Η υπόθεση πρωτάθλημα κατασκευαστών τελείωσε σήμερα στη Βραζιλία αφού ο Sebastian Vettel και ο Mark Webber έκαναν το 1-2 και σε συνδυασμό με την 3η και 16η θέση των μονοθεσίων της Ferrari, και την 4η και 5η θέση των McLaren, πήρε το πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Σε ότι αφορά το πρωτάθλημα των οδηγών, ο Sebastian Vettel πήρε την καρό σημαία και ανέβηκε στην 3η θέση του πρωταθλήματος των οδηγών. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο έτερος πιλότος της RedBull, Mark Webber ενώ στην τρίτη ο Fernando Alonso όπου παρέμεινε στην κορυφή του πρωταθλήματος των οδηγών. Η πρώτη 10αδα συμπληρώθηκε από τους Lewis Hamilton, Jenson Button, Nico Rosberg, Michael Schumacher, Nico Hulkenberg, Robert Kubica και Kamui Kobayashi. Ας δούμε όμως αναλυτικά τι έγινε στον αγώνα.

Ο καιρός ηλιόλουστος σήμερα στο Interlagos με 23 μονοθέσια να εκκινούν από το grid αφού η HRT του Christian Klien αντιμετώπισε πρόβλημα κατά τον γύρο εξόδου της και έτσι εκκίνησε από τα pit. Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Hulkenberg βρέθηκε στο στόμα των λύκων αφού είχε πίσω του όλους τους διεκδικητές του τίτλου. Ο Sebastian Vettel έκανε εκπληκτική εκκίνηση και πέρασε τον νεαρό Γερμανό στην πρώτη στροφή, ενώ λίγο μετά, στην 3η στροφή και ο Mark Webber πέρασε τον Hulkenberg, με τις δυο RedBull να ξεχύνονται μπροστά. Ο Hamilton έδωσε μια μικρή μάχη με τον Alonso, με τον Ισπανό να είναι νικητής και να αναβαίνει στην 4η θέση. Ο Felipe Massa πλασαρίστηκε στην 8η θέση ενώ ο Jenson Button ανέβηκε στην 10η, πίσω από τον Michael Schumacher.

Ο Fernando Alosno δεν ήθελε να χάσει την επαφή του με τις RedBull και πίεζε να περάσει τον Hulkenberg, πράγμα που το κατάφερε στον 7ο γύρο, αλλά είδε την διαφορά του με τις δύο RedBull να εκτινάσσεται στα 10 δευτερόλεπτα. Ο Hamilton θέλησε να περάσει και αυτός τον poleman αφού έχανε 1 δευτερόλεπτο στον γύρο αλλά στον 9ο γύρο σε ενδοεπικοινωνία με την ομάδα ανέφερε ότι δεν έχει πρόσφυση, πράγμα που το άφηνε κολλημένο πίσω από τον Γερμανό, έως ότου ο δεύτερος μπήκε για αλλαγή ελαστικών.

Ο χορός των pitstop άνοιξε στον 12ο γύρο με τον Jenson Button να είναι αυτός που θα μπει πρώτος στα pit ενώ στον επόμενο γύρο τον ακολούθησε ο Felipe Massa ο οποίος χρειάστηκε να μπει ξανά στον 14ο αφού το μπουλόνι του εμπρός δεξιού τροχού του μονοθεσίου του δεν είχε τοποθετηθεί σωστά. Έτσι ο αγώνας του Βραζιλιάνου τερματίστηκε πρόωρα αφού έπεσε στη τελευταία θέση. Στον 13ο γύρο μπήκε και o Rubens Baricchelo για pit stop αλλά και αυτός αντιμετώπισε ένα μικρό πρόβλημα που του στοίχισε σε χρόνο και σε θέσεις.

Ο Hamilton μπήκε για πρώτη φορά στα pit στον 21ο γύρο, όπου βγήκε μπροστά από τον Button ενώ o Fernando Alonso μπήκε στα pit 4 γύρους αργότερα. Στον 26ο ήταν σειρά του Vettel και στον 27ο του Webber να αλλάξουν ελαστικά, κρατώντας όλοι τους τις θέσεις τους που είχαν προτού μπουν στα pit. Αν μπορεί να χαρακτηριστεί κάποιος κερδισμένος ήταν ο Mark Webber ο οποίος μείωσε την διαφορά από τον Vettel αφού έκανε ταχύτερο pitstop.

Ο αγώνας κυλούσε σχεδόν βαρετά με τις δύο RedBull να έχουν κάνει διαφορά ασφαλείας από τον Alonso (η διαφορά του Vettel με τον Alonso ήταν κοντά στα 20 δευτερόλεπτα) και τον Webber να προσπαθεί να μειώσει την διαφορά του από τον Vettel. Ο Tonio Liuzzi όμως στο 51ο γύρο, έχασε τον έλεγχο της Force India στην δεύτερη στροφή, καταστρέφοντας την, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο ασφαλείας να βγει στην πίστα. Θέλοντας να το εκμεταλλευτούν οι Massa, Hamilton, Button και Rosberg μπήκαν για ακόμη μια φορά στα pit και έβαλαν φρέσκα ελαστικά, με τον Rosberg να ξαναμπαίνει στον επόμενο γύρο αφού εκεί στην Mercedes του έβαλαν λάθος ελαστικά.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας έφυγε από την πίστα με τον Vettel να έχει καθαρό πεδίο και να φεύγει ξανά μπροστά, ενώ οι Mark Webber και Fernando Alonso προσπαθούσαν να περάσουν τα αργότερα μονοθέσια που βρέθηκαν μπροστά τους αφού υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας δεν επιτρέπονται προσπεράσεις, και αργότεροι συνδυασμοί είχανε βρεθεί ανάμεσα τους. Έτσι ο Vettel, εκμεταλλευόμενος τα ντουμπλαρίσματα έκανε αμέσως αμέσως διαφορά 3 δευτερολέπτων από τον Mark Webber και 8 από τον Fernando Alosno.

