά και το εξαιρετικά μικρό μέγεθος. Παρότι οι μηχανικοί στη Lotus δεν έχουν αποφασίσει ακόμα για την μορφή της υπερτροφοδότησης, λέγεται ότι ο κινητήρας θα βγαίνει σε δύο «εκδόσεις». Μία απλή με 540 άλογα και μία που προορίζεται για την R έκδοση με 610 άλογα, ενώ και οι δύο εκδόσεις θα αποδίδουν μέγιστη ισχύ στις 8.000 rpm. Επίσης δεν έχουμε λεπτομέρειες για το πώς θα λειτουργεί το KERS –τεχνολογίας Lotus- με το οποίο θα εξοπλίζεται η Elite ούτε τι απόδοση θα έχει.

Το coupe της Lotus θα έχει μήκος 4.6 μέτρα –μόλις 10 εκατοστά κοντύτερο από την DB9- και βάρος περίπου 1680 κιλά. Με αυτά τα δεδομένα οι υπεύθυνοι στη Lotus υπολογίζουν επιτάχυνση έως τα 100 από στάση σε 3.5 έως 3.7 δευτερόλεπτα ανάλογα και την έκδοση και τελική πάνω από 310 km/h. O Bahar υπέδειξε ότι η κατηγορία των 2+2 με τον κινητήρα μπροστά αντιπροσώπευε το 20% των πωλήσεων της Lotus στο διάστημα 1948-1996 και τόνισε ότι «ο τομέας αυτός ήταν πολύ επικερδής για εμάς στο παρελθόν και η νέα Elite σηκώνει τον πήχη ακόμα ψηλότερα». Εμείς λέμε ψηλότερα ναι, αλλά με τιμή που υπολογίζεται λίγο κάτω από τις 200.000 ευρώ, το να καταφέρεις μεγάλο πλήγμα στο κατεστημένο Porsche/Aston/Ferrari θα είναι εξαιρετικά δύσκολο. Δε θα είναι;

Δελτίο Τύπου

[Πηγή: Lotus]

  • Πανέμορφη!

  • Mika

    Poly kalh,alla den moiazei me Lotus..Kalista tha mporouse na einai Aston…

    • δεν πρέπει οι εταιρίες να προχωρούν σχεδιαστικά; Προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ!