Μετά την Πάτρα που διεξήχθη ο 3ος και ο 4ος αγώνας, το GTCC μεταφέρεται στην Τρίπολη όπου την Κυριακή 12 Δεκεμβρίου θα διεξαχθεί ο τελευταίος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος.

Αν δεν ξέρεις τι είναι το GTCC θα σου πω ότι πρόκειται για ένα θεσμό Τime-trial που πραγματοποιείται σε οργανωμένες πίστες στην Ελλάδα από όλα τα οργανωμένα αυτοκινητιστικά Clubs της Ελλάδας, και στον οποίο οι διαγωνιζόμενοι οδηγούν όσο πιο γρήγορα μπορούν, κάνοντας ένα (1) γύρο προθέρμανσης και τρεις (3) χρονομετρημένους γύρους.

Οι συμμετέχοντες χωρίζονται σε κατηγορίες σύμφωνα με τα κυβικά τους και το επίπεδο προετοιμασίας του αυτοκινήτου τους, και νικητής της κάθε κατηγορίας αναδεικνύεται αυτός που πραγματοποίησε τους τρεις (3) χρονομετρημένους γύρους στον λιγότερο συνολικό χρόνο.

Το gtcc είναι ένας θεσμός που διανύει ήδη τον 5ο χρόνο διεξαγωγής του. Δημιουργήθηκε σαν μία οικονομική μορφή αγώνων/δεξιοτεχνιών για να ικανοποιήσει το πάθος των οδηγών για γρήγορη οδήγηση σε πίστες, με έντονο το στοιχείου του συναγωνισμού. Οι τεχνικοί κανονισμοί αλλά και ολόκληρη η ιδέα του αγωνιστικού μέρους του gtcc, είναι θεσπισμένοι με γνώμονα την ερασιτεχνική προετοιμασία των αυτοκινήτων ώστε να κάνει προσιτή την συμμετοχή για κάθε οδηγό-αγωνιζόμενο, αλλά και -γιατί όχι- να αποτελέσει ένα προστάδιο για τυχόν μελλοντική εμπλοκή των συμμετεχόντων στους Αγώνες του Ελληνικού Πρωταθλήματος και των διαφόρων Κυπέλλων.

Διαβάστε το δελτίο τύπου σχετικά με το πρόγραμμα, τις τιμές και τις αιτήσεις συμμετοχής.

Δελτίο Τύπου

Το GTCC επιστρέφει στην πίστα της Τρίπολης, όπου την Κυριακή 12 Δεκεμβρίου θα διεξαχθεί ο τελευταίος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος.

Οι Αιτήσεις Συμμετοχής λήγουν την Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010.

Το παράβολο συμμετοχής όπως έχει οριστεί για την φετινή χρονιά είναι 70€.

Για τους θεατές σε αυτό τον αγώνα θα υπάρχει εισιτήριο εισόδου 10€ από την Startline, λόγω του πανελληνίου πρωταθλήματος, με το οποίο θα μπορεί κάποιος να παρευρεθεί και το Σάββατο αλλά και την Κυριακή. Δεν θα υπάρχουν ειδικές προσκλήσεις που θα αντιστοιχούν σε κάθε αγωνιζόμενο, αλλά κάθε αγωνιζόμενος θα έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει μέσα στο αυτοκίνητό του και μόνο κατά την είσοδό του στην πίστα τους συνοδούς/θεατές του.

Υπενθυμίζουμε για μια ακόμη φορά ότι οι πυροσβεστήρες πρέπει υποχρεωτικά να είναι σωστά τοποθετημένοι και δεμένοι στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και δίπλα από την θέση του οδηγού με προβλεπόμενους τρόπους στερέωσης όπως έχουν αναλυθεί στους τελευταίους αγώνες αλλά και απεικονίζονται πλέον στην τελευταία σελίδα της αίτησης συμμετοχής.

Η κατάθεση των Αιτήσεων Συμμετοχής θα γίνει την Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010 από τις 18:00 έως τις 21:00 στα γραφεία της λέσχης SmartMania, Καρπενησίου 40 στο Περιστέρι (γωνία με την οδό Φωτήλα στο υπόγειο). Τις αιτήσεις θα μπορούν να προσκομίσουν αποκλειστικά οι εκπρόσωποι του κάθε club ενώ η ομάδα του GTCC που θα βρίσκεται εκεί ως υπεύθυνη για την λήψη των συμμετοχών δεν θα κάνει δεκτές μεμονωμένες συμμετοχές.

Μπορείτε να κατεβάσετε πατώντας εδώ την Αίτηση Συμμετοχής του GTCC

Όπως αναφέρεται και στην αίτηση συμμετοχής όσοι αγωνιζόμενοι βρίσκονται εκτός Αθηνών και δεν ανήκουν σε κάποιο οργανωμένο Club θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την Αγωνιστική Λέσχη της περιοχής τους. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει αγωνιστική λέσχη στην περιοχή τους θα πρέπει να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την Οργανωτική επιτροπή του GTCC.

Μεμονωμένες συμμετοχές οι οποίες θα αποσταλούν με FAX δεν θα γίνουν δεκτές!

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει να βρίσκονται στον χώρο της εκδήλωσης από τις 10:00π.μ. όπου και θα γίνει ο Τεχνικός έλεγχος και κατόπιν ο Έλεγχος εξακρίβωσης και η ενημέρωση των αγωνιζομένων. Δεν θα επιτραπεί η είσοδος κανενός αγωνιζομένου στον χώρο της παιδιάςμετά την έναρξη της ενημέρωσης αγωνιζομένων.

Το GTCC θα ξεκινήσει στις 12:30 με την Κατηγορία Η.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: (Κατά σειρά εκκίνησης) Η: Εως 1.150cc Ζ: Από 1.151cc έως 1.400cc / έως 1.150cc με Τurbo Ε: Από 1.401cc έως 1.600cc / έως 1.400cc με Τurbo Δ: Από 1.601cc έως 1.840cc / έως 1.600cc με Τurbo Γ: Από 1.841cc έως 2.000cc / έως 1.840cc με Τurbo Β: Από 2.000cc έως 3.000cc / έως 2.000cc με Τurbo Α: Πάνω από 3.000 cc / πάνω από 2.001cc με Τurbo S3 (Special 3): Έως 1.600cc / έως 1.400cc με Turbo S2 (Special 2): Από 1.601cc έως 2.000cc / έως 1.800cc με Turbo S1 (Special 1): Πάνω από 2.000cc / πάνω 1.800cc με Turbo, καθώς και open wheelers ή οχήματα με κινητήρα μοτοσικλέτας.

Μπορείτε να κατεβάσετε πατώντας εδώ τον Ειδικό Κανονισμό του GTCC


[Πηγή: GTCC]