Ήταν πριν 3 δεκαετίες που το πρώτο αυτοκίνητο με αερόσακο (στο τιμόνι) περνούσε την γραμμή παραγωγής . Ένα προνόμιο που το είχαν μέχρι τότε μόνο τα ακριβά αυτοκίνητα και ήταν η απαρχή για να αναπτυχθεί μια ολόκληρη τεχνολογία-βιομηχανία γύρω απ την ανάπτυξη του και τον ραγδαίο πολλαπλασιασμό του (ιδίως τα τελευταία χρόνια).

Την διαδικασία για την ανάπτυξη πιο ασφαλών αυτοκινήτων την έκανε μια Μercedes S-Class του 1980, ενώ η έρευνα και η ανάπτυξη του αερόσακου είχε ξεκινήσει πριν από 13 χρόνια κρυφά από τον ανταγωνισμό, από την ίδια την Mercedes-Benz. Χαρακτηριστικό δείγμα της ασφάλειας που προσφέρει ο αερόσακος είναι ότι στη πρώτη κιόλας χρονιά παρουσίασής του κατάφερε να σώσει περίπου 28.000 ζωές μόνο στις ΗΠΑ (σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του αντίστοιχου υπουργείου μεταφορών των ΗΠΑ) ενώ τα στοιχεία αναφέρουν ότι ο οδηγός και κατ’επέκταση οι επιβάτες που φορούν ζώνη ασφαλείας, με την βοήθεια του αερόσακου έχουν 61% λιγότερες πιθανότητες να τραυματιστούν σε σχέση με αυτούς που δεν φορούν και δεν έχουν αερόσακο.

Στις μέρες μας δεν υπάρχει κανένα αυτοκίνητο που να μην έχει τουλάχιστον 2 αερόσακους (οδηγού-συνοδηγού) ενώ η Daimler-Μercedes Benz μας υπενθυμίζει ότι ο αερόσακος (τουλάχιστον του οδηγού) ήταν στον βασικό εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της ήδη από το 1992, 7 χρόνια περίπου πριν γίνει υποχρεωτικός (σύμφωνα με ευρωπαϊκή οδηγία) για όλα τα αυτοκίνητα που προορίζονταν για την Ευρωπαϊκή αγορά. Να υπενθυμίσουμε ότι Μercedes-Benz είναι μητέρα όχι μόνο του αερόσακου αλλά και του γνωστού μας συστήματος ABS. Το ABS αναπτύχθηκε από την Bosch με την Mercedes-Benz να είναι η πρώτη που το τοποθετεί σε αυτοκίνητο παραγωγής.

Χρόνια Πολλά κ.Αερόσακε, Να τα εκατοστήσεις. Σ’ευχαριστούμε πολύ για ότι μας έχεις προσφέρει

[Πηγή: Mercedes-Benz]

Δελτίο Τύπου (κάντε κλικ για να το διαβάσετε)