King of Europe 2010: Η Μάχη της Κρήτης

Σχετικά άρθρα

Όπως έμαθες ήδη πρώτος απ’ολους, ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Drift King Of Europe 2010 στο Λιμάνι του Ηρακλείου Κρήτης. Στις κερκίδες του βρέθηκα κι εγώ για να απολαύσω το θέαμα και μπορώ με ευκολία να πω πως ήταν αξέχαστο! Συνοπτικά, οι νικητές της ημέρας ήταν ο Χρυσανθακόπουλος πρώτος, ο Παπαπάσχος δεύτερος και ο Dunev τρίτος. Πανευρωπαϊκός πρωταθλητής βγήκε ο Dunev, δεύτερος ο Kerenyi και τρίτος ο Ciortan. Ας τα πάρουμε με τη σειρά όμως γιατί είναι πάρα πολλά αυτά που έγιναν αυτές τις 2 μέρες στο λιμάνι.

Το Σάββατο 16 Οκτωβρίου λοιπόν ήταν κυρίως μέρα θεάματος για εμάς τους θεατές και προπόνησης για τους οδηγούς. Είδαμε άπειρα ελεύθερα περάσματα με τον κάθε οδηγό να ξεφαντώνει μέσα στο αμάξι του, πραγματικά οι περισσότεροι γελούσαν την ώρα που ντρίφταραν! Ο αέρας έφερνε τον καπνό στις κερκίδες και η μυρωδιά του καμένου λάστιχου έφτανε μέχρι την Αλικαρνασσό, όμως ήταν τόσο όμορφο αυτό που βλέπαμε που κανείς δεν έφευγε. Οι διπλές μάχες ήταν λίγες εκείνη τη μέρα αλλά ήταν πανέμορφες. Κάποια στιγμή έγινε και μια τριπλή μάχη, γεγονός που μας άφησε όλους άφωνους, αλλά δεν κατάφερα να το τραβήξω λόγω τεχνικών προβλημάτων…

Επιστρέφοντας την επόμενη μέρα αρχικά εντυπωσιάστηκα επειδή ο κόσμος ήταν διπλάσιος σε αριθμό από την προηγούμενη και μάλιστα οι μισοί μείναμε όρθιοι. Όλοι οι οδηγοί ήταν εξαιρετικά βελτιωμένοι σε σχέση με την προηγούμενη μέρα και εδώ θέλω να αναφέρω κάποιους που έκαναν ιδιαίτερα εντυπωσιακή εμφάνιση παρ’ όλο που δεν έφτασαν στον τελικό. Ο Σπίγκος με το απίστευτο Starlet του ήταν απλά εκρηκτικός! Κάποια στιγμή μάλιστα φοβηθήκαμε ότι έπαθε βλάβη το αμάξι του μετά από ένα τετακέ, αλλά κατάφερε να διορθώσει το πρόβλημα έγκαιρα ξεσηκώνοντας ολόκληρη την κερκίδα. Επόμενος είναι ο Πούλιας ο οποίος το Σάββατο φάνηκε λίγο άτολμος αλλά την Κυριακή είχε πλέον αγριέψει πολύ. Ο Τσαντάκης έκανε επίσης μεγάλη εντύπωση όντας από την πρώτη στιγμή απερίγραπτος, με πολύ επιθετική αλλά ταυτόχρονα και σταθερή οδήγηση. Αξέχαστος έμεινε και ο τρελός Ρουμάνος Dobre Niculae ο οποίος πήγαινε κυριολεκτικά σαν δαιμονισμένος. Φυσικά δεν πρέπει να αφήσουμε απ’ έξω τον Παπαδάκη ο οποίος συμμετείχε για πρώτη του φορά σε αγώνα drift και κατάφερε να σταθεί άξιος ανάμεσα σε τόσους έμπειρους οδηγούς. Να σημειωθεί εδώ ότι αναφέρω οδηγούς που ξεχώρισαν για κάποιο λόγο χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι υπόλοιποι δεν ήταν εξ’ ίσου εντυπωσιακοί και θεαματικοί.

Για να συνεχίσουμε όμως να πω ότι κορυφαία στιγμή της ημέρας ήταν όταν ο Χρυσανθακόπουλος νίκησε τον Kerenyi, τον περσινό πρωταθλητή του διαγωνισμού μετά από τρεις απίστευτες μάχες. Το καλύτερο βέβαια ήταν μετά το αποτέλεσμα, όταν οι δύο οδηγοί βγήκαν και έδωσαν συγχαρητήρια ο ένας στον άλλο. Μετά έρχεται η στιγμή που μας τρόμαξε όλους, όταν στον μικρό τελικό για την τρίτη και τέταρτη θέση ο Dunev χτύπησε κατά λάθος το αυτοκίνητο του Καπότη στην μπροστινή δεξιά μεριά. Ο Καπότης κατάφερε να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο του, πολλοί φοβήθηκαν ότι έσπασε το ψυγείο του λόγω του καπνού που έβγαινε από το καπό του, αλλά τελικά δεν ήταν τίποτα σοβαρό και συνέχισαν στον επόμενο γύρο της μάχης τους.