Η Ferrari του Alonso φαινόταν να είναι σε άριστη κατάσταση και ο Ισπανός πίεζε ώστε να φτάσει τον Webber κάνοντας 2-3 φορές ταχύτερο γύρο. Στις πίσω θέσεις, έγινε ένας μικρός χαμός, όταν όλοι πάλευαν να προσπεράσουν αφού λόγω αυτοκινήτου ασφαλείας οι διαφορές είχανε εξανεμιστεί. Τελικά ο Alonso κατάφερε να μειώσει την διαφορά του με τον Αυστραλό κοντά στα 2.5 δευτερόλεπτα αλλά δεν ήταν αρκετό.

Έτσι συμπληρώθηκαν οι 71 γύροι του Βραζιλιάνικου Grand Prix στην πίστα του Interlagos με τον Sebastian Vettel να παίρνει την καρό σημαία. Ταχύτερος γύρος του αγώνα από τον Lewis Hamilton στον 66 γύρο με 1:13.851.

Η RedBull πήρε το πολυπόθητο πρωτάθλημα κατασκευαστών με 469 βαθμούς, η McLaren έμεινε στην 2η θέση με 421 και η Ferrari στην 3η με 389.

Σε ότι αφορά αυτό των οδηγών η τράπουλα ανακατεύτηκε ακόμη περισσότερο.

Ο Alonso με τους 15 βαθμούς που πήρε παρέμεινε στην πρώτη θέση με 246 βαθμούς βλέποντας την διαφορά του με τον Mark Webber να μειώνεται μόλις κατά 3 βαθμούς αφού ο Αυστραλός με τους 18 βαθμούς που πήρε σήμερα έφτασε τους 238. Στην 3η θέση ανέβηκε ο Sebastian Vettel φτάνοντας έτσι στους 231. Ο Hamilton έχει ακόμη μαθηματικές ελπίδες για τίτλο αφού έχει 222 βαθμούς και ελπίζει σε ένα θαύμα στο Abu Dhabi ενώ ο Jenson Button έμεινε οριστικά εκτός της διεκδίκησης του πρωταθλήματος.

Το πρωτάθλημα θα κριθεί στην μαγευτική πίστα του Abu Dhabi που θα διεξαχθεί την επόμενη εβδομάδα, το τριήμερο 12-14 Νοεμβρίου. Αναλυτικά τα αποτελέσματα, αλλά και οι βαθμολογίες τόσο στο πρωτάθλημα οδηγών όσο και των κατασκευαστών στη συνέχεια.

FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO PETROBRAS DO BRASIL 2010

Provisional Results

Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Pts
1 5 Sebastian Vettel RBR-Renault 71 1:33:11.803 2 25
2 6 Mark Webber RBR-Renault 71 +4.2 secs 3 18
3 8 Fernando Alonso Ferrari 71 +6.8 secs 5 15
4 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 71 +14.6 secs 4 12
5 1 Jenson Button McLaren-Mercedes 71 +15.5 secs 11 10
6 4 Nico Rosberg Mercedes GP 71 +35.3 secs 13 8
7 3 Michael Schumacher Mercedes GP 71 +43.4 secs 8 6
8 10 Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 70 +1 Lap 1 4
9 11 Robert Kubica Renault 70 +1 Lap 7 2
10 23 Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 70 +1 Lap 12 1
11 17 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 70 +1 Lap 14
12 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 70 +1 Lap 22
13 16 Sebastien Buemi STR-Ferrari 70 +1 Lap 19
14 9 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 70 +1 Lap 6
15 7 Felipe Massa Ferrari 70 +1 Lap 9
16 12 Vitaly Petrov Renault 70 +1 Lap 10
17 22 Nick Heidfeld BMW Sauber-Ferrari 70 +1 Lap 15
18 19 Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 69 +2 Lap 20
19 18 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 69 +2 Laps 18
20 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 69 +2 Laps 17
21 21 Bruno Senna HRT-Cosworth 69 +2 Laps 24
22 20 Christian Klien HRT-Cosworth 65 +6 Laps 23
Ret 25 Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 62 +9 Laps 21
Ret 15 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 49 Accident 16

Βαθμολογία Οδηγών

Pos Driver Nationality Team Points
1 Fernando Alonso Spanish Ferrari 246
2 Mark Webber Australian RBR-Renault 238
3 Sebastian Vettel German RBR-Renault 231
4 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 222
5 Jenson Button British McLaren-Mercedes 199
6 Felipe Massa Brazilian Ferrari 143
7 Nico Rosberg German Mercedes GP 130
8 Robert Kubica Polish Renault 126
9 Michael Schumacher German Mercedes GP 72
10 Rubens Barrichello Brazilian Williams-Cosworth 47
11 Adrian Sutil German Force India-Mercedes 47
12 Kamui Kobayashi Japanese BMW Sauber-Ferrari 32
13 Nico Hulkenberg German Williams-Cosworth 22
14 Vitantonio Liuzzi Italian Force India-Mercedes 21
15 Vitaly Petrov Russian Renault 19
16 Sebastien Buemi Swiss STR-Ferrari 8
17 Pedro de la Rosa Spanish BMW Sauber-Ferrari 6
18 Nick Heidfeld German BMW Sauber-Ferrari 6
19 Jaime Alguersuari Spanish STR-Ferrari 3
20 Heikki Kovalainen Finnish Lotus-Cosworth 0
21 Jarno Trulli Italian Lotus-Cosworth 0
22 Karun Chandhok Indian HRT-Cosworth 0
23 Bruno Senna Brazilian HRT-Cosworth 0
24 Lucas di Grassi Brazilian Virgin-Cosworth 0
25 Timo Glock German Virgin-Cosworth 0
26 Sakon Yamamoto Japanese HRT-Cosworth 0
27 Christian Klien Austrian HRT-Cosworth 0

Βαθμολογία Κατασκευαστών

Pos Team Points
1 RBR-Renault 469
2 McLaren-Mercedes 421
3 Ferrari 389
4 Mercedes GP 202
5 Renault 145
6 Williams-Cosworth 69
7 Force India-Mercedes 68
8 BMW Sauber-Ferrari 44
9 STR-Ferrari 11
10 Lotus-Cosworth 0
11 HRT-Cosworth 0
12 Virgin-Cosworth 0

