H Audi εργάζεται ήδη πάνω σε μια νέα ελαφριά έκδοση του supercar της, του οποίο πολλά μέρη θα είναι κατασκευασμένα από ελαφριά σύνθετα υλικά όπως είναι το carbon. Δεν είναι τυχαία η συμφωνία που υπέγραψε στα μέσα Φεβρουαρίου με την Voith GmbH.

Κατά την διάρκεια παρουσίασης στο Audi Lightweight Design Center, στην πόλη Neckarsulm της Γερμανίας, οι άνθρωποι της Audi ανακοίνωσαν την έκδοση αυτή που ως τώρα έχει κωδικό όνομα R8 NF. Κατά την εκδήλωση η Audi απαγόρευσε να τραβηχτούν φωτογραφίες από τους παρευρισκομένους, με τις μόνες φωτογραφίες που βγήκαν από την εκδήλωση να είναι αυτές οι τρεις που βλέπεις εδώ, που τις έδωσε η ίδια η Audi. Πριν ξεκινήσεις να διαβάζεις τα υπόλοιπα, να σου πω ότι καμία από τις φωτογραφίες που βλέπεις εδώ δεν δείχνει το πρωτότυπο NF.

H παρουσίαση έδειξε στους παρευρισκομένους μέσω προσομοίωσης σε υπολογιστή την καμπίνα του R8 NF η οποία είναι από carbon και από άλλα ελαφριά υλικά. Το Audi R8 NF είναι το επόμενο βήμα της Audi, σχετικά με την χρήση carbon στα αυτοκίνητα της. Η αρχή έγινε με τον carbon καπό του κινητήρα του R8 Spyder, ακολούθησε η οροφή του R8 E-Tron, καθώς και τα πολλά carbon μέρη του R8 GT. Το NF έχει προγραμματιστεί να βγει στην παραγωγή το 2014 και από την προσομοίωση της Audi οι παρευρισκόμενοι ανέφεραν ότι το πίσω μέρος της καμπίνας των επιβατών είναι από carbon, όπως και το εσωτερικό πάτωμα που προεκτείνεται ως το κάτω κομμάτι των μεσαίων κολόνων.

Το λευκό R8 V10 5.2 που φαίνεται στις φωτογραφίες, είναι ένα πρωτότυπο που διαθέτει μερικά από τα carbon μέρη του NF. Σε αυτό, εκτός από τα προαναφερθέντα, έχουν αντικατασταθεί αρκετά μέρη του με carbon, όπως είναι οι προφυλακτήρες, το πορτμπαγκάζ, το δάπεδο και η οροφή. Σύμφωνα με την Audi, το πρωτότυπο αυτό ζυγίζει 20% λιγότερο σε σχέση με το αλουμινένιο R8 (-337 κιλά δηλαδή) που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή.

Παράλληλα οι μηχανικοί της Audi έδειξαν και τα αποτελέσματα από ένα τρακαρισμένο πρωτότυπο R8, παρόμοιο με το λευκό, του οποίου οι ράγες της οροφής ήταν και αυτές από carbon. Το πρωτότυπο υπεβλήθη σε 3 δοκιμές πρόσκρουσης (μετωπική, πλάγια και οροφής) με την Audi να δηλώνει ότι το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται στις σημερινές απαιτήσεις των δοκιμών πρόσκρουσης. Φωτογραφίες από τα τρακαρισμένα R8 δεν έδωσε η Audi.

Φαίνεται ότι το carbon πλέον περνά όλο και περισσότερο στα νέα supercar, όπως η νέα Lamborghini LP700-4 Aventador. Ένας Γερμανός μηχανικός της Audi δήλωσε ότι κάνε νέο μοντέλο της Audi θα είναι ελαφρύτερο από αυτό που θα αντικαθιστά. Τι σημαίνει αυτό; Καλύτερες επιδόσεις, μικρότερη κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές CO2. Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας ήδη αναπτύσσεται στα εργαστήρια των εταιριών.

[Πηγή: Automobilemag]

  • Αντε να γινει ευρεια η παραγωγη του για να πεσει η τιμη του. Λετε σε λιγο καιρο οπως αλλαζουμε τωρα τις ζαντες με αλουμινιου να υπαρχουν και ετοιμα μερη πχ φτερα καπο για ολα τα αυτοκινητα;;;

    • καπό και πορτμπαγκάζ υπάρχουν ήδη πάντως ! :D

  • Mika

    Oti glytwneis apo baros, mono kalo kanei…
    ;-)