Αμα δε το κατέχεις το twitter, καλύτερα να μη το χρησιμοποιείς. Και άμα θες να το χρησιμοποιείς, καλύτερα να το κάνεις μόνος σου και να μη το αναθέσεις σε άλλους! Αυτό είναι το ηθικό δίδαγμα που έπαθε και έμαθε η Chrysler, πρόσφατα στην έκθεση της Γενεύης. Όλα ξεκίνησαν όταν στο επίσημο account της εταιρίας στο twitter εμφανίστηκε ένα μήνυμα που έβριζε τους οδηγούς του Detroit. Λίγο αργότερα, το μήνυμα αυτό σβήστηκε και η Chrysler ισχυρίστηκε ότι της είχαν hackάρει το λογαριασμό της!

Όπως φάνηκε όμως τα πράγματα δεν ήταν έτσι, αφού άμεσα απολύθηκε ένας υπάλληλος της New Media Strategies, της εταιρίας που διαχειρίζεται το λογαριασμό της Chrysler στο twitter. Όπως φαίνεται, ο υπάλληλος νόμιζε ότι γράφει στον προσωπικό του λογαριασμό, αλλά έγραφε στον επίσημο της Chrysler με το αποτέλεσμα που φαντάζεσαι! Μετά την απόλυση του υπαλλήλου, η Chrysler ισχυρίστηκε ότι δεν είχε καμία σχέση με την απόλυσή του και ανακοίνωσε ότι θα διακόψει τη συνεργασία της με τη New Media Strategies.

Η γνώμη μου είναι ότι σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να είσαι ειλικρινής με το αγοραστικό κοινό και να λες την αλήθεια. Και ως σωστοί Αμερικάνοι, θα πρέπει να θυμούνται τη ρήση τους “αν θες να γίνει κάτι σωστά, κάν’ το μόνος σου”… in-house κύριοι! Δεν μπορείς να κάνεις out-sourcing της επαφή σου με το πελάτη! Το twitter δεν είναι calling center για να το στείλεις στην Ινδία!

[Πηγή: Chrysler | via: Jalopnik]

Δελτίο Τύπου

Chrysler Group Response to #MotorCity Tweet

This morning an inappropriate comment was issued from the Chrysler brand Twitter handle, @ChryslerAutos, via our social media agency of record, New Media Strategies (NMS). After further investigation, it was discovered that the statement was issued by an NMS employee, who has since been terminated.

Chrysler Group and its brands do not tolerate inappropriate language or behavior, and apologize to anyone who may have been offended by this communication.

Furthermore, the Company has set in place appropriate steps to ensure that this does not happen again.

Statement in Regards to 2011 Contract with New Media Strategies

March 10, 2011 , Auburn Hills, Mich. – Chrysler Group LLC will not renew its contract with New Media Strategies (NMS) for the remainder of 2011. NMS has agreed to support us with an orderly transition until a new agency has been named. We thank them for the work they have provided to us and wish them the best as they move forward.