[Πηγή: Formula 1 | Photos Copyright: Mark Thompson/Getty Images, MAURICIOLIMA/AFP/Getty Images, REUTERS/Sergio Moraes, AP Photo/Ricardo Mazalan, Paul Gilham/Getty Images, Clive Mason/Getty Images]

Με άλλον ένα θρίαμβο της Red Bull ολοκληρώθηκε το Grand Prix Βραζιλίας. Ο Sebastian Vettel πήρε τη νίκη και ο Mark Webber συμπλήρωσε το εκπληκτικό -αν και κάπως αμήχανο-1-2, τερματίζοντας στη 2η θέση. Ο Fernando Alonso ήταν επίσης κερδισμένος καθώς με την 3η θέση παρέμεινε για τα καλά στην κορυφή της βαθμολογίας και στο κυνήγι του πρωταθλήματος, καθώς του αρκεί πλέον ένα βάθρο στον τελευταίο αγώνα για να εξασφαλίσει τον τίτλο. Ακολούθησαν οι Lewis Hamilton, Jenson Button, Nico Rosberg, Michael Schumacher, Nico Hulkenberg, Robert Kubica και Kamui Kobayashi.

Εκκίνηση

Τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στο grid με τον καιρό να είναι καλός και τη θερμοκρασία αυξημένη, ειδικά στην επιφάνεια της ασφάλτου που έφτανε στους 50 βαθμούς. Στη σχάρα πάντως στήθηκαν 23 και όχι 24 μονοθέσια καθώς η HRT του Christian Klien ακινητοποιήθηκε στο δρόμο προς το grid και ο Αυστριακός εκκίνησε από το pitlane. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα και οι δύο οδηγοί της πρώτης σειράς έκαναν καλή εκκίνηση αλλά στην πρώτη στροφή ο Sebastian Vettel ήταν αυτός που έστριψε πρώτος, μπροστά από τον Nico Hulkenberg που είχε την pole. Ο νεαρός Γερμανός έχασε και τη 2η θέση από τον Mark Webber λίγο αργότερα, ύστερα από ένα μικρό λάθος στην 3η στροφή.

Πιο πίσω ο Lerwis Hamilton έμεινε στην 4η θέση αλλά δέχτηκε μεγάλη πίεση από τον Fernando Alonso. Ο Βρετανός επίσης δεν απέφυγε το λάθος στο φρενάρισμα και είδε τον Ισπανό να τον περνάει για την 4η θέση. Ο Jenson Button κέρδισε μερικές θέσεις και ανέβηκε στην 9η αλλά την έχασε λίγο αργότερα από τον Michael Schumacher, ενώ ο Felipe Massa βρισκόταν στην 8η θέση.

Καθώς οι δύο Red Bull απομακρύνονταν στις δύο πρώτες θέσεις, ο Fernando Alonso παρέμενε εγκλωβισμένος πίσω από τον σαφώς πιο αργό Hulkenberg. Ο Ισπανός χρειάστηκε αρκετούς γύρους για να περάσει τη Williams και όταν τα κατάφερε οι Vettel και Webber είχαν ξεφύγει σχεδόν κατά 10 δευτερόλεπτα. Ο επόμενος που έμεινε κολλημένος πίσω από τον Hulkenberg ήταν ο Lewis Hamilton, ο οποίος όμως παρά την ικανότητά του στο προσπέρασμα δεν έβρισκε τρόπο να περάσει.

Pit stop

Στο 12ο γύρο του αγώνα άρχισαν οι αλλαγές ελαστικών, με τον Jenson Button να μπαίνει πρώτος στα pit. Στον επόμενο γύρο τον ακολούθησε ο Felipe Massa. Όμως, το μπουλόνι στον εμπρός δεξί τροχό του Βραζιλιάνο δεν βιδώθηκε καλά, κάτι που τον ανάγκασε να επιστρέψει στον επόμενο γύρο στα pit. Καταστροφή για τον αγώνα του Massa, που έπεσε στην τελευταία θέση.

Οι πρωτοπόροι έμειναν μερικούς γύρους ακόμα στην πίστα μέχρι τις δικές τους αλλαγές. Ο Lewis Hamilton μπήκε στον 21ο γύρο και βγήκε ακριβώς μπροστά από τον Button, ο οποίος στο μεταξύ είχε καταφέρει να κερδίσει αρκετές θέσεις. Στον 25ο γύρο μπήκε ο Fernando Alonso και στους δύο επόμενους ακολούθησαν διαδοχικά οι Vettel και Webber. Όλα πήγαν καλά και στα τρία pit stop και οι τρεις πρωτοπόροι βγήκαν στην πίστα με την ίδια σειρά και χωρίς να έχουν κάποιον μπροστά τους.

Πιο πίσω, ο Lewis Hamilton βρέθηκε πίσω από τον Kamui Kobayashi, τον οποίο όμως πέρασε στο τέλος της ευθείας ενώ ο Nico Rosberg εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι ο Michael Schumacher έχανε χρόνο πίσω από τον Adrian Sutil και βρέθηκε μετά το pit stop του μπροστά και από τους δύο. Ο poleman Nico Hulkenberg είχε πέσει στη 10η θέση μετά τα pit stop και δεχόταν την πίεση του Robert Kubica.

Όλα όσα συνέβαιναν πιο πίσω ελάχιστα έδειχναν να απασχολούν τους οδηγούς της Red Bull, που έκαναν δικό τους αγώνα στην κορυφή, με τον Alonso να βρίσκεται σχεδόν 20 δευτερόλεπτα πιο πίσω. Ο Vettel εξακολούθησε να προηγείται του Webber, ο οποίος προσπαθούσε να τον πλησιάσει – και έδειχνε να τα καταφέρνει.

