Το MiTo βρίσκεται μερικά χρόνια στην αγορά και η facelift έκδοση του αναμένεται να βγει μέσα στο 2012. Εκτός από τις στιλιστικές αλλαγές φαίνεται ότι οι άνθρωποι της Alfa Romeo θα τοποθετήσουν τον 900αρι TwinAir κινητήρα της Fiat. Σύμφωνα με το L’Automobile Magazine ο κινητήρας θα αποδίδει 105 άλογα με 155Nm ροπής με την μέση κατανάλωση του να ανέρχεται στα 4.5 λίτρα/100 χλμ. Ο κινητήρας αυτός θα αντικαταστήσει τον 1400αρη με τα 75 άλογα ο οποίος καταναλώσει σχεδόν 1.3 λίτρα επιπλέον ανά 100 χλμ.

Ο κινητήρας έχει ήδη τοποθετηθεί στο Fiat 500 και διαθέτει τεχνολογία Multiair η οποία ελέγχει τις βαλβίδες εισαγωγής, προκειμένου να παράγει μεγαλύτερη δύναμη, με αποτέλεσμα να είναι σε θέση να αναπτύξει την ίδια απόδοση με ένα μεγαλύτερο ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα την στιγμή που χρειάζεται πολύ λιγότερο καύσιμο.

[Πηγή: L’Automobile Magazine]

  • Mika

    As ths ftiaksoun ayth th mourh sto FL pou einai san ton Gonzo sto Muppet Show…
    :-(
    O kinhthras mas marane..Mallon tha antikatasthsei ton basiko 1.4 me ta 78 h 95 ps..Ok..
    Alla, Mito na kanei san gkazoze, den kserw an tha aresei stous Alfisti!
    :D

    • Λογικά θα αντικαταστήσει τον 1400αρη με τα 75 άλογα, κάτσε να το γράψω και μέσα στο ποστ

    • panos

      Από uno 900 ξεκίνησα να οδηγώ και στα 900 cc θα επιστρέψω από ότι φένεται ά ρε jefrey .

  • GEORGE M.

    Καλό το downsize αλλά νομίζω ότι στο Gruppo έχουν ξεχάσει την ένδοξη ιστορία της AR. Ας αφήσουν τον καλό και εξελιγμένο multiair για το 500, το panda, το punto και την ypsilon. Όποιος αγοράζει συνειδητοποιημένα AR, την θέλει πέρα από την ιστορία της μάρκας και το όποιο prestige έχει απομείνει, για το καλό τιμόνι της, το στήσιμο και τις επιδόσεις της, βάζοντας μάλλον σε δεύτερη μοίρα τις αστικές μετακινήσεις. Διαβάζοντας το σημερινό άρθρο των 4Τ, για τον twinair 85 ps που φαρά το 500, βλέπω ότι ναι μεν εντός πόλης η κατανάλωση του έγραψε 5,2 lit/100 klm, αλλά με χρήση του προγράμματος eco (μείον 8 ps και χρήση του αργού start & stop), ενώ εκτός πόλης έγραψε 8,1 lit/100 klm. Έχω λοιπόν την αίσθηση ότι το ίδιο μοτέρ στην έκδοση των 105 ps στο βαρύτερο αμάξωμα της MiTo, εκτός πόλης και οδηγημένο όπως αρμόζει σε μια AR, θα καίει αρκετά. Ο καλύτερος κριτής βέβαια είναι οι πωλήσεις του κάθε μοντέλου, αλλά για εμάς τους παλαιούς που τρέχαμε στο Τατόι να δούμε τον Μοσχού να σηκώνει στις 3 ρόδες την AR GTAM, μας ακούγεται κάπως αυτή η νέα τάση…

    Καλή χρονιά σε όλους

    • Καλή χρονιά και σε εσένα Γιώργο! :)