Η Maserati παρουσίασε και αυτή με την σειρά της στο Παρίσι την GranTurismo MC Stradale, το ταχύτερο, ελαφρύτερο και δυνατότερο αυτοκίνητο στην γκάμα της. Η έμπνευση για την MC Stradale είναι φυσικά η Trofeo GranTurismo MC και το αγωνιστικό μοντέλο που συμμετέχει στη σειρά αγώνων GT4 της FIA.

Στιλιστικά διαθέτει νέο αεροδυναμικό bodykit με επιθετικούς προφυλακτήρες εμπρός και πίσω που βελτιώνουν την κάθετη αεροδυναμική πίεση και μετατοπισμένες εξατμίσεις στο κέντρο και ψηλά σε σχέση με την απλή –στον δρόμο που χάραξαν οι Ferrari Scuderia. Στο επιπλέον εξοπλισμό ο πιθανός ιδιοκτήτης μπορεί να τοποθετήσει μέχρι και roll cage και αγωνιστικές ζώνες τεσσάρων σημείων […]

Πάμε τώρα στον κινητήρα που κρύβεται κάτω από το μακρύ καπό. Το βάρους 1.770 κιλών αυτοκίνητο, διαθέτει έναν 4.7 λίτρων V8 απόδοσης 450 ίππων με 51 κιλά ροπής. Είναι κατά 110 κιλά ελαφρύτερο, 10 άλογα δυνατότερο και έχει 2 κιλά περισσότερη ροπή από την Gran Turismo S. Η μείωση του βάρους οφείλεται στην αφαίρεση των πίσω καθισμάτων και την χρήση carbon στα μπροστά καθίσματα, καθιστώντας το έτσι το πρώτο διθέσιο αυτοκίνητο παραγωγής της Maserati.

Το αυτοκίνητο έχει αναλογία βάρους 48:52 προσφέροντας του έτσι σταθερότητα στον δρόμο και μέγιστη ταχύτητα 300 χλμ/ώρα. Οι Ιταλοί μηχανικοί τοποθέτησαν επίσης νέες αναρτήσεις, carbon-κεραμικά φρένα της Brembo και ειδικά ελαστικά της Pirelli.

Οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν από τον Φεβρουάριο του 2011 χωρίς ωστόσο να έχει ανακοινωθεί ακόμη η τιμή της. Φωτογραφίες και δελτίο τύπου στη συνέχεια.

Update: Προστέθηκαν περισσότερες live φωτογραφίες.

[Πηγή: Maserati | Live Photos via: autoblog.nl]

Δελτίο Τύπου (κάντε κλικ για να το διαβάσετε)