Αυτοκίνητο Ασφαλείας

Η κατάσταση περιπλέχθηκε λίγο όταν οι Vettel και Webber έφτασαν πίσω από ένα τρενάκι 8 μονοθεσίων στα οποία έπρεπε να ρίξουν γύρο, αλλά δεν άλλαξε δραματικά. Οι δύο οδηγοί της Red Bull άρχισαν να τους περνούν διαδοχικά, με τη μεταξύ τους διαφορά να παραμένει λίγο-πολύ σταθερή. Στον 51ο γύρο όμως έγινε η ανατροπή. Ο Tonio Liuzzi έχασε τον έλεγχο της Force India στη 2η στροφή και χτύπησε στις μπαριέρες, με αποτέλεσμα το μονοθέσιό του να καταστραφεί και να βγει στην πίστα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας.

Καθώς τα προσπεράσματα υπό το καθεστώς SC δεν επιτρέπονται, ανάμεσα στον Vettel, τον Webber και τον Alonso βρέθηκαν αρκετά μονοθέσια. Στη McLaren βρήκαν την ευκαιρία να βάλουν τους οδηγούς τους για άλλη μία αλλαγή ελαστικών, κάτι που έκανε και ο Nico Rosberg. Στη Mercedes όμως έκαναν ένα λάθος με τα ελαστικά που έβαλαν στο μονοθέσιό του και αναγκάστηκαν να τον ξανακαλέσουν.

Όταν το SC έφυγε από την πίστα ο Sebastian Vettel είχε το πλεονέκτημα καθώς είχε καθαρή πίστα μπροστά του τη στιγμή που οι Webber και Alonso είχαν να απαλλαγούν από τα πιο αργά μονοθέσια. Ο Γερμανός εκμεταλλεύτηκε αυτό το πλεονέκτημα με τον καλύτερο τρόπο, σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο και ανεβάζοντας τη διαφορά του από τον ομόσταβλό του στα 3 δευτερόλεπτα και από τον Ισπανό της Ferrari στα 8.

Οι τρεις πρώτοι στους επόμενους γύρους ακολούθησαν καταιγιστικό ρυθμό, ανταλλάσσοντας μεταξύ τους ταχύτερους γύρους. Ο Vettel έδειχνε άνετος στην πρώτη θέση ενώ ο Alonso ήταν αυτός που προσπαθούσε να πλησιάσει τον Webber και να τον απειλήσει για τη 2η θέση. Πιο πίσω δίνονταν συνεχείς μάχες καθώς οι διαφορές είχαν μηδενιστεί από το SC και πολλοί προσπαθούσαν να κερδίσουν θέσεις.

Ραντεβού στο Abu Dhabi

Παρά την προσπάθεια του Alonso, οι θέσεις των πρώτων δεν άλλαξαν μέχρι το τέλος και ο Sebastian Vettel πήρε την καρό σημαία, με τον Mark Webber να συμπληρώνει το 1-2 της Red Bull και τον Fernando Alonso να ανεβαίνει στο βάθρο. Ακολούθησαν οι Lewis Hamilton, Jenson Button, Nico Rosberg, Michael Schumacher, Nico Hulkenberg, Robert Kubica και Kamui Kobayashi.

Μετά το αποτέλεσμα αυτό στη Βραζιλία, ο Alonso παρέμεινε στην πρώτη θέση της βαθμολογίας και έχει 246 βαθμούς ενώ ο Webber μείωσε τη διαφορά στους 8, φτάνοντας στους 238 και ο Vettel ανέβηκε στην 3η θέση με 231. Ο Hamilton με 222 βαθμούς έχει ακόμα μαθηματικές ελπίδες ενώ ο Button έμεινε οριστικά εκτός μάχης. Η Red Bull εξασφάλισε το πρωτάθλημα κατασκευαστών καθώς έφτασε στους 469 βαθμούς με τη McLaren στη 2η θέση και τη Ferrari στην 3η.

Όλα πλέον θα κριθούν στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, στο Abu Dhabi, που θα διεξαχθεί την επόμενη εβδομάδα, το 3ήμερο 12-14 Νοεμβρίου.

  • Kostas RedBull

    Το ένα το πήραμε !!! πάμε για το άλλο τώρα !!!!!!!

  • bandy

    THIS IS MADNESS!FINALLY,WE GOT IT!!!!ΕΛΑ Κ ΤΟ ΑΛΛΟ Γ@ΜΩ….

  • rospie

    duskolo to vlepw gia alonso …..

    • Baggelis

      Αν τερματίσουν και στο ABU Dhabi παλι Vettel, Webber, alonso παγκοσμιος πρωταθλητης είναι ο Ισπανός.
      Και μπορεί να τερματήσει πίσω απο τις RedBull.

  • Kostas

    Δεν γίνεται σπάσει ο κινητηρας του Alonso να πάρουμε το πρωτάθλημα άνετα; xaxaxaxa

  • mika

    Baggelis: Αν τερματίσουν και στο ABU Dhabi παλι Vettel, Webber, alonso παγκοσμιος πρωταθλητης είναι ο Ισπανός.
    Και μπορεί να τερματήσει πίσω απο τις RedBull.  

    Etsi..Akoma kai an nikhsei o Webber kai einai 3os o Alonso,pali o Ispanos to pairnei..
    Nomizw pws m ayto pou ekanan shmera h RBR, phre to tyraki,twn kataskeyastwn,kai exasan to tyrokomeio oloklhro,dhladh to prwta8lilma twn odhgwn..As einai..Afou den bazoun myalo, kaneis den tha tous ftaiei meta…

    An thymaste,otan o Soumi phre epitelous ton 1o tou titlo me th Ferrari,kahke h Italia..Th prohgoumenh xronia,an den kanw lathos,exase twn odhgwn ki eixe parei apla twn kataskeyastwn…Den kounhthike roupi…Molis phre twn odhgwn,egine O xamos..
    :-)

    • Ακριβώς! αυτό είχε γίνει με την ferrari και τον schumi ;)

    • Cosmas

      o alonso exei 246+15(3η θέση στο dubai)= 261
      ο webber εχει  238+25(1η Θέση στο dubai)=263 —-> πρωταθλητής webber
      αυτό που λες ισχύει αν ο webber τερματίσει πρώτος στο dubai και o alonso δεύτερος τοτε:
      webber = 263 kai alonso=246+18=264..
      παντως αν κάνει η red bull και παλι 1-2 με vettel kai webber και o alonso τερματίσει 5ος.
      τότε όλοι webber=alosno=vettel=256!!!! me vettel kai alosno na εχουν ο καθένας 5νικες , 2δευτερες και 3 τρίτες ο καθένας…… και στις τέταρτες ο vettel 3 και ο alonso 2….. οπότε το παίρνει ο vettel.

