Η Daihatsu θα εγκαταλείψει την Ευρωπαϊκή αγορά το 2013, όπως ανακοίνωσε σήμερα, με τον βασικό λόγο να είναι η ισοτιμία του Yen που έχει ως αποτέλεσμα να είναι ασύμφορη η εξαγωγή των Ιαπωνικών μοντέλων στην Ευρώπη. Ένας επιπλέον λόγος είναι η εξέλιξη των κινητήρων, οι οποίοι πλέον πρέπει να πληρούν της προδιαγραφές του Euro 5 που ισχύει πλέον στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι Ιάπωνες δεν είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν εκατομμύρια Yen στην ανάπτυξη νέων κινητήρων για μια αγορά που βλέπουν τις πωλήσεις των αυτοκινήτων της να συρρικνώνονται.

Η Daihatsu θα συνεχίσει την υποστήριξη των ήδη πωληθέντων αυτοκινήτων από υλικοτεχνικής πλευράς σε ότι αφορά τα service και ανταλλακτικά. Να σημειωθεί ότι οι Ιάπωνες για παρόμοιους λόγους είχαν σταματήσει τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων το 1992 από την αγορά της Βορείου Αμερικής και το 2006 από την αντίστοιχη αγορά της Αυστραλίας.

[Πηγή: Daihatsu]

Δελτίο Τύπου

Daihatsu to Cease Sales of New Vehicles in Europe

Daihatsu Motor Co., Ltd. (Daihatsu) announces that it has decided to cease sales of new vehicles in Europe as of January 31, 2013. However, Daihatsu will continue after-sales services, including supply of spare parts, for its vehicles beyond that date.

Daihatsu currently sells new vehicles in approximately 10 countries. The decision to discontinue sales of new vehicles in Europe is the result of increasing development costs to comply with regulations in Europe, such as those related to CO2 emissions, and the appreciation of the yen against the Euro, which have had a negative impact on business results and made selling vehicles manufactured in Japan by Daihatsu no longer viable. It was made from the perspective of streamlining operations and focusing on specific areas of business.

Notification to distributors and dealers in Europe regarding Daihatsu’s decision to cease sales of new vehicles there began on January 13, 2011.

  • giannis1304

    πραγματικά κρίμα, γιατί σε χώρες όπως η δική μας η daihatsu σημείωνε πολύ καλά νούμερα στις πωλήσεις. αναφέρομαι κυρίως στο Terios, ένα από τα best sellers της ελληνικής αγοράς στα suv.
     
    p.s.
    αν και καθημερινός επισκέπτης της σελίδας σας, αυτό δεν το είδα.
    να είστε καλά.

    • είναι κρίμα γενικά να μειώνεται ο ανταγωνισμός. Όπως και να έχει η daihatsu είδε ότι δεν “έβγαινε” και έτσι αποφάσισε να αποχωρήσει. Κρίμα.

  • giannis1304

    autoblogger: είναι κρίμα γενικά να μειώνεται ο ανταγωνισμός. Όπως και να έχει η daihatsu είδε ότι δεν “έβγαινε” και έτσι αποφάσισε να αποχωρήσει. Κρίμα.  

    και αν δεν κάνω λάθος εξακολουθεί να είναι θυγατρική της Toyota.
    θα μπορούσε η μαμά εταιρεία να την στηρίξει οικονομικά.
    αυτοί όμως γνωρίζουν καλύτερα και δεν χωράνε συναισθηματισμοί.

    • ναι το 51.2% ανήκει στην Toyota αλλά τι να πεις. Ίσως έχουμε άλλα σχέδια στο μυαλό τους