Οι Luca Marmorini, Stefano Domenicali, Νικόλας Τομπάζης και Aldo Costa

Σίγουρα οι εξατμίσεις της Lotus Renault R31 είναι καινοτόμες, και έτσι υπάρχουν ομάδες που θέλουν να τις αντιγράψουν, πιστεύοντας ότι βελτιώνει την απόδοσή του μονοθεσίου. Μία από αυτές είναι η Ferrari, αλλά ο τεχνικός διευθυντής της ιταλικής, Aldo Costa, ομάδας λέει πως κάτι τέτοιο πρακτικά μόνο εύκολο δεν είναι.

Και η McLaren δοκιμάζει αυτή τη λύση. Βέβαια δεν είναι η μοναδική, αφού, όπως έχουμε αναφέρει, η ομάδα του Woking εξετάζει και την λύση στην οποία οι απολήξεις βρίσκονται στο πίσω μέρος της MP4-26.


Όταν ο Costa ρωτήθηκε για το πόσο δύσκολο είναι το εγχείρημα απάντησε:

Θα το έλεγα, ναι. Οι εξατμίσεις της Renault θα πρέπει να ενσωματωθούν με το σασί, πρέπει όμως να σκεφτούμε διπλά, για την ψύξη και την στέγαση των ηλεκτρονικών κουτιών.

Ο Ιταλός είπε ότι τα τελευταία χρόνια βλέπουμε περισσότερες καινοτομίες παρά συντηρητικές λύσεις.

Σίγουρα έχει να κάνει με τις σημαντικές αλλαγές που έγιναν το 2009. Ο καθένας έχει τις δικές του καινοτομίες. Όσο οι κανονισμοί δεν είναι σταθεροί θα βλέπουμε πολλές καινοτομίες. Μόνο όταν οι κανόνες είναι ίδιοι για 3-4 χρόνια θα είμαστε σε φάση βελτίωσης.

[Πηγή: motorsport]