  • maria

    ……κ πάλι θα το πώ!……..πιστεύω ότι αυτό το πρωτάθλημα, όσο κ εάν δεν αρέσει στους άσπονδους φίλους:-P, θα το πάρει ο Webber!…..δεν είναι μόνο το μονοθέσιο, είναι κ ο οδηγός, γι’αυτό κ πιστεύω ότι το αξίζει!…είναι άλλωστε πια μεγάλος κ άγνωστο αν θα έχει άλλη τέτοια ευκαιρία!?……θα προτιμούσα πραγματικά να υπήρχε ένας αξιόλογος νέος οδηγός με ένα δικό του ξεχωριστό τρόπο οδήγησης, αλλά τα καλά παλιά χρόνια με οδηγούς όπως ο Senna κ ο Schumi κ η παρέα των οδηγών εκείνης της εποχής, μάλλον θα αργήσουν να επαναληφθούν:-P……δεν υπάρχει άξιος ανταγωνιστικός οδηγός, άποψή μου:-P….

    • Monder

      aksios antagwnisths uparxei alla to 2o miso tou prota8lhmatos dn ton pigene eite apo diko tou la8os eite tis tuxhs eite tou webber ean eixe va8mologi8ei se autous tous 2 na sou pw oxi tous 3 twra 8a eixame prota8lhth alla etsi einai h zwh prepei na se pigenei k ligo k exei apodiksei o sugkekrimenos exei thn stofa tou prwta8lhth k oti k mono8esio exei 8a to paei sta oria tou…. autos gia mena einai odhgos k +oti dn eixe kapoio oikonomiko paketo piso tou na ton stirizei to mono pou exei einai to talento tou k mono auto ftanei ston sugkekrimeno an8rwpo na stef8ei prota8lhths….

    • Mika

      Pes ta re Monder….Mazi sou…
      :-)

      Maria,mono esy blepeis aspondous filous edw mesa…I wonder why…

    • Sound_Of_Madness (Χρήστος)

      Monder:
      i) O Hamilton ήταν στην ομπρέλα της McLaren από τα 14-15 του. Αυτό σήμαινε πως είχε όλες τις απαιτούμενες προυποθέσεις να αναπτύξει το ταλέντο του… κ έτσι οι χορηγίες δν ήταν απαιτούμενες. Βλ di Resta για αντίστοιχο παράδειγμα, ίσως όχι αντίστοιχου ταλέντου, αλλά παρόμοιας μεθόδου προώθησης
      ii) Όλοι οι οδηγοί είχαν τις στιγμές τύχης ή ατυχίας. Τι να πει ο Vettel που έχασε 63 βαθμούς σε 3 αγώνες (Bahrain, Australia, Korea) από μηχανικά λάθη, ενώ προηγούταν κ στους 3? Δε λέω πως ο Vettel το αξίζει, απλά, η ατυχία είναι μέρος των αγώνων… κ πρέπει να το αποδεχόμαστε αυτό.

    • mazi soy!

  • johnnyxp64

    Cosmas: o alonso exei 246+15(3η θέση στο dubai)= 261
    ο webber εχει  238+25(1η Θέση στο dubai)=263 —-> πρωταθλητής webber
    αυτό που λες ισχύει αν ο webber τερματίσει πρώτος στο dubai και o alonso δεύτερος τοτε:
    webber = 263 kai alonso=246+18=264..
    παντως αν κάνει η red bull και παλι 1-2 με vettel kai webber και o alonso τερματίσει 5ος.
    τότε όλοι webber=alosno=vettel=256!!!! me vettel kai alosno na εχουν ο καθένας 5νικες , 2δευτερες και 3 τρίτες ο καθένας…… και στις τέταρτες ο vettel 3 και ο alonso 2….. οπότε το παίρνει ο vettel.  

    ox thee mou PANIC!!!!!

  • Θα μας βγάλουν την ψυχή πάλι…κάθε χρόνο τα ίδια (με εξαίρεση πέρσυ φυσικά)…Άντε να δούμε, μερικές μέρες ακόμα. Και μου κάνει εντύπωση πως όλοι ξεχάσανε ξαφνικά τις McLaren. Οκ είναι εκτός διεκδίκησης αλλά μπορεί ανάλογα με την απόδοση που θα έχουν να κρίνουν το πρωτάθλημα. Πάντως το γεγονός οτι οι RBR είναι δυνατές παντού και η Ferrari θα είναι πιο δυνατή στο Abu Dhabi απο ότι στη Βραζιλία με κάνει να πιστεύω οτι θα είναι φινάλε ακατάλληλο για καρδιακούς…Ποιος ξέρει, ίσως και ο Massa θυμηθεί οτι οδηγάει για Ferrari και κάνει και έναν καλό αγώνα γιατί μέχρι τώρα, μηδέν!
    Υ.Γ. Όποιος και να το πάρει θα είναι απολύτως δίκαιο!!! Α-Π-Ο-Λ-Υ-Τ-Ω-Σ δίκαιο. Απο εκεί και πέρα είναι θέμα προτιμήσεων.
     

    • Monder

      file mou +fwnw oti dn 8a einai gia kardiakous alla oxi oti einai apolutos dikaio me ton alonso k to klasiko minima fernando is faster than u k tis pteriges tis rbr na kovoun voltes pano kato k h fia na min kanei tpt…

  • Mika

    Alx,den ksexasame tis Mclaren,dystyxws h apodosh tous exei pesei poly teleytaia kai einai h 3h omada…
    :-(
    Safws kai mporei o Hamilton na xwthei anamesa stous 3 prwtous kai na ephreasei ton titlo,kai makari na to kanei..Me bash ayta pou blepoume omws stous teleytaious agwnes,to blepw poly dyskolo..Krima..
    As kanoun sth RBR kales proponhseis ti tha kanoun ston agwna..Giati an ta pragmata pane kala,kai exoume kai tous 3 mesa sto paixnidi mexri to telos,endiaferon tha exei AN telika dwsei o Vettel th thesh tou sto Webber,pws tha einai panw sto ba8ro oloi tous,klp..
    To mono pou den thelw th Kyriakh einai na exoume ena ba8ro fiasko…
    Apo ekei kai pera,apo th stigmh pou den tha to kerdisei h omada ths protimhshs mou,apla me noiazei na exoume ena kalo show,ki adiaforw poios tha to parei..