Επειδή όπως και να το κάνουμε είμαι γκρινιάρα, να αναφέρω κάποια μεγάλα μειονεκτήματα που υπήρχαν. Αρχικά η περιγραφή ήταν συχνά ετεροχρονισμένη ή και ανύπαρκτη σε σημαντικές στιγμές. Έπειτα οι κερκίδες ήταν πολύ λίγες ενώ υπήρχε πραγματικά πολύς χώρος για να μπουν άλλες τόσες. Τέλος το πιο σημαντικό κατά την γνώμη μου, η ασφάλεια. Ανάμεσα στην πίστα και τους θεατές το μόνο που υπήρχε ήταν τα σίδερα που έκλειναν την πίστα και στα πέντε μέτρα από εκεί περνούσαν τα αυτοκίνητα. Οι οδηγοί ήταν όλοι έμπειροι και σίγουρα δεν υπήρχε κίνδυνος όταν γινόταν τετακε, ακινητοποιούσαν σχεδόν αμέσως το αυτοκίνητο. Αν όμως κάποιο αυτοκίνητο τουμπάριζε θα έπεφτε κατευθείαν επάνω μας, κυριολεκτικά. Ναι, ξέρω, είμαι υπερβολική, το παραδέχομαι ότι στο θέμα της ασφάλειας το έχω αυτό. Ειλικρινά το προτιμώ όμως. Όπως λένε και οι Άγγλοι ‘Better safe than sorry’.

Κλείνοντας ζητώ συγνώμη για την κακή ποιότητα στις φωτογραφίες και ειδικά στα βίντεο, έκανα πραγματικά ότι καλύτερο μπορούσα για να μπορέσετε να πάρετε μια γεύση απο το κλίμα που επικράτησε τις δύο αυτές μέρες! Δείξτε κατανόηση και πείτε στους αρχισυντάκτες του AutoBlog να μου πάρουν μια επαγγελματική βιντεοκάμερα για να μπαίνω και μέσα στην πίστα από την επόμενη φορά! (Ναι, ξέρω, είναι ωραίο να κάνεις όνειρα!)

httpv://www.youtube.com/watch?v=jiuUWFFD0lM
httpv://www.youtube.com/watch?v=bSDaIaXEG0k
httpv://www.youtube.com/watch?v=9hNAQ3E3Nww
httpv://www.youtube.com/watch?v=5PqyhTaIwak
httpv://www.youtube.com/watch?v=PEVegnrwqjo
httpv://www.youtube.com/watch?v=XNMvBO5idO4
httpv://www.youtube.com/watch?v=XRYFezENKts
httpv://www.youtube.com/watch?v=9ArCT8pV90s
httpv://www.youtube.com/watch?v=x013ER8EIqo
httpv://www.youtube.com/watch?v=XQ623yKihaA
httpv://www.youtube.com/watch?v=Qd5I-DnJ73w
httpv://www.youtube.com/watch?v=GkQRExL4Wh0
httpv://www.youtube.com/watch?v=DU2zJIZqv10
httpv://www.youtube.com/watch?v=eu5eLwzousI
httpv://www.youtube.com/watch?v=XdyTeGwv4-E

[Photos & Video Copyrights: Depy]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyover. Απορρίφθηκε η αίτηση αναστολής

Ξεκινούν και πάλι τα έργα κατασκευής του Flyover στη Θεσσαλονίκη, καθώς το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχαν καταθέσει...

Με πρόσθετες αποζημιώσεις προς τους παραχωρησιούχους κινδυνεύει να επιβαρυνθεί το ελληνικό Δημόσιο

Με πρόσθετες αποζημιώσεις στους παραχωρησιούχους κινδυνεύει να επιβαρυνθεί το ελληνικό Δημόσιο εξαιτίας των καθυστερήσεων στα έργα, οι οποίες προκαλούνται και από τους αργούς χρόνους...

Τέλη κυκλοφορίας: Αλλάζουν όλα στα πρόστιμα. Big brother για τα ανασφάλιστα οχήματα

Aλλαγές στα πρόστιμα που επιβάλλονται στις περιπτώσεις εκπρόθεσμης πληρωμής των τελών κυκλοφορίας αλλά και έναν αυτόματο μηχανισμό ο οποίος θα εντοπίζει άμεσα όσα οχήματα...