  • Sound_Of_Madness (Χρήστος)

    Συμφωνώ με τον Alx. Όποιος κ να το πάρει θα είναι λίγο ποΛύ δίκαιο. Βέβαια θα χαλαστώ λίγο αν το πάρει ο Ferni με διαφορά 7 βαθμών ή κάτω, αλλά η ανατροπή που έχει κάνει στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος δείχνει στόφα…
     
    Πάντως, το οδηγών μάλλον (αν) θα το χάσει η Red Bull, παρά θα το πάρει ο οποιοσδήποτε… έχει πάρει 14 poles από τις 18 διαθέσιμες (ας όψονται ο Ferni, o Hamilton κ ο Hulkenberg), κ όμως εξασφαλίζει στον προτελευταίο αγώνα το WCC κ απειλεί να χάσει το WDC…

  • maria

    …….δεν θεωρώ οδηγάρες τον Alonso κ Hamilton, γι’αυτό είπα ότι δεν υπάρχει καλός πραγματικά οδηγός κ ας μή συμφωνούν μαζί μου κάποιοι, όπως κ εσύ Mika που μου την είπες κ μια φορά άκομψα(όσο αφορά το σχόλιό σου)……κ ναι συμφωνώ με τον Χρήστο ότι είχε την ευκαιρία να εξελιχθεί πολύ καλύτερα ο Hamilton κ οι δικαιολογίες ότι πάντα βρίσκεται κάποιος να τον χυπήσει κ χάνει τα GP κ τις λοιπές ατυχίες, είναι μέσα στο παιχνίδι όλων των οδηγών…..(παιδιά με δυσκολεύετε πολύ με τους λατινικούς χαρακτήρες που χρησιμοποιείτε για να σας διαβάσω, κυρίως όταν γράφετε μεγάλα σχόλια!…….ουφ!)

    • Mika

      Einai diko sou thema na thewreis pws sou thn eipa akompsa,den pisteyw pws isxyei kati omws kai pws to ekana..Isws exei na kanei me tis anohsies pou egrafes (ekeinh th dedomenh stigmh) an thymasai…Isa isa,hmoun poly epieikhs!

  • Θα ετοιμάσω ένα άρθρο με τα πιθανά σενάρια για το πως μπορεί ο κάθε ένας από τους τέσσερις διεκδικητές να πάρει πρωτάθλημα!

  • maria:…(παιδιά με δυσκολεύετε πολύ με τους λατινικούς χαρακτήρες που χρησιμοποιείτε για να σας διαβάσω, κυρίως όταν γράφετε μεγάλα σχόλια!…….ουφ!)  

    Πες τα Μαρία!!!! :D :D :D

    • Mika

      Επειδη αυτο το σχολιο πι8ανον να ειναι (και) για μενα,απλα να πω πως για καποιους που εχουν σπουδασει στο εξωτερικο και που στη δουλεια τους συνεχιζουν να γραφουν σε αγγλικα,γιατι απευ8υνονται σε ξενες αγορες,ειναι πιο ευκολο και κυριως γρηγορο να γραφουν greeklish…
      Ουτως η αλλως,στα κλεφτα απο τη δουλεια κανουμε τα σχολια!!
      :-)
      Δεν προσβαλομαι κα8ολου λοιπον αν καποιος δεν μπορει να με διαβασει γιατι τον πονανε τα ματακια του!Μπορει να με παραλειψει καθε φορα!Θα γλυτωσει και το δικο του χρονο,οποτε ολα καλα!

      Eyxaristw poly!!!
      :-) 

  • maria

    ….μεγάλη εντύπωση έχεις για τον εαυτό σου Mika!…..ξεχνάς πώς είμαι η μοναδική γυναίκα που έχω εδώ άποψη για την F1 κ μάλλον αυτό σε ενοχλεί!

    • Mika

      Κανεις και παλι λα8ος…Δεν εχω μεγαλη γνωμη για τον εαυτο μου, αλλα κι αν την εχω, αυτο δεν αφορα εσενα…Νομιζω?
      2ον, παλι κανεις λα8ος,δεν εχω κανενα προβλημα ουτε με σενα,ουτε με τις γυναικες και τη F1,ουτε με απασχολει γιατι εχεις φαει τετοιο κολλημα μ αυτο το θεμα..
      Ειλικρινα,ομως..
      :-(

  • stirizoume anoixta tis gunaikes sthn f1 maraki exeis k mhxanologikes apopseis 8a mou arese afou asxolise na dieurineis k allo tous orizontes sou k na ksereis ligo pio polupleura to sport pou parakolou8eis

    • Mika

      Symfwnw apolytws kai to lew me kathe kalh diathesh,estw ki h Maria mporei na amfibalei…
      :-)

  • Μην αρπάζεστε ρε παιδιά! :D Την πλάκα μας κάνουμε

  • Mika

    +10000 autoblogger!!!!

  • maria

    ……αυτό το πρωτάθλημα δεν θα το πάρουν οι Alonso κ Hamilton(καλά αυτός χρειάζεται πολύ περισσότερη πια τύχη για κάτι τέτοιο!), αυτό πιστεύω;-P

  • bandy

    χαχαχαχχχαχχα.μικα κ μαρια…καμια ομαδα κ κανενασ οδηγος της f1 δεν σας χαρτζιλικωνει.οποτε μην τρελαινεστε ρε.απολαυστε το ως εχει.την μαρια θα την δικαιολογουσα μονο αν νταραβεριζοτανε με τον webber.(ομορφοπαιδο ειναι αλλωστε).οσο για σε βρε μικα μου..δε νομιζω να δουλευεις στην mclaren.μονο ετσι θα δικαιολογουσα το παθος σου.κι επειδη με κανατε κι εκλασα στο γελιο μεσημεριατικα..θα πιω ενα redbullaki στην υγειας σας.AB..μη μπεις στον κοπο για το αρθρο αντρα μου..ο webber θα το παρει κι ειρωνια ειναι πως παιζει να τον βοηθησει κι ο vettel.καλο σεναριο αυτο…..ετσεεεεεεεεεεεεεεεε??????????
     

  • Mika

    Giati re Bandy,mono oi Ferraristi exoun pa8os????
    Ki emeis den pame pisw!!!Akou ekei!!
    Isa isa,xalaros eimai,afou den exw elpida gia fetos,8a to apolaysw opws kai na exei..!Giati esy pou ekanes trella comments sthn arxh, douleyeis kai poylas Reb Bull isotonika???
    xaxa…
    Pio poly tha pikrathoun aytoi pou koptontai ekaterwthen gia to titlo..
    :-)
    Egw,araxtos eimai!Tha xwnw ta mpinelikia mou opou thelw!!!Den h8ela na eimai s ayth th 8esh,alla ti na kanw!Xaxa

    • bandy

      ναι ρε μικα..η διαφορα ειναι οτι εσεις εχετε πιει μπολικο νερο.εμεις τωρα φτασαμε στην πηγη..κι η διψα ειναι μεγαλη.αφου ξερεις πως ειναι.αλλωστε ποτε δεν ημουν ferarristi.ο mika hakinnen ηταν ο λογος που αφοσιωθηκα στην f1.οταν εφυγε,μονο που δεν πενθησα.το γυρισα στην redbull γιατι κατι ειδα σ αυτην κ μου σκασε.κ παρεμεινα εκει.

    • Mika

      Kserw pws einai…Kai kserw poso ponese otan to xasame mesa apo ta xeria mas me th kontra Alonso-Hamilton kai to dwrisame ston Kimi..Ayto den xwneyetai me tipota..Kai pws,otan eixame ton Kimi,eftase 2 fores sto para 1,na to parei apo ton Soumi,ki olo skontafte..
      Gia to Hakkinen,symfwnw,tou eixa megalh adynamia,eksou kai to nickname..
      Elpizw na eisai sth RB apo thn arxh ths,sta 6 xronia,ki oxi ta 2 teleytaia mono,pou exei anebei shmantika..
      Gia etsi einai h arrwsteia..Mazi sta kala kai kyriws,mazi kai sta asxhma..
      :-)

  • johnnyxp64

    maria: ……αυτό το πρωτάθλημα δεν θα το πάρουν οι Alonso κ Hamilton(καλά αυτός χρειάζεται πολύ περισσότερη πια τύχη για κάτι τέτοιο!), αυτό πιστεύω;-P  

    οπως και να χει παιδια αγορια και κοριτσια ο τελικος θα ειναι πραγματικα τελικος και αυτο ειναι τεραστιο κερδος για ολους μας! θα γινει χαμος τα κομπιουτερακια θα παρουν φωτια οταν θα γινεται μια προσπεραση θα εχουμε ισως και συγκρουσεις λογο αγχους και στρες πανικος!!!!!

    οι αραβες θα βγαλουν ΠΟΛΥ χρημα απο αυτον τον αγωνα και προσωπικα πιστευω οτι αυτη η αλλαγη στην βαθμολογια που εκανε ο “Γέρος” ειναι οτι καλητερο εχει κανει εδω και χρονια!

    • Έχω την εντύπωση johnnyxp64 ότι άκουσα απο το BBC να λένε οτι ακόμα και με το προηγούμενο σύστημα οι 3 θα ήταν πολύ κοντά στην βαθμολογία. Οπότε δεν έχει σημασία το σύστημα (ακόμα και με το πανηλίθιο σύστημα με τα μετάλια που ήθελε να περάσει ο Bernie θα ήταν τελικός ο τελευταίος αγώνας!) αλλά το πρωτάθλημα στο σύνολό του.

    • Mika

      Akribws,swstos o Alx,akoma kai to palio systhma,oi diafores tha htan pio sympyknwmenes..
      Oute logos gia ta metallia pantws,eytyxws pou den egine ayto,tha stamataga na blepw F1,tha protimousa enorganh gymnastikh h agwnes ping pong h bowling!!!

  • Monder: file mou +fwnw oti dn 8a einai gia kardiakous alla oxi oti einai apolutos dikaio me ton alonso k to klasiko minima fernando is faster than u k tis pteriges tis rbr na kovoun voltes pano kato k h fia na min kanei tpt…   

    Και επαναλαμβάνω. ΑΠΟΛΥΤΩΣ δίκαιο. Για το πρώτο δεν θα κάνω σχόλιο, το έχουμε αναλύσει, το έχουμε σχολιάσει και ειλικρινά, έχει παλιώσει. Απο την Αυστρία τότε μέχρι τώρα ΟΛΟΙ το έχουν κάνει σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό. Οι team orders είναι μέρος του παιχνιδιού είτε μας αρέσει είτε όχι. Δηλαδή αν o Webber είναι δεύτερος, με τον Vettel πρώτο και τον Alonso τέταρτο, η RB δεν πρέπει να αλλάξει τους οδηγούς; Γιατί; Επειδή είναι ανήθικο; Μην είμαστε ονειροπόλοι και ρομαντικοί. Αυτό είναι το άθλημα και σε όποιον αρέσει. Όσο για το δεύτερο, η FIA έχει test και οι αεροτομές το περασαν. Έπειτα υπήραν πάλι παράπονα. Οπότε η FIA έκανε το test ακόμα πιο δύσκολο. Και Πάλι το πέρασαν! Αν έκλεψαν και παραβίασαν τους κανονισμούς, το έκαναν με απίστευτα έξυπνο τρόπο και μπράβο τους. Εμένα προσωπικά μου αρέσει αυτό στην F1 (βλέπε επίσης διπλό διαχύτη πέρσυ και inertia damper όταν μεσουρανούσε η Renault).

  • Mika: Akribws,swstos o Alx,akoma kai to palio systhma,oi diafores tha htan pio sympyknwmenes..
    Oute logos gia ta metallia pantws,eytyxws pou den egine ayto,tha stamataga na blepw F1,tha protimousa enorganh gymnastikh h agwnes ping pong h bowling!!!  

    Ναι, συμφωνώ Mika οτι το σύστημα με τα μετάλια είναι απαράδεκτο απλά ήθελα να τονίσω οτι ακόμα και με εκείνο το σύστημα οι RB και ο Alonso θα πήγαιναν στο Abu Dhabi πρακτικά ισόβαθμοι ( ή να πω ισομέταλοι :P )

  • bandy

    @mika  RB απο τα γεννοφασκια της που λενε.γι αυτο γουσταρω λιγο παραπανω φετος.ΑΛΛΑ για να ειμαι απολυτα ειλικρινης..δεν απολαμβανω κανεναν οδηγο περισσοτερο απο τον hamilton.για μενα ειναι ο καλυτερος οδηγος. με καθηλωνει η ικανοτητα του μεσα στο μονοθεσιο.ονειρεμενο σκηνικο..ο ham στην red bull! (ανατριχιασα….)

  • maria

    …..εύχομαι να μήν είναι αυτό το πρωτάθλημα ένα πυροτέχνημα για τη RBR, όπως έγινε πέρυσι με τη Μπρόν!……εύχομαι να μή χαθεί του χρόνου η RBR, όπως χάθηκε η περυσινή Μπρόν κ σημερινή Mercedes!……πάντα υποστήριζα τον Senna, σε όποια ομάδα κ εάν πήγαινε, φυσικά πολύ περισσότερο στη Ferrari, που άλλωστε πάντα θεωρούσα μια δυνατή ομάδα…..δεν είναι τυχαίο, ότι μια σχετικά σταθερή καλή πορεία, εξακολουθεί να έχει η Ferrari, όπως κ η McLaren, επίσης μια καλή ομάδα…..επίσης καλή παραμένει η Williams, έστω αν κ τελευταία δεν τα πάει τόσο καλά, όπως κ η Renault!……δεν θέλω να αναφερθώ σε τελείως τυχαίες ομάδες όπως η Virgin, αποκλειστικά δημιουργήματα υπολογιστών χωρίς τη συνοδεία της χρήσης προσομοίωσης στην αεροσήραγγα!…..δεν είναι τυχαίο που ο Schumi, ένας ζωντανός θρύλος, αν κ 40άρης πια, ορθώνεται μπροστά σε 20+άρηδες υπόλοιπους οδηγούς!….πιστεύω ότι δεν γύρισε μόνο για τα λεφτά κ επειδή κάποιοι τον θεωρούν ματαιόδοξο, αλλά γιατί ξέρει ότι με τους υπάρχοντες οδηγούς, μπορεί να τα βγάλει πέρα κ για την ηλικία του, τα πάει μια χαρά!……ας μπορέσουν κ οι άλλοι νεότεροί, όταν φτάσουν στα δικά του χρόνια, να είναι εξίσου καλοί όπως εκείνος, άποψή μου……(επίσης χαίρομαι που βλέπω συχνά τον Hakkinen να είναι απο κοντά για να παρακολουθεί τη F1)…..γι’αυτό τον λόγο υποστηρίζω τη νίκη του Webber, άλλωστε το αξίζει μετά το σοβαρό τραυματισμό στο γόνατό του, που κατάφερε να ξεπεράσει απίστευτα δυναμικά!…..του χρόνου, εύχομαι να βρεθεί κάποιο νέο ταλέντο, αλλά όχι σαν της πορεία του Button, που ενώ ξεκίνησε σαν ένας πολλά υποσχόμενος 20άρης, κάπου έχασε τον δρόμο του κ φαντάζει να οδηγεί όποτε έχει τα κέφια του μετά απο τα γλέντια του στα κλάμπ του Μονακό!…..μπορεί κ να διαψευτώ, αλλά κ έτσι, ας είναι…….

  • johnnyxp64

    οταν οι κανονες αλλαζουν οτι αμαξι πρωτο και να ειχες δεν μετρα πρεπει να το κανεις απο το 0 και ετσι την πατησαν στην μερσεντες και ο μπρον μαζι

    και κατι ασχετο αλλα μου ρθε τωρα ποσο τσατιζομαι οταν ακουω σχολια τακη και καθε τακη για τον αρχησχεδιαστη της φερραρι η οποιονδηποτε που καταφερνει κατι να πουμε αμεσως οτι ειναι Ελληνας και νιωθουμε υπερηφανει και κουραφεξαλα

    τι σχεση εχει ρε καρμηρηδες ο Ελληνας του εξωτερικου με τον ελληνα της Ελλαδας ξερεται;; καμια! στο ενα ο σπορος ανθη και ακμαζει γιατι το κρατος και το συστημα δουλευει και δινει ευκαιριες και εδω απλα τα ξυνει!!! αμαν ποια ελληνας αυτος ελληνας εκεινος κτλ κτλ αμα ηταν ελληνες της ελλαδος να νιωσω υπερηφανος τωρα νιωθω ντροπη για το κολοκρατος που ζω! αρχ!δι@ σχεδιαστης θα γινοταν εδω ο ανθρωπος οχι αρχησχεδιαστης φερρΑρι

    • Mika

      Apolytws swstos o paikths!
      :-)

  • Kostas

    Περιμένω πως και πως το άρθρο “ανάλυσε το” από τον Pascal !!!!!!!

  • Silver Shark

    και γω κωστα περιμενω την αναλυση του αγωνα απο τον master της αναλυσης.τον PascaL φυσικα!!!!!!!!!!!

  • Θα σας στεναχωρήσω αλλά δυστυχώς δεν θα έχουμε “ανάλυσε το” αυτή την εβδομάδα. Ο Γιώργος λόγω προσωπικού προβλήματος δεν μπορεί να το ετοιμάσει